دوربین مدار بسته در بابل | نصب دوربین مدار بسته در بابل | خدمات دوربین مدار بسته در بابل

دوربین مدار بسته در بابل | نصب دوربین مدار بسته در بابل | خدمات دوربین مدار بسته در بابل


بسیاری از مشاغل کوچک از دوربین مداربسته به منظور مطالعه عادات مشتریان، بهینه سازی مسیرهای تردد در فروشگاه، تغییر مکان مناسب محصولات، اطمینان از عادات مشتری و نظایر آن استفاده می کنند. دوربین مداربسته یا Closet Circuit television یکی از پر استفاده ترین این سیستم های امنیتی به شمار می آید. کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات فروش و نصب و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته در بابل به عنوان تنها مجموعه تخصصی امنیت در صنعت ساختمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

اهمیت استفاده از دوربین مدار بسته در هنگام وقوع جرم و یافتن مجرمین مشخص می گردددر صورت وجود یک سیستم نظارت تصویری مناسب که بطور اصولی طراحی و نصب شده باشد مزایای بسیاری را برای محافظت از دارایی ها ، داشتن مکانی امن و مدیریت موثر منزل یا محل کار خواهد داشت.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی ، عملیات ساخت و ساز از جمله: بازسازی ساختمان در بابل ، خانه هوشمند در بابل ، دزدگیر اماکن در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته در بابل می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد دوربین مداربسته و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دوربین مداربسته

اصولاً به وسیله‌ای دوربین مداربسته می گویند که در جای ثابتی هست. این تجهیز اطلاعاتی را مثل تصاویر و فیلم از طریق یک مداربسته و کاملاً امن به دستگاه یا دستگاه‌هایی که به دوربین متصل هستند ارسال می‌کند.

نکته جالب اینجاست که این تصاویر نیاز نیست فقط با یک سیم به دستگاه ضبط تصاویر وصل باشد. امروزه بدون سیم هم می‌توان اطلاعات را از دوربین‌ها دریافت کرد. همچنین دوربین‌های مداربسته الزاماً فقط به یک دستگاه وصل نمی‌شوند. بلکه می‌توانید به چندین دستگاه و حتی در هر جایی که خودتان می‌خواهید ببینید ارسال کنید. حتی در موبایل خودتان هم می‌توانید از محل موردنظر خود باخبر باشید.

در دنیای امروزی سیستم های حفاظتی نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت در مکان های مسکونی و کاری دارند. از انواع این وسیله در در مکان های مختلف اداری، مسکونی، فروشگاه ها، کارخانجات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای دوربین مدار بسته

اصولاً از دوربین‌های مداربسته در اکثر جاها استفاده می‌شود. امروزه شما شاهد دوربین‌های مداربسته در اکثر فروشگاه‌های بزرگ و کوچک هستید.

اما بیشترین مکان‌هایی که به‌طور 100% می‌توانید دوربین مداربسته را ببینیدعبارتاست از :

  • بانک‌ها
  • مؤسسات اداری و تجاری
  • بیمارستان‌ها
  • مکان‌های حفاظتی مانند زندان‌ها
  • مکان‌های امنیتی مانند فرودگاه‌ها و ساختمان‌ها و اردوگاه‌های نظامی
  • طلافروشی‌ها
  • هایپر مارکت ها 4
  • پاساژها
  • مجتمع‌های اداری و مسکونی
  • رستوران‌ها
  • معابر عمومی
  • مکان‌هایی که یا رفت و آمد مردم در آنجا به زیاد هست و یا اجناس باارزشی در آنجا وجود دارد.
دوربین مدار بسته در بابل | نصب دوربین مدار بسته در بابل | خدمات دوربین مدار بسته در بابل
دوربین مدار بسته در بابل | نصب دوربین مدار بسته در بابل | خدمات دوربین مدار بسته در بابل

انواع دوربین مداربسته

این وسیله حفاظتی و امنیتی به لحاظ تکنولوژی به دو دستی دوربین های اینترنتی و دوربین های آنالوگ تقسیم بندی می شوند. دوربین های آنالوگ ساختار ساده تری نسبت به نوع دیگر دارند و بیشتر برای ضبط تصاویر در منازل و مکان های کوچک استفاده می شود. به همین دلیل قیمت مناسب تری نیز نسبت به  دوربین مداربسته اینترنتی دارند. اما به لحاظ کاربرد در حال حاضر انواع مختلفی از این وسیله تولید و در بازار عرضه می‌شود. برخی از آن ها دارای امکانات کاربرد های بیشتری هستند. از جمله پر استفاده ترین و مهم ترین دوربین های مداربسته می توان موارد زیر را عنوان نمود:

1- دوربین مداربسته دید در روز

از این نوع دوربین برای ضبط تصاویر در روشنایی و روز استفاده می شود. این وسیله امکان تصویر برداری در محیط های تاریک و شب را ندارد. و به دلیل قیمت مناسبی که دارد از پرطرفدار ترین دوربین ها به شمار می آید.

2- دوربین مداربسته دید در شب

از این نوع دوربین ها برای ضبط تصاویر در شب و محیط های تاریک استفاده می شود. به دلیل وجود ساختار و تکنولوژی مدرن در این دوربین ها، تصاویر با کیفیت بالایی در آن ها ضبط می شود.  به طور معمول قیمت این دوربین ها نسبت به دوربین دید در روز بالاتر است.

3- دوربین مداربسته لامپی 

از این نوع دوربین نیز بیشتر برای نظارت بر محیط های داخلی و خارجی اماکن استفاده می شود. دوربین مداربسته لامپی خود به دو نوع دوربین ویدئویی و دوربین دیجیتال تقسیم می شود. این نوع دوربین به دلیل امکاناتی که دارد در سازمان های امنیتی و پلیسی قابلیت و کاربرد بسیار بالایی دارد.

4- دوربین مداربسته بیسیم

همان گونه که از نامشان پیدا است  برای نصب این نوع دوربین ها نیاز به کابل و سیم وجود ندارد. بنابراین به دلیل نصب آسان ای که دارند بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

5- دوربین مداربسته کابلی

 این نوع دوربین برخلاف دوربین مداربسته بی سیم نیاز به لوازم جانبی مانند کابل فیزیکی برای نصب دارد. از ویژگی های این دوربین مداربسته علاوه بر کیفیت ضبط تصاویر امنیت بالای آن است .به طوری که به راحتی نمی توان آن را هک کرده و به اطلاعات آن دسترسی پیدا نمود.

6- دوربین مداربسته متحرک

ساختار دوربین مداربسته متحرک  گونه ای است  که در هنگام ضبط تصاویر به صورت اتوماتیک به حرکت در می آید. همچنین می توان آن را به صورت دستی نیز تنظیم نمود. این نوع دوربین قابلیت ضبط تصاویر را به صورت افقی و عمودی نیز دارد.

7- دوربین مداربسته ثابت

 از آنجایی که این نوع از دوربین ها فقط قابلیت ضبط تصاویر را در یک زاویه به ‌خصوص دارند بنابراین بهتر است از آنها در مکان های استفاده شود که فقط یک زاویه از آن محیط مد نظر باشد.

 در صورتی که بخواهید کل محیط را زیر نظر داشته باشید باید از دوربین های متحرک استفاده نمایید.

دوربین مدار بسته در بابل | نصب دوربین مدار بسته در بابل | خدمات دوربین مدار بسته در بابل
دوربین مدار بسته در بابل | نصب دوربین مدار بسته در بابل | خدمات دوربین مدار بسته در بابل

مزایا دوربین مدار بسته

در اینجا می‌خواهیم به شما بگوییم که مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از دوربین مداربسته چیست؟

1- جلوگیری از ارتکاب جرم و سرقت

بزرگ‌ترین مزیت نصب دوربین مداربسته جلوگیری از ارتکاب جرم و سرقت است. به محض نصب دوربین مداربسته  تمام منطقه تحت نظارت شما خواهد بود. پس از نصب دوربین مداربسته احساس امنیت و آرامش خاطر وصف‌ناپذیری را تجربه خواهید کرد. دوربین مداربسته هر کجا چه در منزل و چه در محیط کار نصب شوند از وقوع جرم و سرقت جلوگیری خواهد کرد.

2- ساده کردن نظارت

کار با دوربین مداربسته بسیار آسان است و می‎تواند در هر کجا به شرط آن‌که منبع تغذیه برق وجود داشته باشد نصب شود. دوربین مداربسته در طرح و اندازه‌های مختلف از مدل‌های کوچک برای مخفی سازی در گلدان، قاب عکس گرفته تا مدل‌های بزرگ‌تر عرضه می‌شود. باتوجه به نیازتان می‌توانید از نوع دوربین مداربسته مخفی یا عادی استفاده کنید.

3- داشتن مدرک 

با نصب دوربین مداربسته در محل‌های حساس محیط کار یا منزل‌تان می‌توانید بر عملکرد و صحبت‌های افراد حاضر نظارت داشته باشید. دوربین مداربسته مدرن در عین داشتن کیفیت فیلمبرداری بالا توانایی ضبط صدا نیز دارد. داشتن صدا و تصویر همزمان کارایی بهتری در تحت نظر قرار دادن افراد مشکوک دارد. این مسئله به خصوص در شکایات کیفری و دادگاه اهمیت پیدا می‌کند چون به این شکل قاضی پرونده دیده کاملی نسبت به حادثه خواهد داشت.

4- قضاوت درست

فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین مداربسته در حل و فصل شکایات حقوقی بسیار کارآمد هستند و می‌توانند در روشن شدن حقیقت نقش مهمی داشته باشد. در زمان بروز اختلاف در خانواده، میان کارمندان شرکت و یا میان مشتری و فرد مسئول به راحتی از طریق دوربین مداربسته می‌توانید بهترین قضاوت را داشته باشید.

5- حفظ فیلم‌ها برای مدتی طولانی

اگر می‌خواهید از اتفاقات روزهای گذشته در محیط کار یا منزل‌تان باخبر شوید و حس کنجکاوی شما را رها نمی‌کند، دوربین مداربسته این امکان را برای‌تان فراهم می‌کند. دوربین مداربسته قابلیت حفظ طولانی مدت فیلم‌ها را دارد. بنابراین در صورتی‌که چند روز بعد از وقوع سرقت یا مشکل از آن باخبر شدید نگران نباشید دوربین مداربسته همه چیز را ضبط کرده است.

قیمت دوربین مداربسته در بابل

یکی از مهمترین مسائلی که مردم را در هنگام خرید کالایی دچار سردرگمی می کند؛ قیمت متنوع یک نوع محصول است. دوربین مداربسته نیز از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از کاربران می خواهند بدانند آیا هزینه ای که بابت خرید دوربین پرداخت می کنند درواقع قیمت واقعی و مناسب است یا خیر. به همین دلیل ما در این مقاله 6 عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته را برمی شماریم. از جمله عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته شامل:

  1. برند دوربین مداربسته
  2. تکنولوژی دوربین مداربسته
  3. کیفیت تصویر دوربین مداربسته
  4. نوع لنز دوربین مداربسته
  5. جنس بدنه دوربین
  6. قابلیت های هوشمند دوربین مداربسته

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق قیمت دوربین مداربسته در بابل، می توانید با دفتر کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک

منصف بودن از نظر قیمت

فروش محصولات با کیفیت

خدمات پس از فروش و نصب محصولات

تنوع محصولات

ارائه مشاوره های کاربردی

کلینیک امنیتی و حفاظتی آریابان

قبل از تهیهدوربین مداربسته پیشنهاد می شود حتما با متخصصین در این زمینه مشورت صورت پذیرد. چرا که همانگونه که بیان شد هر کدام از این دوربین ها کاربرد های مخصوص به خود را دارند. مشتریان عزیز می بایست با توجه به محل مورد نظر خود و هدفی که برای استفاده از این وسایل دارند اقدام به تهیه آن نمایند. 

کلینیک امنیتی و حفاظتی آریابان با هدف حفاظت از محل سکونت و کسب و کار شما آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم در بابل می باشد. با کمک شرکت حفاظتی آریابان شما می توانید در کل ساعات شبانه روز با یک سیستم ایمنی و حفاظتی مطمئن از جمله نصب و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته در بابل امنیت کافی را برای محل کار و زندگی خود به وجود آورید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خرید دوربین مداربسته در بابل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *