قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس | هزینه نصب پنجره دوجداره در چالوس

قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس | هزینه نصب پنجره دوجداره در چالوس


در چند سال اخیر که به کمک پیشرفت علم و تکنولوژی پنجره های دوجداره به بازار عرضه شده اند. این پنجره ها آسایش و آرامش را برای ساکنین به ارمغان می آورند. زیرا نوعی عایق صوتی و حرارتی بوده و به میزان قابل توجه از انتقال صدا و هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کنند. ناگفته نماند که پنجره دوجداره UPVC در شرایط مختلف جوی علی الخصوص در مناطق بسیار سردسیر و گرمسیری، در برابر باد و باران های اسیدی و نمکی، در برابر آب های شور و در محیط های مربوط و شرجی مقاوم بوده و آثاری همچون پوسیدگی، زنگ زدگی و… در آن ها ایجاد نمی شود. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

فراموش نکنید که استفاده از پروفیل upvc  با کیفیت در تولید پنجره دوجداره upvc از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما تنها کافیست ابعاد مورد نظر را در اختیار کلینیک آریابان قرار دهید. زیرا برای تولید درب و پنجره دوجداره ابتدا باید اندازه و ابعاد جایی را قرار است پنجره یا درب نصب شود برآورد کرد. در آخر با توجه به مکان و سلیقه مشتری، مدل درب یا پنجره ساخته شده و نصب می گردد.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب خرید پنجره دوجداره UPVC و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

پنجره دوجداره UPVC

پنجره های دو جداره دارای دو شیشه هستند که توسط یک جداکننده و با شکافی بین 6 تا 20 میلی متر از هم فاصله دارند. فاصله بین دو شیشه کاملا پلمپ شده و با گاز آرگون پر می شود تا یک لایه عایق ایجاد کند. می توان در پنجره‌ و درب دو جداره از شیشه‌های رنگ‌دار برای بهبود عملکرد استفاده کنند. این شیشه‌ها قابلیت نصب بر روی اکثر پروفیل‌هاupvc ، چوبی، آلومینیوم و .. را دارند. همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و تا حد زیادی مانع انتقال آن به فضای داخلی خانه می‌شود.

شکاف بین این شیشه ها، تفاوت اساسی بین درب و پنجره دو جداره و تک جداره است. این فاصله پنجره را به پنجره ای عایق تبدیل میکند که باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی خواهد شد.upvc مورد استفاده در پنجره دو جداره مخفف عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد و این ترموپلاست مدرن از مشتقات نفت خام و نمک طعام به وجود می آید. شکل چند ضلعی این ترموپلاست در ساختار پروفیل این نوع پنجره، از آن در برابر تغییر شکل در سرما و گرما محافظت می نماید.

قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس | هزینه نصب  پنجره دوجداره در چالوس
قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس | هزینه نصب پنجره دوجداره در چالوس

مزایای خرید خرید پنجره دوجداره UPVC

  1. نصب در و پنجره های 2جداره یکی از موثرترین راه ها برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان است.
  2. پنجره های دوجداره می‌توانند صدای بیرون از جمله صدای وسایل نقلیه و صداهای دیگر را تا 60 درصد در مقایسه با شیشه‌های تک جداره کاهش دهند.
  3. بسیار با استحکام هستند و عمر مفید آن ها بالاست. به جهت شکل پروفیل مصرفی در برابر شریط سخت آب و هوایی و طوفان و سرما و گرما مقاومت بالایی دارند. در شرایط مختلف جوی، در برابر آب های شور و در محیط های مرطوب و شرجی مقاوم بوده و آثاری همچون خوردگی و پوسیدگی در آن ها ایجاد نمی شود.
  4. شیشه دوجداره نسبت به شیشه تک جداره محکم‌تر است و سخت تر شکسته می‌شود. این ویژگی باعث افزایش امنیت خانه شده و احتمال سرقت را کاهش می‌دهد.
  5. قابلیت تولید در رنگ ها و طرح های مختلف و سبک باز شدن متفاوت را دارند.
  6. به علت دارا بودن بالاترین ضریب عایق دمایی موجب استفاده کمتر از وسایل گرمایشی و سرمایشی در ساختمان شده و منجر به کاهش هزینه های مصرفی این نوع وسایل نیز می شود.

قیمت پنجره دوجداره UPVC در چالوس

قیمت پنجره دوجداره UPVC در چالوس به موارد مختلفی می تواند بستگی داشته باشد.

ابعاد دقیق پنجره تعداد بازشوها، فیکس و نوع باز شدن پنجره بر اساس تک حالته، دو حالته یا کشویی بودن قیمت ها تاثیر گذار می باشد. به علاوه تعداد درب ها و پنجره ها، یراق آلات استفاده شده، نوع پروفیل و … نیز از عوامل تاثیر گذار هستند.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

نصب پنجره دوجداره

نصب درب و پنجره کاری تخصصی و فنی است که نیاز به مهارت و دانش مشخصی دارد. همچنین به دلیل وزن و اندازه پنجره‌ها کاری پرزحمت است. بنابراین هزینه‌ بر بودن آن بسیار منطقی است.

هزینه ی نصب با توجه به نوع پروژه متغیر است ، و طبق نوساز بودن یا بازسازی بودن پروژه ، محاسبه می شود. هم چنین ابعاد و متراژ پنجره نیز در هزینه قابل لحاظ است.

نکته ای که باز هم بر آن تاکید می شود، بهره گیری از افراد متخصص و با مهارت است، چراکه اگر نصب توسط افراد ناشی ، و به شیوه ی غیراستاندارد انجام شود، در نهایت با ضرورت اصلاح هزینه های بیشتری را برای مشتری در پی خواهد داشت.

هم چنین با از دست رفتن کارایی پنجره یو پی وی سی ، در صورت نصب غیرحرفه ای، مثلا هزینه ی خرید پنجره نیز هدر خواهد رفت.

قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس | هزینه نصب  پنجره دوجداره در چالوس
قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس | هزینه نصب پنجره دوجداره در چالوس

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

امروزه انتخاب در و پنجره به سادگی گذشته‌ صورت نمی‌گیرد. بنابراین نمی‌شود بدون تحقیق و دقت یک نوع در و پنجره‌ی ارزان قیمت دوجداره انتخاب کنید و امیدوار باشیدکه همان کیفیتی را داشته باشد که فروشنده ادعا می‌کند. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید پنجره دوجداره UPVC در چالوس ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *