درب اتوماتیک به دری گفته می شود که توسط حسگرهای حرکتی یا ریموت، باز و بسته می شوند. این درب ها در جهت های مختلف باز و بسته می شوند. جالب است بدانید که در مدل های مختلف ساخته می شوند. متریال هایی که برای ساخت این نوع درب ها استفاده می شود متفاوت می باشد. این نوع درب ها کار را برای انسان راحت کرده اند و بجای این که انسان زحمت بکشد درب را باز و بسته کند، با کمک یک ریموت می توان درب را باز و بسته نمود. برای خرید و تعمیر و فروش قطعات درب اتوماتیک با خدمات پس از فروش و با قیمت های بسیار به صرفه در فریدونکنار و سرخرود ، با کلینیک ساختمانی آریابان در ارتباط باشید.

قسمت های سازنده درب اتوماتیک

  • میکروسوییچ 
  • فلاشر
  • چشمی: این وسیله برای تعیین موقعیت باز و بسته شدن درب و یا کنترل تردد استفاده می شود. چشمی برای این که اطمینان حاصل شود که در هنگام بسته شدن درب انسان یا ماشین در بین در قرار ندارد نیز استفاده می شود.
  • ریموت: این وسیل برای کنترل درب از راه دور می باشد که به وسیله آن می توان درب را باز و بسته نمود.
  • تابلوی فرمان: یکی از اصلی ترین بخش های درب اتوماتیک تابلوی فران می باشد. مرکز کنترل جعبه ای است که در آن تابلوی فرمان قرار می گیرد و کار باز و بسته کردن درب را برعهده داردو
  • مولد درب: این قسمت شامل جک، موتور و بازوها می شود که وظیفه تولید نیروی حرکتی را بر عهده دارد.
  • قفل برقی
  • قفل مکانیکی
  • پایه درب برقی

انواع درب توماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای:

این درب ها به وسیله حسگرهای مختلف باز و بسته می شوند.

درب های اتوماتیک شیشه ای برای مکان های پرتردد استفاده می شود.

گاهی در مکان هایی ک حفظ زیبایی محیط بسیار با اهمیت است نیز از این درب ها استفاده می شود.

برخی از مهم ترین انواع درب شیشه ای اتوماتیک عبارت است از: درب اتوماتیک تلسکوپی، ریلی، نیم دایره، لولایی، تاشو، کشویی و … .

درب اتوماتیک پارکینگ

این نوع درب ها یکی از الزامات هر ساختمانی می باشند که یک عضو ضروری است.

این درب ها با استفاده از ریموت باز و بسته می شوند و کار تردد را آسان می کنند.

با توجه به نوع کاربرد این درب ها از انواع مختلفی استفاده می شود به عناون مثال بنابر شرایط می توان از درب های کشویی، ریلی و … استفاده کرد.

در این نوع درب ها از موتور مکانیکی استفاده می شود که اصولا برای مراکز خریدی که ترد بسیار دارند باید از موتور گیربکسی که قدرت بالاتری دارد استفاده کرد. قبل از نصب هرگونه درب اتوماتیک باید یک سری بررسی ها انجام شود که این بررسی ها عبارتند از: اندازه گیری ابعاد محل نصب و وزن لنگ ها و میزان ترد. در این درب ها برای بالا بردن امنیت می توان از سیستم قفل برقی نیز استفاده کرد.

درب اتوماتیک سکشنال

این درب ها انتخابی بسیار مناسب می باشند زیرا علاوه بر کیفیت مطلوب، ظاهری شیک، سبب سهولت در رفت و آمد نیز می شود. ین درب ها به وسیله نیروی کششی و چرخشی وارده بر درب ها کار می کنند.

کلینیک ساختمانی آریابان

کلینیک ساختمانی آریابان برای رفاه مشتریان خود ، انواع خدمات خرید ، فروش و نصب و تعمیر قطعات درب های اتوماتیک را با قیمت های مناسب در فریدونکنار و سرخرود ارائه می کند .

خدمات کلینیک ساختمانی آریابان

خرید درب

کلینیک ساختمانی آریابان با کمک مشاوران خود به شما در خرید بهترین درب های اتوماتیک کمک می کند .

نصب درب

در صورت خرید درب های اتوماتیک از کلینیک ساختمانی آریابان ، افراد ما برای نصب این درب ها به محل مورد نظر شما اعزام می شوند .

خدمات پس از فروش

برای اعتماد کامل شما و خرید با اطمینان خاطر ، کلینیک ساختمانی آریابان خدمات پس از فروش خود را برای شما در نظر گرفته است .

کلام آخر

درب های اتوماتیک نسل جدیدی از درب ها می باشند که سبب سهولت در رفت و آمد می شوند.

برای اطلاع از قیمت و انواع مدل های درب های اتوماتیک می توانید به کلینیک ساختمانی آریابان مراجعه کنید.

تماس با ما

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ مهندس پوراکبر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *