قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر | نصب دوربین مداربسته | دوربین مداربسته

قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر | نصب دوربین مداربسته | دوربین مداربسته


همان طور که می دانید دوربین های مداربسته کاربردهای متفاوتی در زندگی روزمره ی ما دارند. زیرا سبب افزایش امنیت محیط پیرامون و اطمینان خاطر افراد حاضر در آن محیط می شوند. امروزه، دوربین های مداربسته در محیط های کار، ادارات، مغازه ها، فروشگاه های زنجیره ای، بیمارستان ها، کلینیک ها، محیط های نظامی، منازل و … مورد استفاده قرار می گیرند. در همین راستا ما شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما عزیزان به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد منصفانه ترین قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

دوربین ها به عنوان یک عامل بازدارنده وقوع جرم و جنایات مورد استفاده قرار می گیرند. نصب دوربین مداربسته، امکانات ویژه ای را برای کاربران فراهم می سازد. علاوه بر حفظ امنیت محیط پیرامون، کاربران را از وقوع رخداد ها و یا وضعیت منزل مسکونی خود، با خبر می سازد. همچنین کاربران می توانند، تصاویر محیط منزل خود را بر روی گوشی تلفن همراه ببینید. علاوه بر آن بر محیط منزل خود از راه دور نظارت داشته باشند.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر، قیمت و خرید درب و کرکره ی اتوماتیک در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در قائمشهر و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، قیمت و خرید انواع دوربین مداربسته، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته سیستمی کارامداست که به سرعت در بین گروه های مختلف محبوبیت پیدا کرده است. گرچه این محبوبیت در ابتدا به کندی بدست آمد. اما به تدریج با افزایش قابلیت ها توانست علاوه بر کاربرد فقط نظارتی به طور محدود، کاربردهای تشخیصی و نظارتی با گستره بیشتر و حفاظتی نیز داشته باشد. دوربین مداربسته برای نظارت بر محیط (محیط زندگی و یا کاری) مورد استفاده قرار می گیرد تا امنیت و نظم آن مکان حفظ شود.

به صورت کلی می توان به آن سیستم نظارت تصویری گفت. از این سیستم برای انتقال سیگنال تصویر به نقطه ای خاص استفاده می شود.

دوربین مداربسته اغلب برای نظارت در مناطقی که نیازمند امنیت است، استفاده می شد. به طور مثال دوربین در فروشگاه صرفاً جهت نظارت بر مشتریان و پیشگیری از سرقت و سوء رفتار نصب می شد. در حالیکه امروزه قابلیت های این سیستم در فروشگاه ها می تواند تأثیر زیادی بر میزان فروش و سود حاصل از آن داشته باشد.

بسیاری از ادارات، خیابان ها و حتی خانه ها به چنین فناوری مجهز هستند. با توجه به اهداف مختلف از دوربین با قابلیت های متنوع مورد استفاده افراد است. قابلیت تشخیص چهره در دوربین های مداربسته این امکان را به مجموعه یا سازمان می دهد که از چهره کارکنان خود کتابخانه ای داشته باشد.

دوربین مداربسته با قابلیت شمارش افراد مدیریت و نظارت را در مکان های شلوغ و پرتردد آسان و هدفمندتر می کند. با جمع آوری اطلاعات از این نوع دوربین ها تصمیمات بهتری در توزیع نیروی انسانی در مواقع نیاز اتخاذ می شود. سایر فناوری ها همچون قابلیت دید در شب، قابلیت تشخیص نفوذ، WDR و صدها نوآوری دیگر کار نظارت و اهداف امنیتی را بسیار آسانتر از همیشه کرده است.

اجزای سیستم دوربین مدار بسته

در حالت کلی و به زبان ساده دوربین بخشی از یک سیستم مداربسته است که از طریق کابل تصاویر را به جز دیگر انتقال می دهد. دریافت کننده تصاویر می تواند تصاویر را ضبط و نمایش دهد. براساس نوع سیستم انتخابی اجزا در انواع متفاوتی هستند.

  1. دوربین مداربسته: دریافت تصاویر از مکان مورد نظر و ارسال آن به سرور به عهده آن است.
  2. سرور: در مداربسته دستگاه سرور (DVR یا NVR) تصاویر ارسال شده از دوربین ها را دریافت و ثبت می کند. امکان مدیریت آنها را نیز فراهم می آورد.
  3. حافظه یا هارددیسک: ضبط تصاویر در سرور را میسر می سازد.
  4. کابل: اتصال دهنده دوربین به سرور.
  5. منبع تغذیه: برای تأمین برق دوربین ها نیاز به منبع تغذیه ایست که ولتاژ برق شهر را به 12 ولت تغییر دهد.
  6. کابل برق: اتصال دهنده دوربین ها و منبع تغذیه.
  7. اتصالات: اتصال کابل ها به تجهیزات مدار بسته از طریق سوکت های مخصوص.
قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر | نصب دوربین مداربسته | دوربین مداربسته
قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر | نصب دوربین مداربسته | دوربین مداربسته

انواع دوربین مداربسته

انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته وجود دارند که با تکنولوژی های متفاوتی تولید می شوند. هر کدام از این مدل ها مناسب برای کاربری ها و مکان های مختلفی هستند و خرید دوربین مداربسته متناسب با نیاز کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی دوربین های مداربسته از نظر نوع تکنولوژی در سه دسته زیر قرار می گیرند:

دوربین مداربسته آنالوگ: قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند. تکنولوژی به کار رفته در این دوربین ها بسیار قدیمی می باشد. در حال حاضر تقریبا استفاده از آنها منسوخ شده است.

دوربین مداربسته آنالوگ HD:یک تحول بزرگ در سیستم های آنالوگ به روی کار آمدن فناوری نوین آنالوگ hd در سال های اخیر بود. این سیستم ها محدودیت های دوربین آنالوگ از جمله کیفیت تصویر پایین را برطرف کرده و توانستند جایگزین مناسبی برای آنها باشند.

دوربین مداربسته شبکه یا دیجیتال: این سیستم ها می توانند تصاویر و سایر اطالاعات را از طریق شبکه های کامپیوتری ارسال نمایند. استفاده از دوربین مداربسته دیجیتال یا به صورت کلی سیستم تحت شبکه در پروژه های بزرگ توجیه اقتصادی بیشتری دارد.

مزایای نصب دوربین مداربسته

در ادامه ضرورت و مزایای نصب دوربین مداربسته را شرح خواهیم داد:

1حفاظت از محیط منزل

اولین مزایا نصب دوربین مداربسته ، حفاظت آن است. با استفاده از دوربین مداربسته می‌ توانید مطمئن شوید که امنیت جانی و امنیت مالی شما در خانه برقرار می‌ شود. نصب دوربین در خانه سبب می‌ شود که در صورت بروز هر گونه رخدادی شما سریعا مطلع شود و پلیس را در جریان این رخداد قرار دهند. انتقال تصویر دوربین مداربسته این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید از راه دور، از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ محیط را تحت نظارت خود قرار دهید.

2- حفاظت از آتش‌سوزی

بسیاری از مردم فکر می‌ کنند وجود دوربین‌ های مداربسته فقط برای حفاظت از محیط مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کاربرد دیگری ندارد. این فکر درست نیست چرا که با نصب دوربین مداربسته می‌ توان از برای جلوگیری از آتش‌ سوزی نیز استفاده کرد.

3- مدیریت انرژی

یکی دیگر از مزایا نصب دوربین مداربسته مدیریت برق و انرژی در خانه است. فرض کنید در خانه نیستید. از طریق دوربین مدار بسته خود متوجه می‌شوید چراغی را در خانه روشن گذاشتید. شما به راحتی می‌توانید از طریق دوربین مداربسته و از راه دور از روشن یا خاموش بودن لامپ ها مطلع شوید و با استفاده از تجهیزات هوشمند لامپ های خانه  را خاموش یا روشن کنید. با استفاده از سیستم‌ های هوشمندی که در خانه شما وجود دارند می‌توانید دستگاه‌ های گرمایشی یا خنک کننده را نیز خاموش کنید.

4- بررسی و کنترل خانه و فرزندان

یکی دیگر از کاربردهای نصب دوربین مداربسته ، بررسی سلامت و رفتارهای کودکان در داخل منزل است. به طور مثال فرض کنید در مسافرت هستید و می‌خواهید از این موضوع مطمئن باشید که همه چیز در خانه تحت کنترل است. شما می‌توانید به راحتی از طریق گوشی تلفن همراه خود اوضاع را بررسی کنید.

5- مراقبت از سالمندان

کسانی که افراد سالخورده را در خانه نگهداری می کنند، ممکن است زمانی که در منزل حضور ندارند نگران شرایط جسمی آن‌ ها باشند. افراد می‌ توانند با نصب دوربین مداربسته ، از وضعیت افراد سالخورده آگاه باشید. در این مواقع با وجود دوربین امنیتی در صورت بروز مشکل به سرعت می‌توانید به خانه مراجعه نمایید.

از دیگر مزایا نصب دوربین مدار بسته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • می‌ توانید با استفاده از دوربین‌ های مداربسته از حیوانات خانگی خود محافظت کنید.
  • با استفاده از دوربین های مداربسته می توان از اموال خود محافظت کرد. همچنین با استفاده از دزدگیر مکسرون، می توان از ورود افراد به منزل خود، مطلع شد و سریعا از پلیس در خواست کمک کرد.
  • می‌توانید با استفاده از دوربین‌ ها، فضای داخل و خارج از خانه را تحت نظارت و کنترل خود قرار داد.

در همین راستا ما شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما عزیزان به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد منصفانه ترین قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر | نصب دوربین مداربسته | دوربین مداربسته
قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر | نصب دوربین مداربسته | دوربین مداربسته

قیمت دوربین مداربسته در قائمشهر

برای تشخیص و برتری یک دوربین به دوربین دیگر، و بررسی قیمت دوربین مداربسته در قائمشهر عواملی مانند:

  • بدنه دوربین
  • جنس و ساخت دوربین
  • نوع و سایز دوربین
  • مدل پردازشگر و سیستم دوربین مداربسته
  • لنزهای دوربین
  • آنالوگ و یا دیجیتالی بودن دوربین مداربسته
  • کیفیت و وضوح تصاویر (مهم‌ترین)
  • سنسور مخصوص تصویربرداری
  • رزولوشن و کیفیت تصاویر دوربین
  • قابلیت دید در شب دوربین مداربسته
  • قابلیت IR (مادون‌قرمز) برای دید در شب دوربین
  • بررسی استانداردهای IP و IK را در کنار هم قرار داد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

انتهای مقالع به این نتیجه می رسیم که در حالت کلی استفاده از دوربین‌های مدار بسته در خانه و هر حیطی بسیار مهم و ضروری است. اما توجه داشته باشید که همواره تهیه دوربین مداربسته، می بایست بر مبنای نیازها و بودجه خود انجام شود. توجه داشته باشید به علت صرف هزینه کم تر، دوربین بی کیفیت را تهیه نکنید چرا که مجدد مجبور به تهیه سیستم نظارتی جدی خواهید شد و در این صورت به جای صرفه جویی در هزینه ها، ضررهای زیادی متحمل خواهید شد.

همچنین توصیه می گردد، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه‌ ها و شرکت‌ های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید و برای از یک نصاب حرفه ای برای جانمایی، نصب دوربین مداربسته به صورت اصولی و استاندارد و تنظیمات دستگاه ذخیره ساز کمک بگیرید چرا که هر گونه سهل انگاری در فرآیند نصب ممکن است سبب خسارات جبران ناپذیر در تجهیزات نظارت تصویری شما شود. بنابراین انتخاب نصاب حرفه ای، یکی از نکات مهم در خرید و نصب دوربین مداربسته در خانه محسوب می شود.

در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *