دوربین مدار بسته در بابلسر | قیمت دوربین مدار بسته در بابلسر | نصب دوربین مدار بسته در بابلسر

دوربین مدار بسته در بابلسر | قیمت دوربین مدار بسته در بابلسر | نصب دوربین مدار بسته در بابلسر


دوربین های مداربسته شاید اولین تکنولوژی حفاظت از امنیت نباشند اما قطعا یکی از مهم ترین هاست. انواع آن ها و مکان نصبشان بسیار متنوع است. اما در ضمانت آن ها همین بس که این دوربین ها علاوه بر تصاویر، صدا نیز ضبط کرده و از این طریق اطلاعات شما را بسیار کامل می کنند. با خرید و نصب این دوربین ها شما خیال خود را از بابت امنیت ساختمان خود به خصوص شهروندان عزیز در بابلسر ، تا حد زیادی آسوده خواهید کرد. کلینیک تخصصی آریابان با ارائه خدمات نصب و خرید دوربین مداربسته با قیمت مناسب در بابلسر بصورت تخصصی، درحوزه امنیت ساختمان فعالیت خودرا آغاز کرده است.

اهمیت استفاده از دوربین مداربسته در هنگام وقوع جرم و یافتن مجرمین مشخص می گردد. پس در صورت وجود یک سیستم نظارت تصویری مناسب که بطور اصولی طراحی و نصب شده باشد مزایای بسیاری را برای محافظت از دارایی ها ، داشتن مکانی امن و مدیریت موثر منزل یا محل کار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر، درب اتوماتیک شیشه ای در قائمشهر، و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در قائمشهر و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید دوربین مداربسته در بابلسر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، قیمت و خرید انواع دوربین مداربسته همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دوربین مداربسته و کاربرد آن

دوربین مداربسته وسیله‌ای است که توسط آن می توانید نسبت به ضبط تصاویر در جهت اهداف نظارتی و شخصی اقدام نمایید. تاریخچه استفاده از اولین دوربین مداربسته به سال 1942 باز می‌گردد. این گونه که ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از دوربین مداربسته استفاده کرد. اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند. نکته قابل توجه این عرضه تجاری، عدم نیاز به هر گونه مجوز دولتی برای استفاده از دوربین مداربسته بود.

امروزه مدیران زیادی با نصب این دوربین ها بر فعالیت زیردستان خود و مکان های مختلف ساختمان نظارت دارند. استفاده از این دوربین ها در مکان های مختلف رایج شده است. از جمله این مکان ها : انبارها، فروشگاه ها و مراکز خرید، بیمارستان ها، اماکن دولتی، سازمان های نظارتی، ادارات و حتی منازل.

سایر کاربردهای دوربین مداربسته شامل کاربرد های پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی و تصویر برداری نامحسوس می شود.

انواع دوربین های مداربسته

با ما همراه باشید تا در مورد انواع دوربین‌های مداربسته اطلاعات جامعی در اختیار شما قراردهیم.

انواع دوربین مداربسته بر اساس تکنولوژی ساخت

دوربین مداربسته آنالوگ: دوربین مداربسته آنالوگ جزو ابتدایی‌ترین نوع دوربین‌های مداربسته به حساب می‌آید. به دلیل دریافت و ارسال صدا و تصویر از امواج آنالوگ بهره می‌گیرند.

دوربین‌ مداربسته دیجیتال:این نوع از دوربین‌ها روی بستر آنالوگ راه‌اندازی می‌شوند. این امر باعث می‌شود تا سیستم‌های قدیمی آنالوگ با هزینه پایین و بدون تغییر بستر به سیستم جدید HD تغییر کنند. دوربین‌های مداربسته HD به چهار نوع HD-SDI، AHD، HD-CVI و HD-TVI تقسیم می‌شوند. هر چهار نوع می‌توانند از تصویر برداری با رزولوشن 1920*1080 را پشتیبانی کنند. این دوربین‌ها گزینه خوبی برای کاربران خانگی و تجاری می‌باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP: دوربین‌های مداربسته تحت شبکه یا IP بستری کاملا متفاوت با نوع قدیمی آنالوگ از لحاظ تجهیزات و کابل مورد استفاده برای نصب و انتقال اطلاعات دارند. این دوربین‌ها با تکنولوژی ساخت کاملا متفاوت بعد از دوربین‌های آنالوگ و HD وارد بازار شدند

دوربین مداربسته بر اساس ظاهر

دوربین‌ مداربسته دام: این دوربین‌ها بر روی سقف نصب می‌شوند و به دلیل سادگی در نصب و راحتی در استفاده و همچنین زیبایی آن، در فضاهای داخلی اداری و تجاری از آنها استفاده می‌شود.

دوربین مداربسته اسپیددام یا PTZ: این نوع دوربین‌ها قابلیت چرخش افقی و عمودی دارند. در حرکت افقی می‌توان دوربین را ۳۶۰ درجه و در حرکت عمودی ۱۸۰ درجه چرخاند. قابلیت‌های بالا، باعث شده است که این دوربین از سایر دوربین‌ها متمایز شود.

دوربین مداربسته بولت: این دوربین‌ها به دلیل شکل خاص کاور (داشتن سایبان) مقاومت بیشتری در مقابل بارش باران و برف نسبت به دوربین‌های دام دارند. پس برای نصب در فضای خارجی مناسب‌تر می‌باشند. دوربین مداربسته بولت در شرایط بد نوری و تاریکی نیز قابلیت تصویربرداری با استفاده از نور مادون قرمز را دارد.

مینیاتوری یا پین هول: از این نوع دوربین‌ها معمولا به عنوان دوربین مخفی استفاده می‌شود. زیرا دارای اندازه کوچک ۳ در ۳ می‌باشد و این امکان را دارد تا از پشت یک سوراخ ۳ میلی‌متری به صورت مخفی به ما تصویر دهد و نیز دارای لنز ثابت و میکروفونی جهت ضبط صدا می‌باشد.

نوعِ فیش آی یا چشم ماهی: دوربین‌های مداربسته چشم‌ ماهی برای نظارت بر محیط‌های وسیع گزینه مناسبی هستند. زیرا زاویه دید بالایی دارند به صورتی که تصویری پارانومیک با زاویه دید ۳۶۰ درجه ارائه می‌دهند که معمولا هم بر روی سقف نصب می‌شوند.

دوربین حرارتی: این دوربین‌ها توانایی تشخیص گرمای اشیای موجود در محیط را دارند، یعنی تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می‌سازند و هر دما را با رنگ خاصی به نمایش در می‌آورند.

انواع دوربین مداربسته از نظر انتقال تصاویر

دوربین مداربسته بی سیم (وایرلس):دوربین‌های مداربسته بی‌سیم تصاویر را با استفاده از امواج وایرلس بدون هیچ گونه کابل و بستر فیزیکی  انتقال می‌دهند که فقط کافیست نرم افزار انتقال تصویر مربوطه را روی تلفن همراه خود راه‌اندازی کنید تا تصاویر را مشاهده کنید.

مداربسته سیمی: در دوربین‌های مداربسته سیمی امنیت بیشتری نسبت به دوربین‌های بی‌سیم برقرار است زیرا در دوربین‌های سیمی امکان هک و یا شنود اطلاعات خیلی کمتر از دوربین‌های بی‌سیم است. در این نوع دوربین‌های مداربسته ارتباط بین دوربین مداربسته  HDو دستگاه HD DVR از طریق سیم کواکسیال و ارتباط بین دوربین مداربسته تحت شبکه IP و دستگاه NVR از طریق کابل شبکه می‌باشد.

شرکت آریابان مفتخر است با ارائه دوربین های متنوع، پیشرو در صنعت امنیت ساختمان شده است.

دوربین مدار بسته در بابلسر | قیمت دوربین مدار بسته در بابلسر | نصب دوربین مدار بسته در بابلسر
دوربین مداربسته در بابلسر | قیمت دوربین مداربسته در بابلسر | نصب دوربین مداربسته در بابلسر

خرید دوربین مداربسته در بابلسر

در ابتدا نیازهای خود را برای خرید و نصب دوربین مداربسته ارزیابی کنید. بر اساس نیاز ها و شرایط محیطی ، بهترین نوع دوربین مداربسته را انتخاب کنید. سطح نور محیط را را بررسی کنید. رزولوشن و کیفیت تصویر را تعیین و انتخاب کنید. نوع و کیفیت سنسور تصویر در داخل دوربین را ارزیابی و مشخص کنید.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید دوربین مداربسته در بابلسر، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

خدمات کلینیک ساختمانی آریابان

مشاوره

مشاوران کارآزموده کلینیک آریابان به صورت شبانه روزی برای ارائه مشاوره خرید دوربین های مداربسته با کیفیت خوب و قیمت مناسب ، در خدمت مشتریان می باشند.

نصب

کلینیک آریابان پس از فروش محصولات ، بهترین نصاب های خود را راهی محل نصب خواهد کرد.

خدمات پس از فروش

متخصصان ما برای ضمانت محصولات خود حتی پس از فروش نیز همراه شما عزیزان خواهند بود.

کلینیک تخصصی ساختمانی آریابان

دوربین های مداربسته از مهم ترین و اولیه ترین تجهیزات امنیتی هر ساختمانی به حساب می آید. خرید و نصب این دوربین ها نیاز به مراکز معتبر و مطمئن دارد.

متخصصان کلینیک آریابان با ارائه بهترین دوربین ها در انواع گوناگون و متنوع آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در حوزه امنیت ساختمان به ویژه در بابلسر می باشد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید دوربین مداربسته در بابلسر ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *