قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر | سیستم آتش نشانی ارزان در قائمشهر |

قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر | سیستم آتش نشانی ارزان در قائمشهر |


سیستم های آتش نشانی یکی از مهم ترین اجزای تامین امنیت ساختمان می باشد . زیرا این سیستم در هنگام بروز حادثه و آتش سوزی در حکم جعبه کمک های اولیه می باشد . از این رو تهیه آن برای هر ساختمانی ضروری و از واجبات است . در صورتی که تمایل به نصب سیستم های اعلام و اطفا حریق و سایر لوازم آتش نشانی را در محل خود دارید، ما شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر ، قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر، قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در قائمشهر و… و در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و قیمت و خرید انواع سیستم آتش نشانی، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم آتش نشانی

به منظور به حداقل رساندن خطرات ناشی از آتش‌سوزی و انجام اقدامات ایمنی در لحظات اولیه وقوع آتش، سیستم آتش نشانی آپارتمان طراحی شده است. سیستم آتش نشانی آپارتمان در همان لحظات اولیه شروع حریق، وقوع آتش سوزی را اعلام می‌کند.

سیستم‌های آتش نشانی آپارتمان به محض فعال شدن دتکتورهای تشخیص علائم آتش، از طریق وسایل هشداردهنده شروع آتش‌سوزی را به ساکنین اعلام می‌کند. در انواع پیشرفته سیستم آتش نشانی آپارتمان، شماره‌های مراکز آتش‌نشانی محل ذخیره می‌شود تا در صورت قطع نشدن سیستم به صورت خودکار، با آنها تماس برقرار کنند.

اجزای سیستم آتش نشانی

ساختمان‌ها باید ایمنی در برابر آتش را داشته باشند. اینگونه ساکنین آن در برابر خطر آتش سوزی محافظت شوند. این مهم نیاز به انواع سیستم آتش نشانی ساختمان دارد تا ایمنی تکمیل شود.

۱. سیستم اعلام حریق

یکی از مهم‌ترین انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان همین سیستم اعلام حریق است که به‌ طور عموم در ساختمان‌های نوساز به کار می‌رود. با استفاده از این سیستم خطر وقوع آتش سوزی اطلاع رسانی می‌شود تا ساکنین ساختمان بتوانند اقدامات لازم مانند اطفاء حریق یا تخلیه ساختمان را انجام دهند.

۲. سیستم اطفاء حریق

یکی دیگر از انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان که یک جورایی مکمل سیستم قبلی است سیستم اطفاء حریق است. این سیستم بسیار پر کاربرد است و جزء یکی از اساسی‌ترین وسایل آتش نشانی است که هم جزء تجهیزات آتش نشانی صنعتی و هم تجهیزات آتش نشانی ساختمان به حساب می‌آید. این سیستم می‌تواند به طور کامل حریق را اطفاء کند یا اینکه بخش مهمی از آتش را مهار کند تا مأمورین آتش نشانی به محل حادثه برسند. در این سیستم اسپرینکلرها وظیفه اطفاء و خاموش کردن آتش را بر عهده دارند.

۳. کپسول آتش نشانی

یکی از تجهیزاتی بسیار پر کاربرد در اطفاء حریق کپسول آتش نشانی است که می‌توان آن را در دسته بندی تجهیزات آتش نشانی صنعتی و ساختمانی قرار داد. وجود کپسول آتش نشانی هم در ساختمان‌ها و هم در بخش‌های مختلفی صنعتی به یک الزام تبدیل شده است. یکی از مزیت‌های این وسیله آتش نشانی حمل ساده آن است. همچنین استفاده از این وسیله ساده و راحت است به همین دلیل می‌توان به سرعت در مواقعی که نیاز است از آن استفاده کرد. به طور عموم کپسول‌های آتش نشانی چیزی بین 2 تا 12 کیلوگرم وزن دارند. رنگ این کپسول‌ها را قرمز یا نارنجی می‌کنند تا در شرایط مختلف به خوبی قابل رؤیت باشند.

۴. لوله‌ها و ساپورت لوله‌ها

لوله‌ها، شیرهای شیلنگی، شیلنگ آتش نشانی، منبع آب را به طور عموم در پارکینگ‌ها و یا طبقات مختلف دیده‌اید. این بخش یکی از انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان است که می‌تواند در مواقع ضروری به مهار آتش کمک کند.

۵. پمپ‌های آتش نشانی

در ساختمان‌هایی که ارتفاع آن بلند باشد فشار آب شهری برای انتقال آب به طبقات بالا دیگر پاسخ‌گو نخواهد بود به همین دلیل باید از پمپ‌های آتش نشانی برای انتقال آب به طبقات فوقانی استفاده کرد.

۶. جعبه آتش یا (Fire Box)

یکی از تجهیزات انواع تجهیزات آتش نشانی صنعتی و ساختمان که می‌تواند به خوبی در اطفاء حریق موفق عمل کند جعبه آتش نشانی یا (Fire Box) است. درون این جعبه معمولا قرقره‌های نگهدارنده شیلنگ آتش نشانی و کپسول های اطفاء حریق ابزارهای امدادی و … قرار نگهداری می‌شوند که در زمان آتش سوزی می‌توانند در اختیار افراد برای خاموش کردن آتش قرار بگیرند.

انواع سیستم‌ آتش نشانی

به طور کلی سه روش برای اطفاء حریق وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. سیستم آتش نشانی خشک: این سیستم در واقع برای زمانی تعبیه می‌شود که به دلیل گستردگی حریق نیاز به وارد عمل شدن ماموران آتش نشانی باشد. لوله‌های این سیستم در حالت معمولی خشک‌اند. آتش نشان‌ها با اتصال شلنگ‌های مربوط به ماشین‌های آتش نشانی به شیر ورودی اقدام به کنترل حریق می‌نمایند.
  2. سیستم آتش نشانی تر: این نوع سیستم اطفاء حریق در واقع برای استفاده توسط ساکنین ساختمان تعبیه می‌شود. هر شخصی می‌تواند برای خارج شدن آب از لوله‌ها اقدام به باز کردن شیر آن بکند.
  3. سیستم آتش نشانی ترکیبی: در لوله کشی این سیستم ها به طور همزمان از ترکیب دو سیستم خشک و تر و از یک خط لوله مشترک استفاده می شود. امروزه استفاده از سیستم آتش نشانی مرکب رایج تر است. سیستم اطفاء خشک جهت اطفاء حریق آتشنشانی و سیستم اطفاء تر برای اطفای حریق کوچک توسط ساکنین اجرا می شود.
قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر |  سیستم آتش نشانی ارزان در قائمشهر |
قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر | سیستم آتش نشانی ارزان در قائمشهر |

قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر

مانطور که می دانید تجهیزات آتش نشانی شامل موارد مختلفی بوده که می توانند دستی و یا اتوماتیک باشند. تجهیزات سیستم آتش نشانی آپارتمان به دلیل اینکه پیشرفته تر هستند مسلما دارای قیمت بالاتری نسبت به تجهیزات اطفاء حریق دستی مانند شیلنگ و کپسول آتش نشانی دارند.

تجهیزات سیستم آتش نشانی با جان و اموال افراد سر و کار دارند و تجهیزاتی حساس هستند، به همین دلیل باید از جایی معتبر مانند کلینیک ساختمانی آریابان خریداری شوند.

در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر و…، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

سیستم آتش نشانی ساختمان جز اصلی ترین تجهیزات ایمنی ساختمان هستند. شما کاربران عزیز مازندرانی می توانید برای حفظ امنیت و آرامش ساکنین منزلتان کلینیک ساختمانی آریابان را انتخاب کنید که به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *