دزدگیر اماکن در بابلسر | دزدگیر اماکن با قیمت مناسب | خرید دزدگیر اماکن | نصب دزدگیر در بابلسر

دزدگیر اماکن در بابلسر | دزدگیر اماکن با قیمت مناسب | خرید دزدگیر اماکن | نصب دزدگیر در بابلسر


امنیت بی شک یکی از نیازهای مهم برای بشر در کل دوران زندگی اش محسوب می شده است. امروزه نیز بسیاری از افراد اماکن خود را به دزدگیر مجهز می کنند تا در کنار امنیت ایجاد شده ، آرامش ذهنی نیز داشته باشند. شاید گزینه های دیگری نیز برای امنیت موجود باشد ، اما هیچ کدام به اندازه دزدگیر نمی تواند سرعت عمل بالایی داشته باشد. کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات نصب و خرید دزدگیر اماکن با قیمت مناسب در بابلسر بصورت تخصصی، فعالیت خود را در صنعت امنیت ساختمان آغاز کرده است.

از دلایل مهم نصب دزدگیر اماکن ، می توان به افزایش آرامش خاطر فرد در سفر یا خانه اشاره کرد. منظور از آرامش خاطر یعنی با استفاده از سیستم حفاظتی در خانه یا محل کسب خود بسیار راضی همچنین پشیمان نباشیم و با ذهنی بسیار آسوده به مسافرت برویم.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر، قیمت و خرید درب و کرکره ی اتوماتیک در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید دزدگیر اماکن در بابلسر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، قیمت و خرید انواع دزدگیر اماکن ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دزدگیر اماکن و کاربرد آن

همان‌طور که از نام این دزدگیر مشخص است دزدگیر اماکن یکی از ملزومات ضد سرقت است که در خانه‌ها، دفاتر کار و حتی اداره‌ها استفاده می‌شود. دزدگیر اماکن یک پکیج الکترونیکی نیمه هوشمند است که با ورود افراد غیرمجاز به منزل یا محل کار، اعلام هشدار می‌کند. به زبان ساده با ورود آقای دزد، دزدگیر اماکن شروع به آژیر کشیدن کرده و دیگران را خبر می‌کند.

زمانی که این دزدگیرها تولید شد، ابتدا یک سیستم ساده امنیتی ایجاد شد که تنها می‌توانست علامت هشدار را در چندمتری محل خود اعلام کند؛ اما گذر زمان و رشد تکنولوژی سبب شد کاربرد دزدگیر اماکن بیشتر شده و اعلام سرقت را برای کیلومترها دورتر نیز اعلام کند.

اعلام سرقت و پیام هشدار در زمان سرقت از جمله وظایف دزدگیر اماکن است اما می‌توان این جمله را بهتر توضیح داد.

  • جلوگیری از سرقت: هرگونه احساس سنسورهای الکترونیکی، موجب می‌شود دزدگیر اماکن به صدا درآید. هر ساختمانی چه مسکونی و چه تجاری می‌تواند از دزدگیر اماکن استفاده کند.
  • ارسال پیامک هشدار: یکی از مشکلاتی که دزدگیرهای ابتدایی داشتند، عدم اطلاع به‌موقع صاحب منزل یا مغازه بود. در حال حاضر، دزدگیر اماکن این تکنولوژی را دارند که با اتصال یک سیم‌کارت به دستگاه در زمان سرقت به صاحب مغازه یا خانه پیامک هشدار ارسال کنند. این کاربرد علاوه بر اینکه برای خانه‌های مسکونی مفید است برای انبارهای تجاری و مغازه‌ها نیز ارزش دارد.
  • اتصال به سیستم حفاظت: مغازه‌های طلافروشی، ساختمان‌های لوکس از این دزدگیرها می‌توانند استفاده کنند. بانک‌ها و صرافی‌ها نیز می‌توانند دزدگیر خود را به مراکز پلیس متصل کنند تا در صورت سرقت، مأموران خود را به بانک برسانند.

یک دزدگیر از چه اجزایی تشکیل شده است؟

اجزاء دزدگیر اماکن عبارت‌اند از:

  1. پنل کنترل دزدگیر
  2. سنسور
  3. تجهیزات هشدار دهنده دزدگیر
  4. صفحه کلید دزدگیر
  5. اتصالات داخلی دزدگیر
  6. تجهیزات جانبی :

کنترل از راه دور دزدگیر      /      ریموت کنترل      /       آژیر      /       باتری       /       کاور

انواع دزدگیر اماکن

به طور کلی دزدگیر اماکن در دسته های زیر قرار می گیرند:

  • دزدگیر آزیری
  • دزدگیر سخنگو
  • دزدگیر سیم کارتی
  • دزدگیر بی سیم

هرکدام از دزدگیرهای فوق امکاناتی دارند که بر دیگری برتری دارد.

اما همه آن ها در تضمین امنیت مکان های شما بهترین نقش را ایفا می کنند.

کلینیک ساختمانی آریابان متنوع ترین دزدگیر های اماکن را در شهر بابلسر ارائه می کند.

دزدگیر اماکن در بابلسر | دزدگیر اماکن با قیمت مناسب | خرید دزدگیر اماکن | نصب دزدگیر در بابلسر
دزدگیر اماکن در بابلسر | دزدگیر اماکن با قیمت مناسب | خرید دزدگیر اماکن | نصب دزدگیر در بابلسر

مزایای دزدگیر اماکن

متخصصان امنیت مزایای زیادی برای دزدگیر اماکن متصور شده‌اند که عبارت است از:

۱. کاهش وقوع سرقت: سارقین حرفه‌ای به‌خوبی می‌توانند وجود دزدگیر اماکن را تشخیص دهند. وقتی دزدگیر اماکن تمام نقاط خانه را تحت کنترل قرار داده است، سارقین کمتر جرئت ورود به خانه را دارند.

۲. کاهش آتش‌سوزی: سنسورهای چشمی دزدگیر اماکن هر حرکتی را ثبت می‌کند. گاه حرکت دود در مقابل خود را علتی برای سرقت تشخیص داده و آلارم سرقت اعلام می‌کنند. پس اگر صاحب ملک خود را به‌موقع برساند می‌تواند از وقوع فاجعه جلوگیری کند.

۳. پوشش بیمه: اگر می‌خواهید بیمه، خسارات شما را در سرقت جبران کند، باید خانه مجهز به دزدگیر اماکن باشد. بیمه‌ها در صورتی حاضر به جبران خسارت هستند که وجود دزدگیر را تأیید کنند.

۴. مدیریت ساختمان از راه دور: با اتصال دزدگیر اماکن به سیستم تلفن کارتی شما می‌توانید از کیلومترها دورتر ساختمان خود را مدیریت کنید، کوچک‌ترین حرکتی مساوی با سرقت خواهد بود.

قیمت دزدگیر اماکن در بابلسر

قیمت دزدگیر برای اماکن مختلف بستگی به عوامل متعددی دارد. این عوامل شامل نوع و برند، امکانات و قابلیت‌های آن، محل نصب، ابعاد و مساحت اماکن، نوع و تعداد حسگرها، سیستم‌های ارتباطی، و روش نصب می‌باشند.

در بازار موجود، قیمت دزدگیرها بین چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است. دزدگیرهای ساده‌تر و بدون امکانات خاص معمولاً با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند. اما دزدگیرهایی که دارای امکانات پیشرفته‌تری هستند، مثل حسگرهای حرکتی، حسگرهای درب و پنجره، کنترل از راه دور، دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های اطلاع رسانی به همراه هستند، قیمت بالاتری دارند.

همچنین هزینه نصب و راه‌اندازی نیز باید مدنظر قرار گیرد. در صورتی که نیاز به نصب حرفه‌ای و تنظیمات پیچیده باشد، هزینه نصب ممکن است بیشتر شود.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید قیمت دزدگیر اماکن در بابلسر، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

خدمات کلینیک آریابان

مشاوره خرید:کارشناسان ما به صورت مداوم شما را در جهت خرید دزدگیر اماکن مطمئن راهنمایی خواهند کرد.

نصب محصولات:کلینیک آریابان جهت رفاه حال مشتریان خود ، پس از فروش دزدگیر اماکن به نصب آن ها نیز مبادرت می کند.

فروش: کلینیک ساختمانی آریابان به روزترین محصولات در حوزه دزدگیر اماکن را همگام با تکنولوژی روز را در اختیار شما همشهریان بابلسر ی قرار خواهد داد.

خدمات پس از فروش:تضمین کارآیی محصولات ما ، خدماتی است که حتی پس از فروش محصول نیز ادامه دارد.

دزدگیر اماکن در بابلسر | دزدگیر اماکن با قیمت مناسب | خرید دزدگیر اماکن | نصب دزدگیر در بابلسر
دزدگیر اماکن در بابلسر | دزدگیر اماکن با قیمت مناسب | خرید دزدگیر اماکن | نصب دزدگیر در بابلسر

کلینیک ساختمانی آریابان

دزدگیر اماکن به دلیل افزایش حجم جمعیت و عدم اعتمادی که گاها در جامعه ایجاد می شود ، قطعا برای شما ضروری و لازم است. بعضی از این دزدگیرها علاوه بر جلوگیری از سرقت ، توانایی پیشگیری از وقوع حوادث ساختمانی را نیز دارند. کلینیک آریابان بهترین برندهای دزدگیر اماکن در بابلسر ، خواه سیم کارتی یا خط ثابت را با ضمانت و قیمت مناسب برای شما عرضه می کند.

کلینیک آریابان با ارائه محصولات امنیتی در جهت پیشبرد هدف امن کردن ساختمان ، به میدان آمده است.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید دزدگیر اماکن در بابلسر ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *