قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس | هزینه نصب جعبه آتش نشانی | کلینیک آریابان

قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس | هزینه نصب جعبه آتش نشانی | کلینیک آریابان


رتبه اول بهترین وسیله ای که با استفاده از آن می توان از آتش سوزی در ساختمان های مسکونی و اداری، واحد های صنعتی، انبار های کالا و … جلوگیری کرد؛ متعلق به کپسول های آتش نشانی می باشد. اما در نظر داشته باشید که جعبه های آتش نشانی در رده دوم تجهیزات اطفا حریق قرار می گیرند که در زمان شروع آتش سوزی و کشف حریق کاربرد دارند. جعبه های آتش نشانی برای نگهداری سیستم های اطفا حریق استفاده می شود. به طور معمول داخل این محفظه ها قرقره های نگهدارنده شیلنگ آتش نشانی و کپسول های اطفا حریق وجود دارد. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک تجربه ی بهترین قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

نصب جعبه آتش نشانی در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، انبارها و سایر ساختمان‌ها و سایت‌هایی که امکان وقوع حریق وجود دارد، الزامی است. با نصبجعبه آتش نشانی در این ساختمان‌ها می‌توان به محض مشاهده و تشخیص حریق با استفاده از شلنگ فایرباکس اقدام به اطفای حریق نمود و آتش را در مراحل اولیه‌ی آن مهار کرد.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب خرید جعبه آتش نشانی و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع جعبه آتش نشانی، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

جعبه آتش نشانی

یکی از بهترین تجهیزات برای سیستم های اطفاء حریق در ساختمان های مسکونی و اداری و واحد های صعنتی و انبار های کالا و…. جعبه های آتش نشانی یا همان فایر باکس می باشد. این جعبه ها که ازجمله ی تجهیزات اولیه ی اطفای حریق در لحظات اولیه است ،با کارکرد بسیار حیاتی خود ضمن پاکسازی فضای محیط از دود و حرارت حریق، تسریع در خاموش کردن آتش سوزی، ممانعت از برگشت شعله و ایجاد زمان مناسب جهت فرار افراد گرفتار در حادثه ، یکی از مهم ترین منابع تامین آب برای تیم های عملیاتی نیز به شمار می روند.

قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس |  هزینه نصب جعبه آتش نشانی |  کلینیک آریابان
قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس | هزینه نصب جعبه آتش نشانی | کلینیک آریابان

انواع جعبه آتش نشانی

انواع جعبه آتش نشانی با توجه به نیاز مصرف‌کننده‌ها و با توجه به دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها انتخاب و نصب می‌شوند. معمولا به دو دسته‌ی روکار و توکار تقسیم

می‌شوند.

جعبه آتش نشانی روکار :در زمان ساخت ساختمان در داخل دیواره جایگزاری می‌شود.

جعبه آتش نشانی توکار : برای ساختمان‌های آماده که امکان نصب جعبه‌های توکار وجود ندارد از جعبه فایر باکس روکار استفاده می‌شود. صاحبان املاک می‌توانند با لوله‌کشی روکار و نصب باکس روکار، این تجهیز را به سیستم حفاظت از حریق خود اضافه کنند.

دسته بندی دیگری نیز برای انواع جعبه آتش نشانی می توانیم ذکر کنیم و آن نیز بررسی آن ها از نظر کاربری شان است. این جعبه ها به این صورت طبقه بندی می شوند.

  • جعبه تک کابین
  • جعبه دو کابین عمودی (دو طبقه)
  • جعبه دو کابین افقی (دو قلو)
  • جعبه برای نگهداری خاموش کننده ی دستی آتش

جعبه آتش نشانی استاندارد: جعبه‌های آتش نشانی بر اساس استانداردهای خاصی ساخته می‌شوند و هر تولید کننده جعبه فایرباکس ملزم به رعایت این استانداردها در ساخت فایرباکس است.

انواع جعبه آتش نشانی بر اساس جنس نیز به دو دسته ی جعبه آتش نشانی استیل و جعبه آتش نشانی فایبر گلاس تقسیم می شوند.

کاربرد جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی نیاز مبرم اماکن و ساختمان های مختلف بوده که از جمله آن ها می توان به فروشگاه ها، مجتمع ها و مراکز تجاری، ساختمان های اداری و مسکونی و به طور کلی هر نوع مکان سرباز و سربسته ای اشاره کرد. جعبه های آتش نشانی دارای متعلقات خاصی بوده که با استفاده از آن ها در هنگام آتش سوزی می توان به شکل کاربردی و مفیدی شروع به حریق آتش نمود.
با استفاده از جعبه های آتش نشانی امکان مهار نمودن شعله های آتش و جلوگیری از اشتعال آن ها به آسانی وجود داشته و افراد می توانند تا زمان رسیدن آتش نشانان در محل حادثه، از بروز حوادث و خطرات جانی و مالی جلوگیری کرده و یا از میزان و شدت این گونه خسارات بکاهند. 

تجهیزات جعبه آتش نشانی

  1. شلنگ آتش نشانی
  2. قرقره آتش نشانی
  3. شیر فلکه
  4. نازل
  5. کوپلینگ
  6. هیدرانت

قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس

تغییرات قیمت دلار، قیمت جعبه های آتش نشانی نیز جهت تهیه مواد اولیه، دستخوش تغییر خواهد بود.همچنین عوامل و موارد گوناگونی می تواند بر روی قیمت جعبه های آتش نشانی اثر گذار باشد.از جمله این عوامل اثرگذار می توان به سه مورد زیر اشاره کرد :

  • قطر و نوع ورق مورد استفاده در ساخت جعبه آتش نشانی
  • نحوه ساخت و جوشکاری جعبه آتش نشانی
  • کیفیت تجهیزات درون جعبه آتش نشانی

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق ترقیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس |  هزینه نصب جعبه آتش نشانی |  کلینیک آریابان
قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس | هزینه نصب جعبه آتش نشانی | کلینیک آریابان

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

بدیهی است که در برخی از مواقع هم علی رغم رعایت نکات ایمنی باز هم با احتراق رو به رو می شویم که در این شرایط باید در کمترین زمان ممکن آن را مهار کنیم. در سال های اخیر تجهیزات خاموش کننده پیشرفت بسیاری داشتند که این مورد در کاهش خسارت های مالی و تلفات جانی نقش فراوانی را ایفا می کند. . بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک تجربه ی بهترین قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.


برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *