سیستم اعلام سرقت مانند دیگر سیستم هایی که باعث امنیت محل زندگی یا محل کار شما می شود کاربردها و کارایی هایی دارد. اما این سیستم جدا از امنیت، به راحتی می تواند آرامش ذهن شما را تامین کند. قبل از آنکه در این مقاله به بررسی کامل سیستم اعلام سرقت بپردازیم می خواهیم شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا کنیم. این کلینیک در زمینه فروش و نصب سیستم اعلام سرقت در بابلسر و دیگر شهرهای استان مازندران از خود فعالیت مثبت و رضایت بخشی به جای گذاشته است.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر ، قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر ، قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر،و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در قائمشهر و… و در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت سیستم اعلام سرقت در بابلسر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و قیمت و خرید انواع سیستم اعلام سرقت، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم‌ اعلام سرقت و کاربرد آن

سیستم‌های اعلام سرقت در مکان‌ها و ساختمان‌های با کاربری مختلف نصب‌ می‌شوند تا در مواقع لزوم ورود افراد غیرمجاز با مکان‌های موردنظر کنترل شود. این سیستم‌ها که انواع مختلفی دارند. همچنین با بهره‌گیری از حسگر‌های خود‌ می‌توانند هرگونه حرکت غیرمجاز را تشخیص دهند. علاوه بر این ها با ارسال پیامی به دستگاه مرکزی موجب به صدا درآمدن آژیر‌ می‌شود. چنین سیستمی به حفظ امنیت محیطی کمک شایانی می‌کند.

سیستم های ضد سرقت می توانند برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند، از جمله :

  • استفاده در اماکن صنعتی مانند ادارات
  • انبارها و کارخانه ها
  • اماکن مسکونی
  • گاراژ ها
  • مکان های تجاری مانند مغازه ها، رستوران ها و هتل ها
  • تمامی مکان های ذخیره سازی

انواع سیستم های سیستم اعلام سرقت

جالب است بدانید در که در زمینه دسته بندی انواع سیستم های ضد سرقت دیدگاه های مختلفی وجود دارد. در کنار آن معیارهای مختلفی نیز ممکن است مورداستفاده قرار گیرد. اما در این بخش از این نوشتار هدف ما دسته بندی این نوع از دستگاه ها بر اساس چگونگی فعال سازی آن ها هست که این موارد به صورت:

  • سیستم اعلام سرقت کنترل از راه دور :کاملاً مشخص است که فعال و غیرفعال سازی این نوع از سیستم ها با استفاده از کنترل از راه دور بوده و به طورکلی قابلیت کنترل از راه دور استفاده های بسیار گسترده ای دارند. این نوع از سیستم به دلیل راحتی کاربری آن ها به طور عمده در اماکن مسکونی مورداستفاده قرار می گیرند.
  • سیستم اعلام سرقت دارای صفحه کلید: صفحه کلیدها این سیستم های اعلام سرقت که وظیفه فعال یا غیرفعال کردن سیستم را بر عهده دارد را می توان درجاهای مختلف ساختمان نصب کرد. این نوع از سیستم به طور عمده در ساختمان های بزرگ و حساس استفاده می شوند و قابلیت کنترل از راه دور را ندارد. ناگفته نماند در مورد هر دو نوع بالا از سیستم های اعلام سرقت می توان که قابلیت فعال یا غیرفعال کردن از طریق تلفن ثابت یا همراه را اضافه کرد.

مزایای استفاده از سیستم اعلام سرقت 

سیستم اعلام سرقت ویژگی ها و مزایایی دارد که با نصب آن می توانید از این مزایا بهره مند شوید:

1-مسدود کننده راه های سرقت

با استفاده از انواع سنسور های تشخیص باز شدن درب  ضد  سرقت  و هر نوع درب دیگر تشخیص ضربه تمامی راه های سارق مسدود می شود. در صورت راه یافتن سارق به داخل، سنسور تشخیص حرکت، آخرین فرصت را نیز از سارق میگیرد و سرقت را اعلام می نماید.

۲- سیستم اعلام سرقت فراگیر

به وسیله آژیر یا فلاشر های نوری، وقوع سرقت به طور عمومی اعلام می شود. حتی اعلام سرقت به صورت تلفنی به اشخاص لازم و یا پلیس اطلاع داده میشود تا سریعا خود را به محل برسانند.

۳-سیستم اعلام حریق

با وجود قابلیت استفاده از سنسور های دود در سیستم اعلام سرقت می توان قبل از گسترش حریق آن را کنترل نمود.

۴-سیستم دینگ دانگ

در اماکن تجاری در صورت سرگرم بودن صاحبان مغازه، سیستم دینگ دانگ به وسیله صدای خود ورود شخص را اعلام می نماید. بدین وسیله سیستم امنیتی و حفاظتی در سیستم اعلام سرقت عملکرد خود را نشان می دهد.

قیمت سیستم اعلام سرقت در بابلسر

طبق اطلاعات اتحادیه بین‌المللی و مراکز آتش‌نشانی ایران و تهران هزینه اجرای سیستم اطفا حریق به نوع سیستم‌‌ها، دستگاه‌های مورد استفاده، نوع پروژه، متراژ ساختمان، تعداد طبقه‌های ساختمان و استاندارد سیستم‌ها بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای اجرای سیستم اطفای حریق اعلام کرد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمتسیستم اعلام سرقت در بابلسر، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

شما به واسطه ی کلینیک ساختمانی آریابان بهترین تجربه ی قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در بابلسر ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در بابلسر، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *