قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس | نصب سقف متحرک برقی در چالوس | آریابان

قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس | نصب سقف متحرک برقی در چالوس | آریابان


امروزه یکی از تجهیزاتی که می توان در دکوراسیون بالکن ویلا استفاده کرد تا فضای متفاوتی ایجاد کنید انواع سقف متحرک برقی است. انواع سقف متحرک برقی جزء المان های دکوراسیون فضای خارجی روز دنیا است. فضاهای تفریحی، هتل ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و …بیشترین استفاده از این تجهیز را دارند. این محصول فضای لاکچری با کاربری های متفاوتی ایجاد می کند. علاوه بر آن می توان به راحتی با المان های نورپردازی و یک دکوراسیون داخلی متفاوت فضایی کاملا زیبا را برای جذب مشتریان در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و … ایجاد کند. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

سقف متحرک یکی از پیشرفت های اخیر بشر در صنعت معماری و دکوراسیون داخلی ساختمان است. درواقع ساخت این سقف ها تحولی عظیم در این عرصه ها ایجاد کرده است. استفاده از این سقف ها در بازسازی ساختمان های قدیمی بسیار متداول است. انتخاب آن ها برای بازسازی سقف منازل مسکونی قدیمی بسیار هوشمندانه می باشد. زیرا انواع سقف متحرک افزون بر ظاهر زیبایی که دارند، در استحکام این ساختمان ها نیز تأثیر بسزایی بر جای می گذارند.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت سایبان برقی در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب سایبان برقی و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سایبان برقی، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سقف متحرک برقی

سقف متحرک برقی سازه ای متحرک و برقی ست که به کمک آن می توانید دمای محیط را به نفع خود تنظیم نمایید. این سازه از متریال مختلفی ساخته می شود و شرایطی ایجاد می کند که شما بتوانید محیط را از گرمای بیش از اندازه محافظت، و یا از نفوذ سرما به داخل محیط جلوگیری کنید. سقف متحرک برقی در زمان مناسب بودن هوای محیط، می توان آن را جمع و از هوای آزاد استفاده نمود.

قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس | نصب سقف متحرک برقی در چالوس | آریابان
قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس | نصب سقف متحرک برقی در چالوس | آریابان

انواع سقف متحرک برقی

سقف متحرک برقی به دلیل اینکه در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، در انواع گوناگونی تولید می شوند. در ادامه انواع سقف متحرک برقی را برای شما شرح می دهیم:

سقف متحرک پارچه ای: از پارچه برزنتی می باشد مناسب برای حیاط خانه و آلاچیق می باشد.

متحرک شیشه ای: در ساخت آن از شیشه لمینت نشکن استفاده می شود و معمولا در رستوران ها ، تراس و روف گاردن استفاده می گردد.

سقف متحرک پلی کربنات: پلی کربنات نوعی تیغه کرکره برقی می باشد که ظاهری شیشه ای دارد ولی نشکن و مقاوم است . از این نوع سقف در استخر و درب پارکینگ استفاده می شود.

مزایای استفاده از سقف متحرک برقی

برای مزیت های سقف متحرک برقی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • یک عایق عالی ضد گرم و سرد را فراهم می‌کند.
  • می‌تواند به طور کامل بسته شود تا از سایه جلوگیری کند یا از باران محافظت کند و سپس برای نگاه کردن به ستاره‌ها در شب کاملا جمع شود.
  • با فشار یک دکمه می‌توانید فضا را با محیط تحمل ناپذیر ببندید.
  • از مبلمان در فضای باز و در برابر تغییر رنگ و تجزیه شدن آن‌ها در برابر باد، باران و آفتاب محافظت می کنند.
  • موجب افزایش زیربنای تجاری در کافه و رستوران می‌شود.
  • ارزش خانه شما را نیز افزایش می‌دهد.

انواع سازه در سقف متحرک برقی

هنگام خرید سقف متحرک ، اولین نکته‌‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، نوع سازه ای است که سقف متحرک برقی از آن ساخته شده است. این سازه ها انواه مختلفی دارند که شامل موارد زیر می شوند:

1- سقف متحرک پارچه‌‌ای

باز و بسته کردن این سقف توسط موتورهای برقی صورت می‌گیرد و کار با آن بسیار آسان است. معمولاً پارچه‌‌ای که برای این نوع سقف در نظر گرفته می‌شود از نوع پی وی سی است که از استقامت بالایی در برابر باران، نور خورشید و سرما برخوردار است.

2- سقف متحرک آلومینیومی

از مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد از جمله در فصل سرما به دلیل بارش برف برخوردار است. طراحی منحصر به فرد این نوع سقف وجود لوله‌های آلومینیومی است که آب باران را به سمت لوله فاضلاب هدایت می‌کند. دما و صدا هرگز از محیط داخلی به خارجی و بالعکس، انتقال پیدا نمی‌کند.

3-سقف متحرک شیشه‌‌ای

سقف متحرک شیشه‌‌ای به دلیل شفافیتی که دارد، زیبایی فضای مورد نظر را دو چندان می‌کند. این سقف‌ها در برابر باران، صدا و حرارت بسیار مقاوم بوده و می‌توان گفت با نصب این نوع سقف در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود. پنل‌های شیشه‌‌ای در قالب‌های آلومینیومی بسیار مقاوم قرار می‌گیرند.

قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس

عوامل موثر در محاسبه قیمت سقف متحرک برقی

قمیت سقف متحرک به دو عامل مهم بستگی دارد که عبارتند از :

  1. مواد اولیه ای که در این پوشش به کار می رود.
  2. متراژ پروژه است. هر چه متراژ کوچک تر باشد قیمت بالاتر خواهد بود چرا که پرتی مصالح بیشتر خواهد بود.
  3. جنس سازه سقف متحرک
  4. لوازم جانبی سقف تاشو
  5. و….
قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس | نصب سقف متحرک برقی در چالوس | آریابان
قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس | نصب سقف متحرک برقی در چالوس | آریابان

شما برای اطلاع از قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع خواهید شد.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

برای اغلب ما که عاشق وقت گذراندن در طبیعت و فضای آزاد هستیم سقف متحرک برقی یکی از سقف های نوین است که به وسیله ی آن می توان اوقات خوش و فوق العاده ای را در فضا های روباز به وجود آورد. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت انواع سقف متحرک برقی در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد خرید و قیمت سایبان برقی در چالوس و.، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *