دزدگیر خانه در بابلسر | دزدگیر خانه | نصب دزدگیر خانه | خرید دزدگیر خانه | دزدگیر منزل

دزدگیر خانه در بابلسر | دزدگیر خانه | نصب دزدگیر خانه | خرید دزدگیر خانه | دزدگیر منزل


در قدیم همه دزدگیرها را با لفظ دزدگیر خودرو می شناختند. اما بی شک دزدگیر منزل یکی از چند وسیله مهم برای تامین امنیت منزل می باشد. از مزایای دزدگیر ساختمان این است که به محض ورود افراد ناشناس حتی در صورتیکه در منزل نباشید، صدای آژیر بلند می شود و همسایگان را باخبر می کند. کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات نصب و خرید دزدگیر خانه با قیمت مناسب در بابلسر بصورت تخصصی، فعالیت خود را در صنعت امنیت ساختمان آغاز کرده است.

حفظ امنیت و آرامش از جدی‌ترین مسائلی است که هر کسی در زندگی خود در پی کسب و یا ارتقاء آن است.

طبیعی است که مراقبت از خانه از کارهای ضروری بوده که همیشه صاحبان خانه‌ها به آن توجه داشته‌اند و یا محافظت از فروشگاه‌ها که سرمایه‌ی انبوهی در آن قرار دارد. بر اساس نوع استفاده و محیطی که دزدگیر اماکن را در آن نصب می‌کنند، سنسورهای مختلفی در آنها تعبیه می‌شود. سنسور دزدگیر اماکن به تحریک‌کننده‌های محیطی همچون ضربه، آتش و یا حرکت واکنش نشان می‌دهد و کار کنترل و نظارت بر محیط را آسان‌تر می‌کند. قبل از خرید دزدگیر اماکن بهتر از اطلاعات کافی به دست آورید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر، قیمت و خرید درب و کرکره ی اتوماتیک در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید دزدگیر خانه در بابلسر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، قیمت و خرید انواع دزدگیر ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دزد گیر خانه

دزدگیر ساختمان ، یک سیستم ضد سرقت منزل می‌باشد که به وسیله سنسورهای مختلف و با امکانات متفاوتی صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع می‌سازد. دزدگیر ساختمان نه تنها به عنوان دزدگیر منزل استفاده می‌شود بلکه برای مکان‌های عمومی و مهمی همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارد.

این سیستم به شکل‌های مختلفی نظیر دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و هشدار محلی، دزدگیر اماکن با سیستم آلارم و دزدگیر اماکن با تلفن‌کننده سیمکارتی در بازار موجود است. دزدگیر اماکن از طریق تلفن ثابت هم امکان فعال‌سازی شماره‌های ضروری را دارد اما نکته قابل توجه این است که در صورت قطع شدن سیم‌های تلفن، سرویس‌دهی آنها متوقف می‌شود. بنابراین دزدگیرهای اماکن که از نوع سیم کارتی می باشند قابل اعتمادتر هستند.

انواع دزدگیر های منزل

دزدگیر های منزل انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • دزدگیرهای ساده دارای آژیر و هشدار محلی
  • دزدگیرهای خانه با سیستم هشدار راه دور ، تلفن کننده خطوط ثابت
  • این تجهیزات با تلفن کننده سیم کارتی

تلفن کننده خطوط ثابت به به خط ثابت تلفن خانه متصل می شوند و در صورت تحریک با شماره های حافظه تماس می گیرد. در تلفن کننده سیم کارتی با قرار دادن یک سیم کارت می توانید در هر مکان، اعلان های هشدار را دریافت کنید.

کلینیک ساختمانی آریابان دزدگیر های خانه متنوع را در شهر بابلسر برای همشهریان عزیز درنظر گرفته است.

کاربرد دزدگیر ساختمان

وقتی نام دزدگیر ساختمان به گوش ما می‌خورد ناخودآگاه به دزدگیر منزل فکر می‌کنیم. اما کاربرد دزدگیر ساختمان فراتر از دزدگیر منزل است. سیستم دزدگیر اماکن در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، صنعتی و نظامی و حتی به منظور کنترل زندان‌ها استفاده می‌شود.

کاربرد سیستم دزدگیر اماکن، بسته به نوع سنسورهای به کار گرفته شده، متفاوت است. همچنین دزدگیر ساختمان در مکان‌های بزرگ و کوچک کارایی‌های متفاوتی دارد. اما به طور کلی از دزدگیر ساختمان جهت حفظ امنیت جان و مال ساکنان یا سازمان‌ها استفاده می‌شود. بعضی از دزدگیرهای اماکن فقط به منظور نظارت به کار می‌روند و سارقانی که با مکان‌های مجهز به دزدگیر روبرو هستند به دردسرهای بزرگی می‌افتند. بعضی دیگر از دزدگیر منازل مجهز به سنسورهای مختلف می‌باشند که هدف آنها جلوگیری از بروز حوادث ناگواری مثل آتش‌سوزی است. دزدگیر اماکن می‌تواند به سیستم دوربین مداربسته نیز متصل شود و کارایی‌های بیشتری داشته باشد.

خرید دزدگیر خانه در بابلسر

همواره برای خرید این تجهیزات به نکات زیر توجه کنید:

  • ترجیحا از دزدگیرهای سیم کارتی استفاده کنید زیرا امکانات بیشتری نسبت به خط ثابت دارند.
  • در مکان های پرتردد و شلوغ ، از سنسورهای باسیم استفاده کنید، زیرا باتری سنسورهای بی سیم به سرعت تمام می شود.
  • بعد از اتمام نصب حتما دستگاه را چندین بار چک کنید.
  • از نصاب بخواهید تا نرم افزار این سیستم را برای شما فعال کند.
  • دزدگیر ساختمان به صورت دوره ای و یا قبل از هر بار مسافرت رفتن، چک شود.
  • نصب دزدگیر را به شرکتی مطمئن بسپارید.

کلینیک آریابان با در اختیار داشتن بهترین نصاب ها، امکان نصب صحیح و باضمانت را برای شما فراهم کرده است.

فاکتورهای خرید یک دزدگیر خوب

کیفیت: این نکته را بدانید که در زمینه دزدگیرمنزل ، بهترین برندها ایرانی هستند.دزدگیرهای ایرانی هم از لحاظ قیمت و هم کیفیفت نسبت به نمونه خارجی خود بهتر می باشند.دزدگیرهای چینی فاقد گارانتی بوده و بعد از مدتی ممکن است قطعات آن دیگر ساخته نشود.

ویژگی ها و قابلیت ها: به این نکته توجه کنید که از دزدگیر انتظار چه قابلیت هایی را دارید. برخی قابلیت ها شامل پشتیبان گیری، تلفن کننده خط ثابت یا سیم کارتی، قابلیت تشخیص حیوان خانگی و…. تمام قابلیت های یک دزدگیر در بروشور آن نوشته شده، بنابراین قبل از خرید حتما بروشور آن را مطالعه کنید.

قیمت:قطعا برای هر شخصی، در ابتدا قیمت کالایی که می خواهد بخرد، مدنظر است. باید در نظر داشته باشید که خرید دزدگیر را از شرکت های معتبر انجام دهید.کلینیک آریابان محصولات خود را با نرخ مصوب ارائه می دهد و دراین راستا از بخشنامه های ابلاغیه بهره می برد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید دزدگیر خانه در بابلسر می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

خدمات کلینیک آریابان

مشاوره: مشاوران ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید بهترین دزدگیر منزل با قیمت مناسب در بابلسر می باشند.

نصب دزدگیر:همانطور که گفته شد، نصب از مهم ترین مراحل خرید دزدگیر ساختمان حساب می شود. نصاب های ما به صورت حرفه ای و با ارائه ضمانت، دزدگیر های خانه شما همشهریان عزیز در بابلسر ی را راه اندازی خواهند کرد.

خدمات پس از فروش: تیم پشتیبانی آریابان در همه حال پشتیبان شما و ضامن محصولات خود می باشد.

کلینیک ساختمانی آریابان

متخصصان ما در کلینیک آریابان گردهم آمده اند تا با ارائه خدمات متفاوت در زمینه دزدگیر خانه در بابلسر ، امنیت محل زندگی شما را چندین برابر افزایش دهند.

در قدیم شاید این سیستم تنها برای خانه های لوکس و ویلاهای مدرن کاربرد داشت. اما امروزه این دزدگیرها تبدیل به یکی از ملزومات هر خانه ای شده اند.

کلینیک آریابان با فروش و خدمات پس از فروش دزدگیر منزل در بابلسر ، به شما در ایجاد خانه ای ایمن یاری خواهد رساند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید دزدگیر خانه در بابلسر ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *