شاید شما فکر می کنید، از پنجره تنها به عنوان عناصر تزئینی یک ساختمان استفاده می شود. اما این گونه نیست. پنجره چندین نقش مهم در ساختمان دارد. آن ها در فیلتر کردن هوا و نور خورشید کمک می کنند. بدون پنجره ، اتاق ها قطعاً بسیار خسته کننده تر هستند. آن ها همچنین در مواقع آتش سوزی یا قفل شدن تصادفی درب ها می توانند مسیرهای فرار داشته باشند. پنجره ها انواع مختلفی دارند. برجسنه ترین نوع پنجره ها عبارتند از پنجره های کشویی ، پنجره های دو جداره و…. ما نیز به منظور معرفی بهترین فروشگاه و کلینیک ساختمانی می خواهیم شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا کنیم. شما کاربران عزیز مازندرانی می توانید برای خرید پنجره های باکیفیت این کلینیک را انتخاب کنید که با حداقل قیمت پنجره دوجداره در بابلسر را به شما ارائه می دهند.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد،سقف متحرک در بابل، راهبند اتوماتیک در بابل ، سقف شیشه ای در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت، خرید و نصب پنجره دوجداره در بابلسر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع پنجره دوجداره ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

پنجره های دوجداره و اجزای تشکیل دهنده ی آن

امروزه نمونه جدیدی از پنجره ها موسوم به پنجره دوجداره به بازار عرضه شده که آسایش و آرامش را برای ساکنین به ارمغان آورده است. این پنجره ها در حقیقت نوعی عایق صوتی و حرارتی بوده و به میزان قابل توجه از انتقال صدا و هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کنند. در مقایسه با درب و پنجره های قدیمی که از پروفیل آهن ساخته شده اند.علاوه بر افزودن بار اضافی بر ساختمان، به مرور زمان در اثر شرایط جوی دچار زنگ زدگی می شوند. پروفیل های یو پی وی سی که اخیراً وارد بازار شده اند بسیار باکیفیت بوده و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردار هستند.

پنجره دوجداره از سه بخش اصلی تشکیل شده :

شیشه دوجداره: بین دو شیشه فضای خالی وجود دارد و با گاز آرگون پر می شود.

پروفیل:همون قاب پنجره است که شیشه را نگهداری می کند.

یراق آلات:وسایلی هستند که برای باز و بسته کردن پنجره دوجداره به کار می روند. انتخاب درست آن ها، علاوه بر زیبایی باعث افزایش طول عمر پنجره، و به صرفه بودن قیمت پنجره دوجداره می شود.

انواع پنجره دو جداره

پنجره های دو جداره از لحاظ باز و بسته شدن انواع مختلفی دارند. ما در ادامه به پرکاربردترین نوع آن اشاره می کنیم:

  • پنجره دوجداره کشویی : در این حالت، پنجره به صورت ریلی باز و بست می شود و می تواند چپ بازشو یا راست بازشو باشد. این مدل به دو نوع تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.
  • پنجره دوجداره دو طرف بازشو: در این حالت، پنجره هم از یک جهت به صورت لولایی و هم با دادن دستگیره به سمت بالا، از عرض بالا باز می شود. این مدل از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.چرا که در ساخت آن از یراق آلات بسیار مقاوم استفاده می شود.
  • پنجره دوجداره یک طرف بازشو: در این حالت، پنجره فقط از یک جهت و به صورت لولایی باز و بسته می شود. این مدل از جمله پراستفاده ترین انواع درب و پنجره دوجداره محسوب می شود و اکثر مردم از این نوع پنجره استفاده می کنند.
  • و…

مزایای خرید خرید پنجره دوجداره

در ادامه به بررسی مزیت شیشه دوجداره و مزایای خرید پنجره دوجداره می پردازیم:

  1. نصب در و پنجره های 2جداره یکی از موثرترین راه ها برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان است.
  2. پنجره های دوجداره می‌توانند صدای بیرون از جمله صدای وسایل نقلیه و صداهای دیگر را تا 60 درصد در مقایسه با شیشه‌های تک جداره کاهش دهند.
  3. بسیار با استحکام هستند و عمر مفید آن ها بالاست. به جهت شکل پروفیل مصرفی در برابر شریط سخت آب و هوایی و طوفان و سرما و گرما مقاومت بالایی دارند. در شرایط مختلف جوی، در برابر آب های شور و در محیط های مرطوب و شرجی مقاوم بوده و آثاری همچون خوردگی و پوسیدگی در آن ها ایجاد نمی شود.
  4. قابلیت تولید در رنگ ها و طرح های مختلف و سبک باز شدن متفاوت را دارند.

قیمت و خرید پنجره دوجداره در بابلسر

هنگام خرید پنجره دوجداره در بابلسر قیمت اهمیت ویژه ای دارد. قیمت پنجره دوجداره در بابلسر به طور کلی بستگی به موارد زیر دارد:

  • تعداد بازشو های بنجره
  • نوع یراق مورد استفاده 
  • طرح پنجره دوجداره که می تواند کشویی ، لولایی ، دایره ای ، ثابت و موارد دیگر باشد
  • نوع شیشه مورد استفاده

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید پنجره دوجداره در بابلسر و…، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

شما به واسطه ی خرید از کلینیک ساختمانی آریابان شاهد ارزان ترین قیمت پنجره دوجداره در بابلسر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید پنجره دوجداره در بابلسر و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *