قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس |قیمت سیستم اطفا حریق | نصب اطفا حریق

قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس |قیمت سیستم اطفا حریق | نصب اطفا حریق


امروزه وجود سیستم های اعلام حریق در ساختمان ها برای حفاظت از جان انسان ها و اموال جز الزامات ضروری می باشد. از همیت رو این تجهیزات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این سیستم ها با تشخیص سریع آتش سوزی کمک شایانی در کنترل حریق دارند و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کنند. سیستم اعلام حریق، با آگاه‌سازی، فرصت متفرق‌ کردن جمعیت و مهار آتش‌ سوزی را فراهم می‌کند. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک تجربه ی قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

سیستم اطفا حریق بیشترین محافظت را از اموال و افراد در برابر آتش فراهم می کند. در صورت بروز آتش سوزی ، این سیستم آسیب ها را به حداقل می رساند. سیستم های اطفاء حریق به گونه ای طراحی شده اند که جایگزین ایمن تر و پیشرفته تر برای کپسول های آتش نشانی معمولی ، سیستم های اسپرینکلر و سیستم های مه آب شوند. این سیستم‌ ها نه تنها ایمنی ساکنین شما را در اولویت قرار می‌ دهند ، بلکه در صورت وقوع بدترین اتفاقات از اموال شما نیز محافظت می‌ کنند.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس، قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانیدر چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب سیستم اطفا حریق و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سیستم اطفا حریق، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم اطفا حریق

سیستم اطفاء حریق دارای قطعات داخلی متعددی برای تشخیص آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن می باشد. این اجزا در مرحله اول وجود شعله و دود را شناسایی می کنند. بعد از آن یک زنگ هشدار را آغاز می شود. در نتیجه به واسطه این سیستم می توان آتش را قبل از اینکه فرصت گسترش پیدا کند مهار کرد.

سیستم اطفاء حریق از آب استفاده نمی کند، زیرا می تواند در انواع خاصی از آتش سوزی ها بی اثر باشد. در واقع سیستم های اطفاء حریق در محیط های صنعتی بیشتر از سیستم های آب پاش سنتی رایج هستند.

سیستم اطفاء حریق خودکار نیاز به فعال سازی یا مداخله انسانی را از بین می برد. این نه تنها خطر ایمنی ساکنان را کاهش می دهد ، بلکه برای خاموش کردن آتش در مناطق دورافتاده یا کمتر در دسترس یک ساختمان یا املاک نیز ایده آل است.

قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس |قیمت سیستم اطفا حریق | نصب اطفا حریق
قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس |قیمت سیستم اطفا حریق | نصب اطفا حریق

انواع سیستم اطفاء حریق

بطور کلی سیستم های اطفاء حریق به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می گردد:

انواع اطفاء حریق دستی

در این نوع سیستم، مهار کردن آتش از طریق انواع کپسول آتش نشانی صورت می گیرد و شامل تجهیزات زیر است:

  1. کپسول پودر و گاز
  2. کپسول گاز CO2
  3. کپسول FE36
  4. کپسول کف

انواع اطفاء حریق اتوماتیک

در این نوع سیستم، مهار کردن آتش از به صورت اتوماتیک و شامل تجهیزات زیر است:

  1. سیستم اطفاء حریق اتوماتیک آبی
  2. سیستم اطفاء حریق اتوماتیک گازی
  3. سیستم اطفاء حریق اتوماتیک آیروسل
  4. سیستم اطفاء حریق اتوماتیک فوم
  5. سیستم اطفاء حریق اتوماتیک مه یا پودر آب
  6. سیستم اطفاء حریق اتوماتیک

سیستم‌های اطفای حریق سقفی

سیستم‌های اطفای حریق معمولا دارای تجهیزات داخلی هستند که تا حد ممکن سریعا حریق را شناسایی می‌کند. این اجزا ابتدا وجود دود یا شعله‌های آتش را تشخیص می‌دهند. سپس سیستم اطفا حریق سقفی هشدار را به صدا درمی‌آورد و با پراکندن مواد خاموش کننده، پیش از آنکه آتش فرصت گسترش پیدا کند، آن را خاموش می‌کند.

سیستم اطفا حریق را می‌توان یک روش حفاظت فعال در نظر گرفت زیرا سیستم در پاسخ به حضور حریق سریعا فعال می‌شود. علاوه بر تجهیزات داخلی تشخیص حریق، این سیستم‌ها دارای طیف گسترده‌ای از اجزا هستند که به طور فعال برای خاموش کردن شعله‌ها و دود عمل می‌کنند.

مزایا سیستم های اطفاء حریق

مهم ترین مزایا سیستم های اطفاء حریق موارد زیر می باشد:

  1.  نصب آسان
  2. عدم نیاز به لوکه کشی
  3. قدرت خاموش کنندگی بالا
  4. موجود بودن در ایران
  5. قابلیت جابجایی آسان، گزینه ای بسیار مناسب برای اطفای حریق مکانهای کوچک و غیر حساس به کثیفی

قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس

قیمت سیستم اطفا حریق به نوع سیستم‌‌ها، دستگاه‌های مورد استفاده، نوع پروژه، متراژ ساختمان، تعداد طبقه‌های ساختمان و استاندارد سیستم‌ها بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای اجرای سیستم اطفای حریق اعلام کرد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس |قیمت سیستم اطفا حریق | نصب اطفا حریق
قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس |قیمت سیستم اطفا حریق | نصب اطفا حریق

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

در پایان یادآور می شویم که آتش‌سوزی از جمله حوادث غیرمترقبه‌ای است که در صورت بروز در یک ساختمان ممکن است تلفات جانی و خسارات مالی شدیدی به همراه داشته باشد. از این رو، تجهیز چنین سازه‌هایی به یک سیستم اطفای حریق خودکار، از مهم‌ترین الزامات ایمنی به‌شمار می‌رود. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک تجربه ی قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *