نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | نصب نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | آریابان

نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | نصب نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | آریابان


در گذشته از بالکن ها به منظور انباری و یا خشک کردن البسه استفاده می شد. امروزه خوشبختانه به این فضا به دید دیگری نگاه می شود. بالکن تنها راه ارتباطی داخل با فضای خارجی است به زیبایی آن باید توجه نمود. از این رو طراحان و معماران از ابزارهای مختلفی جهت زیباسازی این مکان استفاده کردند. درسال های اخیر استفاده از متریال شیشه در صنعت ساختمان سازی رواج بیشتری پیدا کرده است. پس بسیاری از افراد برای پوشاندن بالکن و تراس نیز از این متریال استفاده می کنند. ما در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی خرید نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل، همراه با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

بالکن های شیشه ای از پنل های شیشه ایی یک اندازه تشکیل می شوند. این پارتیشن بندی از روی نرده و یا از کف بالکن شروع و تا سقف کشیده می شود. بدین ترتیب به طور کامل بالکن با شیشه پوشانده شده و راه نفوذ گرد وغبار ، حشرات موذی ، برودت هوا و بارش برف و باران به داخل گرفته می شود.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، خرید و نصب دوربین مداربسته در آمل ، نرده و راه پله شیشه ای در آمل ، دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت و خرید نرده شیشه ای بالکن و تراس می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع نرده شیشه ای بالکن و تراس، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

نرده شیشه ای بالکن و تراس

امروزه بالکن و تراس هایی هستند که دور تا دور آن را با شیشه محصور ساخته‌اند. درواقع این سازه‌های شیشه‌ ای باهدف عایق سازی بالکن‌ها در برابر باد، باران، ورود گرد و غبار و … به محیط ساختمان‌ ها وارد شدند و با این رویکرد محیطی آرام‌ تر و زیبا تر را فراهم نموده‌اند.

نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل |  نصب نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | آریابان
نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | نصب نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | آریابان

انواع نرده شیشه ای بالکن و تراس

انواع نرده شیشه ای بالکن و تراس بیشتر بر نحوه اجرای این سازه‌ها استوار است. زیرا افراد برحسب تقاضا و نیاز خود تمایل دارند، بالکنی با شرایطی خاص داشته باشند. انواع مختلف آن نیز عبارت است از:

1- نرده شیشه ای بالکن مدل پنجره‌ ای:

این نوع بالکن‌ های شیشه‌ ای اگرچه در نگاه اول همان پنجره‌های معمولی به نظر می‌رسند، اما مزایایی فراتر از پنجره‌ها را به دارندگان خود اعطا می‌نمایند. وجود فریم‌ هایی بسیار باریک‌ تر، شیشه‌ هایی به‌ مراتب از نمونه‌ها دو جداره مقاوم‌ تر و درنهایت امکان اجرای طرح‌ های مربعی، مستطیلی و حتی دایره‌ای از مزایای بارز این نوع بالکن شیشه‌ای است.

2- نرده شیشه ای بالکن مدل بدون قاب:

 این نوع بالکن‌ ها با شیشه‌ هایی بدون قاب از اتصالات و پروفیل‌ ها عاری هستند، از این‌ رو دیدی وسیع و بدون کوچک‌ ترین مزاحمت را به مالکان بناها می‌دهند. پنل‌های شیشه‌ ای بدون ایجاد آسیب به سقف یا دیوار متصل می‌شوند و مانند محافظی عالی از ورود حشرات، گرد و غبار و هرگونه عامل مزاحم زندگی جلوگیری می‌نمایند.

3- نرده شیشه ای تراس به سبک نرده‌ ای:

جایگزینی نرده‌ های فلزی و چوبی قدیمی با نرده‌هایی که مقاومت و زیبایی خود را از شیشه‌ های نشکن سکوریت 10 میلی‌متر وام‌ دار هستند. این نوع نرده‌ ها چنان در عرصه زیبا سازی و مقاوم‌ سازی خوب ظاهر شده‌اند که نه‌ تنها در حوزه بالکن‌ ها مورد استفاده هستند، بلکه در زمینه‌ی نرده‌ های راه‌پله‌ های داخلی و خارجی ساختمان‌ ها به صورتی عالی نقش بازی می‌کنند.

4- نرده شیشه ای تراس مدل ریلی:

بعضی افراد تمایل دارند در فصول مختلف سال به باز و بسته نمودن شیشه بالکن خود اقدام نموده و گاهاً از هوای تازه نیز استشمام کنند. آن ها بالکن شیشه‌ ای از نوع ریلی که فضای محدودی را در حین باز شدن اشغال می‌کند، انتخاب می‌نمایند. زیرا این شیشه‌ها توانایی حرکتی راحت و بدون مشکل را دارند.

5- نرده شیشه ای تراس مدل سبک تاشو:

آنچه بر جذابیت بالکن شیشه‌ای از نوع تاشو افزوده ثابت بودن یکی از پنل‌ها و جمع شدن پنل‌های ثانویه بر روی آن است. این سبک نمایی فوق مدرن و عالی را به ساختمان می‌بخشد. پنل‌های متحرک بر روی یک ریل حرکت نموده و در انتها بر روی‌هم در یکجا ثابت می‌شوند.

مزایای استفاده از نرده شیشه ای برای بالکن و تراس

استفاده از از نرده شیشه ای برای بالکن و تراس چه به صورت ثابت و چه متحرک همراه با مزایای می باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • پوشاندن بالکن با استفاده از شیشه نه تنها باعث کوچک شدن بالکن نمی شود بلکه فضا را دلبازتر می کند
  • زیبایی منحصر به فردی را در نمای ساختمان ایجاد می کند.
  • از ورود حشرات به داخل جلوگیری می شود.
  • نور طبیعی به داخل وارد می شود.
  • عایق خوبی در برابر صوت و حرارت می باشد.
  • محافظ خوبی برای سالمندان و کودکان می باشد.
  • تنوع پذیری بالایی در انتخاب رنگ شیشه سکوریت وجود دارد.
  • به راحتی تمیز می شوند.
نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل |  نصب نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | آریابان
نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | نصب نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل | آریابان

قیمت نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل

کیفیت و سیستم یراق آلات نرده شیشه ای بالکن و تراس، متراژ، سبک و… بر قیمت نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل موثر است. اما شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت قیمت نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل و… ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

بسیاری از افراد علاقه دارند تا نمای زیبایی به ساختمان مورد نظر خود بدهند. در این زمینه، استفاده از نرده شیشه ای بالکن و تراس می‌تواند به این دسته از افراد کمک کند. بنابر این عامل می‌توان گفتنرده شیشه ای بالکن و تراس، امروزه یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات در صنعت شیشه به شمار می‌رود. ما در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی خرید نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل، همراه با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت نرده شیشه ای بالکن و تراس در آمل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *