بسیاری از مکان‌های تجاری، تفریحی، گردشگری و مسکونی وجود دارد که به دنبال استفاده بهینه از فضای خود می باشند. از طرفی بسیاری از فضاها نیز وجود دارد که به خاطر شرایط جوی در بسیاری از فصل‌های سال غیرقابل استفاده هستند. بدین ترتیب با اجرای انواع سقف متحرک می توان این مکان ها را، به مکان های پراستفاده و زیباتر از لحاظ ظاهر تبدیل کرد. ما نیز به منظور معرفی بهترین فروشگاه و کلینیک ساختمانی می خواهیم شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا کنیم. شما کاربران عزیز مازندرانی می توانید برای خریدانواع سقف متحرک باکیفیت این کلینیک را انتخاب کنید. زیرا با حداقل قیمت انواع سقف متحرک در بابلسر از جمله استخر روباز ، شیشه ای ، پارچه ای و… را به شما ارائه می دهند.

به طور معمول سقف های متحرک از ورق هایی هستند که جنس پلی کربنات دارند و به دو نوع شفاف و غیرشفاف دسته بندی می شوند. این ورق ها عایقی بسیار مقاوم و مناسب در برابر ورود اشعه های مضر به محیط مربوطه هستند. به همین دلیل امروزه در مکان هایی که پوست انسان در معرض تابش نور شدید خورشید می باشد برای جلوگیری از صدمات پوستی از این ورق ها مصرف می کنند.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد،پله شیشه ای در بابل ، نرده شیشه ای در بابل ، راهبند اتوماتیک در بابل ، سقف شیشه ای در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت، خرید و نصب سقف متحرک می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سقف متحرک ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سقف متحرک برقی

سقف متحرک برقی سازه ای متحرک و برقی ست که به کمک آن می توانید دمای محیط را به نفع خود تنظیم نمایید. این سازه از متریال مختلفی ساخته می شود و شرایطی ایجاد می کند که شما بتوانید محیط را از گرمای بیش از اندازه محافظت، و یا از نفوذ سرما به داخل محیط جلوگیری کنید. سقف متحرک برقی در زمان مناسب بودن هوای محیط، می توان آن را جمع و از هوای آزاد استفاده نمود.

انواع سقف متحرک برقی

سقف متحرک برقی به دلیل اینکه در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، در انواع گوناگونی تولید می شوند. در ادامه انواع سقف متحرک برقی را برای شما شرح می دهیم:

سقف متحرک پارچه ای: از پارچه برزنتی می باشد مناسب برای حیاط خانه و آلاچیق می باشد.

متحرک شیشه ای: در ساخت آن از شیشه لمینت نشکن استفاده می شود و معمولا در رستوران ها ، تراس و روف گاردن استفاده می گردد.

سقف متحرک پلی کربنات: پلی کربنات نوعی تیغه کرکره برقی می باشد که ظاهری شیشه ای دارد ولی نشکن و مقاوم است . از این نوع سقف در استخر و درب پارکینگ استفاده می شود.

مزایای سقف متحرک

سقف متحرک علاوه بر لوکس بودن و به روز بودن آن مزایای تخصصی‌تری نیز دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • مقاومت بالای سقف برقی در برابر حرارت
  • مقاومت زیاد سقف متحرک در برابر بارندگی مداوم باران
  • مقاومت و تحمل وزن زیاد هنگام  بارش برف
  • استفاده بهینه از فضا در چهار فصل سال با استفاده از سقف متحرک
  • جلوگیری از اتلاف انرژی با نصب سقف متحرک
  • جلوگیری از تابش نور آفتاب توسط سقف متحرک جهت استفاده در فضای باز
  • قابلیت نصب سیستم های سرمایشی و گرمایشی در زیر سقف برقی
  • جلوگیری از دید و اشراف احتمالی از ساختمان و فضاهای مجاور
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک و باد به هنگام وزش باد و طوفان
  • قابلیت تمیز کردن راحت و آسان سقف متحرک
  • قابلیت انتخاب نوع سازه و پارچه و یا شیشه بر اساس بودجه شما جهت تهیه سقف برقی
  • جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب و حفاظت شما در برابر اشعه مضر نور خورشید
  • قابلیت تزئین و نورپردازی در سقف های برقی

قیمت سقف متحرک در بابلسر

قیمت سقف متحرک در بابلسر وابسته به جنس و متریال و طول و عرض بازشو می باشد. در صورتی که این نوع سقف متحرک به صورت برقی اجرا شود، برند و نوع موتور نیز در تعیین قیمت سقف متحرک پارچه ای تاثیرگذار خواهد بود. یراق آلات، لوازم جانبی و کیفیت آلومینیوم سازه نیز تعیین کننده است.

یراق آلات و لوازم جانبی مورد استفاده در ساخت آن از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت سقف متحرک می باشند. متراژ پروژه نیز بر روی هزینه تمام شده اجرای این نوع سقف تاثیرگذار است. به طور کلی به دلیل پرتی بیشتر مصالح در پروژه های با حجم کمتر، قیمت تمام شده اجرای سقف متحرک افزایش می یابد. شایان ذکر است که قیمت سقف متحرک دستی ارزان تر و مقرون به صرفه تر از نوع اتوماتیک آن می باشد.

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت سقف متحرک در بابلسر و…، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

شما به واسطه ی کلینیک ساختمانی آریابان می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین سقف متحرک در بابلسر و دیگر شهر های استان را داشته باشید و احساس امنیت کنید.

شما برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت سقف متحرک در بابلسر و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *