یکی از وسایل امنیتی دوربین مدار بسته می باشد. وجود این دوربین مداربسته در فضا سبب امنیت بیشتر آن فضا می شود. برخی از این دوربین ها عکس را به صورت و فیلم را به صورت واضح ضبط می کنند. خرید و نصب دوربین مدار بسته کوچک با خدمات پس از فروش و با قیمت های بسیار به صرفه در فریدونکنار و سرخرود ، با کلینیک ساختمانی آریابان در ارتباط باشید.

دوربین مداربسته چیست؟

واژه دوربین مدار بسته برگرداندن فارسی کلمه انگلیسی آن است. در دوربین های مدار بسته تصاویر دوربین ها از طریق یک سیستم به دستگاه ضبط تصاویر فرستده می شود. در واقع می توان گفت که به غیر از دستگاه مرکزی هیچ دستگاه دیگری توانایی مشاهده و ضبط تصاویر را ندارند. دوربین مداربسته یک سیستم امنیتی است که در ماکن های تجاری و عمومی و حتی در منازل نصب می شود. این وسیله اطلاعات محیط اطراف را از طریق مانیتورینگ و ارسال اطلاعات به حافظه جمع آوری می کنند.

کاربرد دوربین مداربسته

  • کاربرد دوربین های مداربسته در پلیس: در گذشته دور جرائم زیادی در سطح شهر اتفاق می افتاد، اما امروزه با استفاده از دوربین های مداربسته می توان از وقوع جرائم و … جلوگیری کرد.
  • کاربرد دوربین های مداربسته در کنترل ترافیک: جالب است بدانید که با کمک دوربین مداربسته می توان هنگامی که در قسمتی از جاده تصادفی رخ داده از ان حادثه آگاه شد و تمام جزئیات آن را دید. با استفاده از دوربین های مداربسته می توان پلاک ماشین هایی که دچار جرم می شوند.
  • کاربزد دوربین مداربسته در صنعت: در کارخانجات صنعتی از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند. جالب است بدانید که در کارخانجات صنعتی در مکان هایی که حضور فیزیکی انسان خطرناک و دشوار است با استفاده از دوربین مداربسته استفاده می شود. دوربین های مداربسته بر خط تولید محصولات نیز نظارت دارد. نوع دیگری از دوربین های مداربسته نیز در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که به درجه حرارت حساس است و در هر مرحله درجه حرارت را اندازه گیری می کنند.
  • کاربرد دوربین مداربسته برای نظارت کارمندان: گاهی کارفرما می تواند برای نظارت بر ایمنی و عملکرد کارکنان از دوربین مداربسته استفاده کند. لازم به ذکر است که بگوییم نصب مداربسته در ساختمان های اداری و کاری باید با آگاهی کارمندان صورت بگیرد.
  • کاربرد دوربین های مداربسته در مکان های عمومی: استفاده از دوربین ها مداربسته در مکان های تجاری، اداری، تفریحی، پارک ها و … سبب می شود ضریب ایمنی آن مکان بالا برود. این کار سبب می شود تا افراد در آن مکان احساس امنیت بیشتری بکنند. این افراد می دانند که در صورت بروز هرگونه حادثه ای می توانند با استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته استفاده کرد و جرم را شناسایی کرد.

انواع دوربین مداربسته

  • از نظر نوع سیگنال : دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های تحت شبکه،دوربین‌های دو منظوره
  • از نظر شکل ظاهری: دوربین‌های دام، دوربین‌های بولت، دوربین‌های صنعتی، دوربین‌های مینیاتوری، دوربین‌های دید در شب، دوربین‌های اسپید دام
  • از نظر قاب و پوشش: دوربین‌های Out-doo، دوربین‌های In-door

مزایای دوربین ip

  • کیفیت بالا
  • امکان استفاده بهینه از کابل های ارتباطی
  • امکان ارتباط بی سیم با امنیت بالا
  • اماکن ارسال همزمان تصویر و صدا

مزایای دوربین های آنالوگ

  • قیمت پایین این دوربین ها سبب می شود تا این دوربین ها طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.
  • تنوع گسترده در بازار
  • سادگی نصب نسبت به سایر دوربین ها

کلینیک ساختمانی آریابان

کلینیک ساختمانی آریابان برای رفاه مشتریان خود ، انواع خدمات خرید ، فروش و نصب و تعمیر دوربین های مدار بسته کوچک را با قیمت های مناسب در فریدونکنار و سرخرود ارائه می کند .

خدمات کلینیک ساختمانی آریابان

خرید

کلینیک ساختمانی آریابان با کمک مشاوران خود به شما در خرید بهترین دوربین های مدار بسته کمک می کند .

نصب

در صورت خرید درب داخلی از کلینیک ساختمانی آریابان ، افراد ما برای نصب این دوربین به محل مورد نظر شما اعزام می شوند .

خدمات پس از فروش

برای اعتماد کامل شما و خرید با اطمینان خاطر ، کلینیک ساختمانی آریابان خدمات پس از فروش خود را برای شما در نظر گرفته است .

کلام آخر

دوربین مدار بسته وسیله ای است که برای حفظ امنیت ساختمان ها استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت و انواع مدل های دوربین مداربسته می توانید به کلینیک ساختمانی آریابان مراجعه کنید.

تماس با ما

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ مهندس پوراکبر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *