مسلما درب‌های ساختمان یکی از اجزای اصلی در هر ساختمانی هستند. آن ها نقش زیادی نیز در جلوه و زیبایی آن ساختمان دارند. امروزه با پیشرفت هر روزه تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان سازی درب‌ها نیز تحولات و تغییرات زیادی پیدا کرده اند. درب‌های یک ساختمان علاوه بر کارکردی که دارند می‌توانند به عنوان یکی از بخش‌های دکوراسیون داخلی هم ایفای نقش کنند. در کنار درب خارجی ساختمان نیز درب داخلی ساختمان قرار دارد که شامل درب اتاق، سرویس بهداشتی و حمام می‌شود. در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید درب داخلی در چالوس ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

در حیطه ساختمان سازی درب‌ها را می توان از لحاظ کارکرد آنها به دو دسته درب خارجی ساختمان و درب داخلی ساختمان تقسیم کرد که درب خارجی در واقع دری است که به محیط بیرون از خانه باز می‌شود و شامل درب حیاط، درب کوچه و درب‌های واحدها است که این روزها اغلب از انواع درب ضد سرقت آن استفاده می‌شود. مدل درب‌ها نیز متفاوت است از درب چوبی تا درب شیشه‌ای در بازار موجود است.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس ، قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت و خرید درب داخلی در چالوس … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع درب داخلی ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

درب داخلی ساختمان

درب داخلی ساختمان از انواعی از مدل درب است که در فضای داخلی آپارتمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انواع چوبی، شیشه‌ای و غیره نیز موجود هستند. آن ها بر اساس محلی که نصب می‌شوند دارای تنوع جنس متنوعی هستند. برای مثال درب داخلی ساختمان از نوع سرویس بهداشتی و حمام باید حتما ویژگی ضد آب بودن را داشته باشد.

که در ادامه به صورت مفصل به بررسی انواع درب داخلی ساختمان می‌پردازیم.

انواع درب داخلی ساختمان

گفتیم که درب داخلی ساختمان با توجه به اینکه از آن ها در چه مکانی استفاده می شود، از لحاظ جنس ساخت انواع مختلفی دارند که شرح زیر می باشد:

1- درب داخلی چوبی:

این نوع درب با هسته‌های تو پر یا تو خالی تولید می‌شود. به لحاظ هزینه‌ای قیمت درب‌های تو خالی ارزان‌تر از انواع تو پر آن است.

درب چوبی خود به چند دسته تقسیم می‌شود:

  • یکی از آن ها درب تمام چوب است. در این مدل به دلیل زیبایی چشم گیری که دارد از زمان‌های گذشته نیز طرفداران زیادی داشته است.
  • نوع دیگری از مدل درب چوبی درب‌های ام دی اف هستند. آن ها علاوه بر داشتن یک کلاف چوبی میانی، از چوب روسی ساخته شده و توسط دستگاه سی ان سی و بدون دخالت دست طرح‌هایی بر روی این درب‌ها طراحی می‌شود
  • نوع دیگر مدل درب چوبی از سری درب داخلی ساختمان درب‌های اچ دی اف است. درب چوبی اچ دی اف به دلیل قیمت مناسبی که دارد از جمله پر کاربردترین انواع درب داخلی ساختمان است.
قیمت و خرید درب داخلی در چالوس | درب داخلی ارزان در چالوس | نصب  درب ساختمان
قیمت و خرید درب داخلی در چالوس | درب داخلی ارزان در چالوس | نصب درب ساختمان

2- درب داخلی شیشه ای

درب شیشه‌ای عموما به منظور زیبا سازی دکوراسیون داخلی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع طرح و رنگ و مدل در آن ها بسیار زیاد است. استفاده از درب شیشه‌ای در جاهایی از خانه که به نور بیشتری نیاز است انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. البته از این مدل درب شیشه‌ای در حمام و سرویس‌های بهداشتی نیز استفاده می‌شود. کاربردهای دیگر مدل درب شیشه‌ای در میان درب داخلی ساختمان عبارتند از: درب شیشه‌ای تالارها، درب شیشه‌ای اتاق مطالعه، درب شیشه‌ای اتاق غذاخوری، و درب شیشه‌ای فضاهای نشیمن.

به لحاظ هزینه‌ای درب شیشه‌ای در مقایسه با انواع دیگر مدل درب داخلی ساختمان سنگین‌تر بوده و هزینه ساخت بالاتری نیز دارد.

4- درب داخلی ضدسرقت

درب ضد سرقت نیز یکی دیگر از مدل درب داخلی ساختمان است. همانطور که از نام آن پیدا است به دربی اطلاق می‌شود که از ورود سارقین به داخل خانه جلوگیری کرده و در برابر دستکاری و خرابکاری و تخریب بسیار ایمن عمل می‌کند. آن ها از یک ورقه فلزی بسیار محکم برخوردار است.

اجزای تشکیل دهنده درب داخلی ساختمان

دربهای داخلی ساختمان از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که معمولا در همه آن ها مشترک بوده و قبل از هر چیز بهتر است که با این قسمت ها آشنا شوید:

چارچوب یا قاب: فریم اصلی نصب شده به دیوار و نعل درگاه است که بدنه از طریق یراق آلات و لولا به آن متصل می شود. چارچوب درب می تواند از جنس فلز، پی وی سی، پلی وود و یا چوب با پروفیل های متفاوت باشد که در هر صورت با پوشش رنگ و یا لمینیت طرح و رنگ های متفاوتی روی آن ایجاد می گردد.

بدنه: به عنوان جز اصلی باعث ایجاد و یا قطع ارتباط بین دو محیط داخلی و یا خارجی می شود. بدنه درب می تواند با کاربردهای مختلف از متریال ها با طرح و رنگ و ابعاد متفاوت ساخته شوند. از انواع متریال درب می توان به فلز ، شیشه، یو پی وی سی، پلی وود و چوب اشاره نمود.

یراق آلات: این قسمت به علت تحمل وزن بدنه، نقش بسیار مهمی را در دوام و عمر مفید درب ایفا می کند. و با توجه به نحوه ی بازشدن درب ها مانند کشویی، بغل بازشو، آکاردئونی و … از انواع مختلف یراق آلات استفاده می گردد. همچنین یراق آلات نقشه بسیار مهمی در امنیت و زیبایی درب ایفا می کند.

قیمت درب داخلی در چالوس

نمی‌توان به صورت کلی در مورد قیمت درب داخلی در چالوس و قیمت درب های ورودی صحبت کرد زیرا عوامل مختلفی در تعیین قیمت درب داخلی موثر می‌باشند. در ادامه مهمترین عوامل موثر در قیمت درب داخلی را با هم بررسی خواهیم نمود:

  • مواد به کار رفته
  • روکش درب
  • طراحی
  • ابعاد و اندازه
  • سفارشی و اختصاصی بودن طراحی

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید درب داخلی در چالوس ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

قیمت و خرید درب داخلی در چالوس | درب داخلی ارزان در چالوس | نصب  درب ساختمان
قیمت و خرید درب داخلی در چالوس | درب داخلی ارزان در چالوس | نصب درب ساختمان

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

گفتیم که درب‌های یک ساختمان علاوه بر کارکردی که دارند می‌توانند به عنوان یکی از بخش‌های دکوراسیون داخلی هم ایفای نقش کنند. در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید درب داخلی در چالوس ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید درب داخلی در چالوس ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *