دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل | نصب دستگیره هوشمند | دستگیره هوشمند ارزان

دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل | نصب دستگیره هوشمند | دستگیره هوشمند ارزان


مطمعنا برای شما هم پیش آمده که دسته کلید درب منزل را به همراه نداشته باشید. یا حتی ممکن است دسته کلید خود را گم کنید. همه ی این ها منجر به بروز مشکلات بسیار برایتان خواهد شد. ما در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. کلینیک آریابان این امکان را برایتان فراهم کرده اند تا شما کاربران مازندارنی دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به دسته کلید نخواهید داشت.

پس اگر می خواهید که امنیت خانه خود و عزیزانتان را تضمین کنید می توانید از قفل ها و دستگیره هوشمند استفاده کنید. شما می توانید قفل های سنتی و قدیمی را با دستگیره هوشمند تعویض کنید. نصب و استفاده از دستگیره هوشمند درب ضد سرقت نشان داده خوش سلیقگی شما نیز است. زیرا با نصب دستگیره هوشمند به دنیای مدرن قدم می گذارید.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، خرید و نصب دوربین مداربسته در آمل ، راهبند اتوماتیک و پارکینگ در آمل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت و خرید دستگیره هوشمند درب ضد سرقت می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع دستگیره هوشمند درب ضد سرقت، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند نوعی قفل امنیتی است که می‌توان آن را از راه دور و به‌وسیله تلفن همراه نیز کنترل کرد. قفل یا دستگیره هوشمند به‌عنوان یک قفل تمام اتوماتیک الکترومکانیکی، علاوه بر دسترسی به درب ورودی بدون استفاده از کلید، بستری فراهم می‌کند که شما به‌راحتی و از راه دور شرایط را تحت کنترل خود قرار دهید.

دستگیره هوشمند دارای فناوری بسیار به روزی است. این نوع دستگیره‌ها می‌توانند بر روی اکثر درب‌ها نصب شوند. این دستگیره‌ها، به قفل اتوماتیک، قفل کودک و حیوانات، آلارم‌های هشدار و همچنین سیستم شب‌بند (حریم خصوصی) و… مجهز هستند.

انواع دستگیره هوشمند

دستگیره های هوشمند انواع مختلفی دارند. در ادامه برجسته ترین و مهم ترین انواع آن هرا برایتان نام می بریم:

  • دستگیره هوشمند رمزی
  • دستگیره هوشمند کارتی
  • دستگیره هوشمند اثر انگشتی

ساختار دستگیره هوشمند

اجزاء تشکیل دهنده ی دستگیره هوشمند عبارت است از:

  • پانل
  • بدنه قفل
  • صفحه کنترل
  • موتور
  • دسته
  • دایره تزئینی
  • صفحه نمایش
  • ماژول اثر انگشت
  • سیلندر قفل
  • جای باتری
دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل |  نصب دستگیره هوشمند | دستگیره هوشمند ارزان
دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل | نصب دستگیره هوشمند | دستگیره هوشمند ارزان

مزایای دستگیره هوشمند

در این بخش مزیت دستگیره هوشمند را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

  1. دستگیره های هوشمند از آخرین فناوری‌ها بهره می‌گیرند.
  2. مزیت دیگره دستگیره هوشمند سهولتی است که در ورود و خروج ایجاد می‌شود.
  3. امنیت مکان شما هرچه بیشتر تأمین می‌شود.
  4. می توانید وضعیت محل موردنظر را در لحظه کنترل کنید و اقدام لازم را انجام دهید.
  5. زیبایی بخشبدن به خانه یا محل کار و …
  6. بالا رفتن ارزش و قیمت ملک

نکات مهم هنگام خرید دستگیره هوشمند

ویژگی‌های دستگیره‌ هوشمند باعث محبوب شدن و کاربردی شدن آن می‌شود. برای خرید بهترین دستگیره هوشمند باید یک سری نکات مهم را رعایت کنید و به چند ویژگی آن توجه کنید. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:


1- عملکرد موتوری دستگیره هوشمند

موتور این دستگیره‌ها پر قدرت است اما امکان خرابی آن بیشتر است.اما در مدل‌های دیگر دستگیره موتور ندارد و برای حرکت زبانه به چرخش اهرم احتیاج دارد. در واقع در این مدل خود شما دستگیره را تکان می‌دهید و موتور برای باز شدن درب تلاشی نمی‌کند و تنها قفل آن را تنظیم می‌کند. این قفل‌ها کمتر خراب می‌شوند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.


2- کلید مکانیکی

گاهی ممکن است قطعات الکترونیکی دستگیره هوشمند خراب شود و یا باطری آن به اتمام برسد. در این صورت شما باید بتوانید به درب دسترسی پیدا کنید. گاهی هم ممکن است رمز را فراموش کنید و نیاز مبرمی به باز کردن درب داشته باشید. بنابراین بسیاری از برندها و دستگیره‌های هوشمند از یک کلید مکانیکی هم به همراه قفل الکترونیکی استفاده می‌کنند تا در شرایط اضطراری بتوان قفل را باز کرد. اگر دستگیره انتخابی شما این ویژگی را نداشته باشد ممکن است گاهی پشت درب بمانید.


3- انرژی اضطراری

بسیاری از دستگیره‌های دیجیتال یک قسمت برای قرار دادن باطری اضطراری دارند تا شما بتوانید در هنگام خاموش شدن دستگیره آن را فعال کنید و بعد باطری اصلی را قرار بدهید.

4- جنس با کیفیت

کیفیت جنس بدنه و دستگیره آن است که باعث می‌شود در برابر ضربه، گرما و فشار از مقاومت خوبی برخوردار باشد. دستگیره‌ای که دارای بدنه محکم و فلزی باشد به راحتی دستکاری نمی‌شود و نفوذ به آنها سخت است. توجه داشته باشید که جنس بدنه می‌تواند در زیبایی آن هم تاثیر داشته باشد.

5- شب بند داخلی

یکی از قابلیت‌های یک دستگیره الکترونیکی مناسب این است که دارای شب‌بند است و در تاریکی قابل تشخیص است. این قابلیت به شما کمک می‌کند شب‌ها بدون استفاده از لامپ به دستگیره دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

6- رمز عبور خیالی

یکی از ویژگی‌های جالب یک دستگیره‌ هوشمند جدید این است که یک رمز عبور خیالی را ترسیم می‌کند. شما با این قابلیت می‌توانید رمز عبور خود را در میان یک رمز عبور چندین رقمی قرار دهید تا باز کردن آن برای سایرین سخت‌تر شود.

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل

قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت را می توان با در نظر گرفتن یک سری عوامل محاسبه کرد. این عوامل عبارتند از:

طراحی ظاهری: قفل ها از نظر ظاهر در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته اند و خوشبختانه شرایطی فراهم می شود تا بتوانید محصولی با کیفیت بالا خریداری کنید. طراحی ظاهری قفل ها گاه به واسطه استیل ضد زنگ بوده که قیمت نهایی کار نیز نسبتاً بالا است.

اتصال به هاب هوشمند: که سبب می شود قیمت کار بیشتر شود در واقع هرچه عملکرد هوشمند یک دستگاه بیشتر باشد به این معنی است که قیمت آن نیز بیشتر می شود چون روی امنیت آن تاثیر می گذارد.

کشور سازنده: اگر دستگیره دیجیتال تولید داخل باشد قیمت آن ارزانتر خواهد بود اما اگر به واسطه کشورهای دیگر تهیه شده باشد قطعاً قیمت بالاتری دارد.

جنس بدنه و کیفیت ساخت: جنسی که برای بدنه دستگیره ها استفاده می شود روی کیفیت آن ها تاثیر گذار هستند. به طور کلی جنس بدنه و کیفیت ساخت محصول در سال های اخیر با کمی تغییرات همراه بوده و این موضوع روی قیمت دستگیره دیجیتال تاثیر می گذارد.

سیستم امنیتی به کار برده: سیستم های امنیتی گاه به واسطه کارت و گاه توسط قفل و سایر سیستم ها فعالیت می کنند. اینطور که مشخص است تعداد روش های دسترسی به قفل و روش های باز کردن درب نیز می تواند به قیمت دستگیره دیجیتال بیافزاید و همه این موارد پیش از خرید باید ارزیابی شود.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل |  نصب دستگیره هوشمند | دستگیره هوشمند ارزان
دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل | نصب دستگیره هوشمند | دستگیره هوشمند ارزان

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

برقراری امنیت منازل، سازمان‌ها، هتل‌ها و فروشگاه‌ها، یکی از دغدغه‌های افراد جامعه است. معمولاً افراد روش‌های مختلفی را برای برقراری امنیت استفاده می‌کنند.

ما در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. کلینیک آریابان این امکان را برایتان فراهم کرده اند تا شما کاربران مازندارنی دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *