نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نصب نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نرده و پله شیشه ای

نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نصب نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نرده و پله شیشه ای


امروزه شیشه از آن دسته مصالحی است که به راحتی می تواند در هر پروژه معماری یا طراحی داخلی جای گیرد. محبوبیت بسیار زیاد از کاربردهای بی شمار آن در پنجره، در، پارتیشن ، دیوار، نرده ، پله و غیره، منشا گرفته است. جدای از این ها برای طراحی داخلی و خارجی سازه های ساختمانی، از نرده و راه پله شیشه ای به جای نرده و راه پله های قدیمی استفاده می شود. این روزها نوع شیشه ای نرده و راه پله شیشه ای ، نسبت به سایر انواع با استقبال فوق العاده ای مواجه شده است. ما در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی خرید نرده و راه پله شیشه ای در آمل ، همراه با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

نرده و راه پله شیشه ای زیبایی خاص و لوکسی دارند و از دیگر نرده و راه پله چشم نوازتر هستند. نرده و راه پله شیشه ای نسبتا فضای کم تری را اشغال می‌کنند. این تجهیزات به دلیل ظاهر شیک و مدرنی که دارند، بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون می‌باشند. در ساخت شیشه‌های مخصوصی که در این پله‌ها بکار می‌رود نیز، از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده می‌شود.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، خرید و نصب دوربین مداربسته در آمل ، راهبند اتوماتیک و پارکینگ در آمل ، دستگیره هوشمند درب ضد سرقت در آمل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت و خرید نرده و راه پله شیشه ای می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع نرده و راه پله شیشه ای، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

نرده شیشه ای و انواع آن

به حفاظی که از صفحات شیشه ساخته شده و توسط پایه­‌ها و چارچوب‌های آهن، استیل یا آلومینیوم در جای خود ثابت گردد، نرده شیشه ای گفته می‌شود. این محصول از منظر هنری به دلیل شفافیت شیشه، دید وسیع‌تر و جذاب‌تری نسبت به سایر نرده‌ها اعم از فلزی، چوبی، سنگی و… در مقابل چشم ما خلق می‌کند.

نرده های شیشه ای از نظر شکل قاب یا چارچوب به سه نوع تقسیم می‌شوند:

  • نوع قاب دار یا Framed: صفحات شیشه ای درون یک چارچوب کامل قرار دارد. توسط ستون‌های فلزی مثل آهن، آلومینیوم یا استیل از هم جدا شده و به زمین متصل می‌شوند.
  • نوع بدون قاب یا Frameless:صفحات شیشه بدون هرگونه چارچوب صرفا با نوعی پایه با دقت روی زمین یا کنار دیوار ثابت می‌گردند. قاب نگهدارنده‌ای دور آن ها را احاطه نکرده است.
  • نوع نیم قاب/فریم یا Semi-Frameless: این نوع که ترکیبی از دو مدل قبلی است. صفحات شیشه­ ای صرفا توسط ستون‌ از هم تفکیک و به واسطه آن‌ها روی زمین نصب می‌شوند.
نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نصب نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نرده و پله شیشه ای
نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نصب نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نرده و پله شیشه ای

راه پله شیشه ای و کاربرد آن

پله شیشه ای نوع مدرنی از پله می‌باشد که متریال مورد استفاده در ساختار اصلی راه پله، شیشه می‌باشد. نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این است که پله های شیشه ای باید از استحکام بسیار زیادی برخوردار باشند. همچنین توانایی تحمل وزن‌های بالا را داشته باشند. در نتیجه در ساختن این پله‌ها حتما باید از انواع شیشه‌های نشکن مانند شیشه سکوریت و شیشه لمینت استفاده کرد.

.راه پله های شیشه ای در فضاهایی مانند ساختمان‌های اداری و تجاری، ساختمان‌های مسکونی، فروشگاه‌های لوکس، ویلاها و … استفاده می‌شوند. پله های شیشه ای نیز مانند نرده شیشه ای از شیشه‌های نشکن تولید می‌شوند. پله های شیشه ای به گونه ای هستند که در ساختمان‌های دوبلکس و فروشگاه‌هایی که دارای تراس می‌باشند، فضای کمی اشغال می‌نمایند.

انواع پله شیشه ای

پله شیشه ای با توجه به سلیقه ی شما و فضای ساختمان می تواند انواع مختلفی داشته باشد:

پله شیشه ای گرد یا مارپیچ: ترکیبی از فلز و شیشه می باشد و برای فضاهای محدود و کوچک مناسب می باشد. این نوع به دلیل ظاهر خاص و متفاوت نگاه بیننده را به خود جلب می کند. پله شیشه ای دوبلکس معمولا از نوع مارپیچ می باشد.

پله شیشه ای معلق: پله شناور یا معلق شیشه ای با کیفیت عالی و ظاهری خلاقانه و لوکس روند معماری مدرن را دنبال می کند. این پله ها به نظر می رسد از دیوار بیرون می اید. توسط یراق های فلزی نامرئی به دیواره متصل می شوند و از نظر فنی نیز ایمن می باشند.

پله شیشه ای مستقیم:این مدل پله دارای قیمت پایین تری از انواع دیگر دارد ولی ربه دلیل تنوع بالا طرفداران زیادی دارد. در این نوع پله ارتباط دارد ولی به دلیل تنوع بالا طرفداران زیادی دارد. در این نوع پله ارتباط بین طبقات در راستای یک محور می باشد. به همین دلیل نصب سریع و آسانی دارد و همچنین کارایی بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد. اما باید توجه داشت فضای بیشتری را نسبت به دو مدل دیگر اشغال می کند.

نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نصب نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نرده و پله شیشه ای
نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نصب نرده و راه پله شیشه ای در آمل | نرده و پله شیشه ای

قیمت نرده و راه پله شیشه ای در آمل

قیمت اجراینرده و راه پله شیشه ای در آمل بسته به نوع پروژه می تواند متفاوت باشد.

برای مثال ، ضخامت شیشه های لمینت به کار رفته در پله و تعداد آن ها بر روی قیمت تاثیر گذار است. علاوه بر این متراژ نهایی و تمام شده شیشه لمینت و نوع اتصالات به کار رفته در آن نیز تاثیر گذار هستند. در صورتی که بخواهید از نرده شیشه ای در کنار پله شیشه ای استفاده کنید، متراژ شیشه های سکوریت نیز بر قیمت تمام شده تاثیر گذار است.

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت نرده و راه پله شیشه ای در آمل و… ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

نرده و راه پله شیشه ای باعث می‌شوند فضا بسیار پر نورتر و زیباتر بنظر آید. با نور طبیعی که از دو طرفمی‌تابد، این تجهیزات محیط را بزرگتر نشان می‌دهند. ما در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی خرید نرده و راه پله شیشه ای در آمل ، همراه با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

پس در خانه ها یا ساختمان های اداری و تجاری که در طبقات مختلف هستند بهتر است از نرده و راه پله شیشه ای استفاده شود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت نرده و راه پله شیشه ای در آمل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *