قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر | درب داخلی ارزان در قائمشهر | نصب درب داخلی

قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر | درب داخلی ارزان در قائمشهر | نصب درب داخلی


درب داخلی واحد مسکونی یا تجاری یکی از پرکاربرد ترین درب ها است. پس ضروری است کیفیت تجهیزات به کار رفته در درب را در اولویت قرار داده و سپس اقدام به خرید نمایید. در همین راستا ما شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما عزیزان به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد منصفانه ترین قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

درب ها نقش مهمی در طراحی خانه دارند. حتی اگر به اندازه مبلمان فانتزی تان توجه زیادی نداشته باشند ، یک ضرورت محسوب می شوند.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر، درب اتوماتیک شیشه ای در قائمشهر، و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در قائمشهر و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براووردقیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، قیمت و خرید انواع درب داخلی، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

درب داخلی

منظور از درب داخلی ، تمامی درب های محیط داخل ساختمان می باشد. این درب ها شامل درب اتاق ها و درب سرویس ها می شود. در واقع برای افزایش حریم خصوصی وجود این درب ها در ساختمان امری ضروری می باشد.

درب های داخلی از متریال های متفاوتی ساخته می شوند.که درب چوبی از رایج ترین و کار امد ترین نوع این گونه درب ها می باشد.

قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر |  درب داخلی ارزان در قائمشهر | نصب درب داخلی
قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر | درب داخلی ارزان در قائمشهر | نصب درب داخلی

تجهیزات تشکیل دهنده درب داخلی

درب های داخلی ساختمان از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که معمولا یک سری تجهیزات در همه آن ها مشترک بوده و قبل از هر چیز بهتر است که با این قسمت ها آشنا شوید:

  1. چارچوب یا قاب: فریم اصلی نصب شده به دیوار و نعل درگاه است که بدنه از طریق یراق آلات و لولا به آن متصل می شود. چارچوب درب می تواند از جنس فلز، پی وی سی، پلی وود و یا چوب با پروفیل های متفاوت باشد که در هر صورت با پوشش رنگ و یا لمینیت طرح و رنگ های متفاوتی روی آن ایجاد می گردد.
  2. بدنه: به عنوان جز اصلی باعث ایجاد و یا قطع ارتباط بین دو محیط داخلی و یا خارجی می شود. بدنه درب می تواند با کاربردهای مختلف از متریال ها با طرح و رنگ و ابعاد متفاوت ساخته شوند. از انواع متریال درب می توان به فلز ، شیشه، یو پی وی سی، پلی وود و چوب اشاره نمود.
  3. یراق آلات: این قسمت به علت تحمل وزن بدنه، نقش بسیار مهمی را در دوام و عمر مفید درب ایفا می کند. و با توجه به نحوه ی بازشدن درب ها مانند کشویی، بغل بازشو، آکاردئونی و … از انواع مختلف یراق آلات استفاده می گردد. همچنین یراق آلات نقشه بسیار مهمی در امنیت و زیبایی درب ایفا می کند.

انواع درب داخلی ساختمان

یکی از تاثیرگذارترین موارد در دسته بندی انواع درب داخلی ساختمان جنس تجهیزات به کار رفته در ساخت آن ها می‌باشد. از این رو در این قسمت به پر استفاده ترین نوع درب داخلی در منزل برای درب ورودی، اتاق‌ها و دیگر بخش‌های منزل می‌پردازیم.

1. درب داخلی ساختمان از جنس MDF 

دلیل نامگذاری این نوع درب داخلی استفاده از کلاف چوبی میانی و چوب روسی در ساخت آن می‌باشد. طراحی درب داخلی ام دی اف با دستگاه CNC و بدون استفاده از دخالت دست انجام می‌شود.

2. درب داخلی ساختمان از نوع HDF 

یکی از پرکاربردترین انواع درب ساختمانی برای نصب در اتاق‌های مختلف و درب ورودی نوع HDF است. از دلایل اصلی استقبال زیاد از این نوع درب داخلی قیمت مناسب آن نسبت به دیگر مدل‌ها می‌باشد. اندازه عرضی استاندارد سفارش درب ساختمانی HDF برای درب‌های اتاقی 80 الی 90 و سرویس بهداشتی و حمام 70 الی 80 است.

استفاده از رویه ترک برای ساخت درب داخلی HDF و رویه چینی در تولید این سبک درب داخلی بر قیمت خرید آن تاثیر داشته و تفاوت را ایجاد می‌کند.

3. درب داخلی ساختمان از نوع PVC 

ساختار درب داخلی پی وی سی با تجهیزات به کار رفته در ساخت درب HDF یکی بوده. تنها استفاده از روکش PVC بین این سبک درب و انواع دیگر تفاوت ایجاد می‌کند. این نوع درب داخلی به دلیل مقاومت بالای روکش پی وی سی در برابر رطوبت بیشتر برای سرویس بهداشتی کاربرد دارد.

4. درب داخلی ساختمان از نوع ABS

این نوع درب داخلی ساختمان به دلیل مقاومت در برابر آب و رطوبت با نام درب داخلی ضد آب می‌شناسند. به همین دلیل بیشترین مورد استفاده از انواع درب داخلی ABS در سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد.

خرید درب داخلی در قائمشهر

به منظور یادگیری شما در ادامه نکات کلیدی در زمان خرید درب داخلی در قائمشهر را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • در زمان خرید درب داخلی باید با توجه به نوع و سبک دکوراسیون، درب متناسب را انتخاب و سفارش دهید.
  • استفاده از تجهیزات با کیفیت، یکی از مهم ترین نکات کاربردی در داخل خانه است. در صورتی که از لولا، دستگیره و وسایل تجهیزات با کیفیتی در درب داخلی استفاده شود، با طول عمر بیشتری مواجه خواهید بود.
  • از لحاظ ساختار و جنس طراحی، درب اتاق خواب با سرویس بهداشتی و حمام متفاوت است. پس نوع کاربری درب را در هنگام سفارش مشخص نمایید.
  • از کارشناسان متخصص در زمینه درب های خانه برای اندازه گیری استفاده نمایید.

و…

قیمت درب داخلی در قائمشهر

نمی‌توان به صورت کلی در مورد قیمت درب داخلی در قائمشهر و قیمت درب های ورودی صحبت کرد زیرا عوامل مختلفی در تعیین قیمت درب داخلی موثر می‌باشند. در ادامه مهمترین عوامل موثر در قیمت درب داخلی را با هم بررسی خواهیم نمود:

  • مواد به کار رفته
  • روکش درب
  • طراحی
  • ابعاد و اندازه
  • سفارشی و اختصاصی بودن طراحی

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر |  درب داخلی ارزان در قائمشهر | نصب درب داخلی
قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر | درب داخلی ارزان در قائمشهر | نصب درب داخلی

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

درب داخلی نه تنها می تواند به فضای شما شکلی شیک ببخشد، بلکه می تواند حال و هوای یک اتاق را حتی قبل از ورود به داخل آن منتقل کند. به یاد داشته باشید که هرچند بسیاری از مردم رنگ درب را مهمترین عنصر تاثیر گذار در سبک طراحی می دانند، انتخاب صحیح سبک درب شما نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در طراحی داخلی ساختمان داشته باشد. بنا براین آشنایی با انواع درب های داخلی ساختمان، سبک آنها و نحوه انتخاب رنگ درب برای ارائه ایده های جذاب طراحی داخلی بسیار ضروری است.

در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *