قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام حریق

قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام حریق


آتش‌سوزی از جمله حوادث غیرقابل پیش بینی است. در صورت بروز این سانحه در یک ساختمان بزرگ یا مجتمع ممکن است تلفات جانی و خسارات مالی شدیدی به همراه داشته باشد. از این رو، مجهز بودن چنین اماکنی به یک سامانه‌ی اعلام حریق خودکار و نیز قابلیت اتصال آن به یک سیستم اطفای حریق خودکار، از مهم‌ترین الزامات ایمنی به‌شمار می‌رود. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

پس امروزه وجود سیستم های اعلام حریق در ساختمان ها برای حفاظت از جان انسان ها و اموال جز الزامات ضروری می باشد. نصب آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا این سیستم ها با تشخیص سریع آتش سوزی کمک شایانی در کنترل حریق دارند و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کنند.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس، قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب انواع سیستم اعلام حریق و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سیستم اعلام حریق، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم اعلام حریق ساختمان

این سیستم شامل مجموعه ای از تجهیزات، دستگاه ها و وسایل الکترونیکی است. مجموعه ی این تجهیزات برای تشخیص حریق و آتش سوزی و هشدار دادن در مراحل اولیه استفاده می شود. در صورت بروز هرگونه علایم آتش سوزی نیز سیستم هشدار دهنده فعال می شود. بهتر است بگوییم اجرا و بهره برداری از سیستم اعلام حریق به منظور حفاظت از جان افراد و جلوگیری از زیان های مالی صورت می گیرد.

سیستم اعلام و اطفای حریق از سیستم های امنیتی برای تجهیزات سازمان های صنعتی، اماکن مسکونی و ساختمان ها است.

قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام حریق
قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام حریق

انواع سیستم اعلام حریق

سیستم ها ی اعلام حریق به سه دسته ای که در ادامه شرح داده شده است تقسیم می شوند :

1- سیستم ها ی متعارف

از قدیمی ترین انواع سیستم های اعلام حریق است. این نوع از سیستم اعلام حریق علی رغم تغییرات کیفی اندک، همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. در این سیستم چندین آشکارساز و شستی که یک منطقه از ساختمان را پوشش می دهند . در قالب یک مدار بهم پیوسته و به تابلوی کنترل مرکزی متصل می شوند. بنابراین هر مدار نماینده یک منطقه است. و در صورت حریق این مناطف نشان دهنده محل تقریبی آتش سوزی است. با حضور فیزیکی در محل حریق می توان محل دقیق آتش سوزی را تشخیص داد.

2-سیستم های آدرس پذیر یا نمایشگر LCD

یکی از انواع سیستم های اعلام حریق است که بعد از سیستم اعلام حریق متعارف وارد کار شدند. تمام تجهیزات مورد استفاده در آن دارای آدرس مشخصی هستند. با استفاده از تابلوی مرکزی توانایی شناسایی و تشخیص محل دقیق آن ها را دارد. دقت و سرعت بالایی در کشف حریق دارند. برای تشخیص دقیق محل حریق نیازی به حضور نیست. چرا که تابلوی مرکزی آدرس دقیق را مشخص می کند. همین امر موجب سرعت و دقت عمل بیشتر در مهار آتش سوزی می باشد.

3- سیستم های هوشمند

آشکار سازهایی که در سیستم های هوشمند بکار گرفته شده اند دارای میکروپروسسور هستند. یعنی به صورت دائمی در حال سنجش محیط هستند. در صورت دریافت علایمی مثل دود یا گرما اطلاعات را به پنل مرکزی ارسال می کنند. پنل مرکزی با پردازش اطلاعات وضعیت موجود را اعلام می کند. و همچنین می توان برای همه سنسورها بصورت جداگانه مقدار حساسیت مشخصی راتعریف و تنظیم کرد. سیستم های هوشمند را میتوان به صورت نرم افزاری به دیگر سیستم های حفاظتی و امنیتی موجود در ساختمان متصل کرد. سیستم های هوشمند نسبت به سیستم های متعارف و آدرس پذیر سرعت تشخیص بسیار بالایی دارند عمل کنترل حریق را بهبود می بخشد.

اجزای تشکیل‌دهنده‌ی سیستم‌های اعلام حریق

  • سامانه‌ی مرکزی اعلام حریق
  • تجهیزات تشخیص حریق
  • تجهیزات اعلام حریق
  • خروجی‌ سامانه‌های اعلام حریق
قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام حریق
قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام حریق

قیمت و هزینه نصب انواع سیستم اعلام حریق

در واقع قیمت و هزینه نصب سیستم اطفا حریق به نوع سیستم‌‌ها، دستگاه‌های مورد استفاده، نوع پروژه، متراژ ساختمان، تعداد طبقه‌های ساختمان و استاندارد سیستم‌ها بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای اجرای سیستم اطفای حریق اعلام کرد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در چالوس ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

خرید سیستم اعلام حریق یکی از مهم ترین کار هایی است که می توانید برای ایمن نگه داشتن خانه انجام دهید. زیرا در صورت بروز آتش سوزی، باید در اسرع وقت از آن آگاه شوید تا بتوانید آن را خاموش کنید و یا از آن فرار کنید. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *