قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس | درب ضدسرقت ارزان در چالوس | آریابان

قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس | درب ضدسرقت ارزان در چالوس | آریابان


همان طور که خودتان هم می دانید امروزه درب های ضدسرقت جزو یکی از پرکاربرد ترین انواع درب ها در منازل هستند. زیرا این درب ها جهت افزایش امنیت خانه ها بسیار مناسب می باشند. اما ممکن است که سوالاتی در خصوص امنیت درب ضد سرقت برای بسیاری از مشتریان به وجود آمده باشد. به عنوان مثال شاید بسیاری از افراد سوال کنند آیا تمامی دربهای ضد سرقت امنیت کامل دارند؟ آیا باید در خرید این درها دقت زیادی شود؟ نکته اینجاست که درب های ضد سرقت در دسته های مختلفی قرار می گیرند. شایان به ذکر است که امروزه علاوه بر امنیت آن به زیبایی درب ها نیز دقت زیادی می‌ شود. پس طبیعتاً نیاز است که در خرید این درب ها کمی وسواس به خرج دهید. این گونه می توانید با بررسی امنیت درب ضد سرقت، بهترین نوع آن را خریداری کنید. ما در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

فراموش نکنید که طراحی آن به گونه‌ای است که در برابر هر نوع تخریب، دستکاری و اهرم نمودن ایمن است و به میزان زیادی از سرقت منزل و ورود سارقان جلوگیری می‌کند.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس ، قیمت و خرید دزدگیر اماکن در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع درب ضدسرقت ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

درب ضدسرقت

در های ضد سرقت همانگونه که از اسم آن ها مشخص است به درب هایی گفته می شود که مانع از ورود سارقین می گردند. این درب ها در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشند. درب های ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی داشته باشند. با مشاهده ی درب های ضد سرقت و درب های معمولی می توان به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.

بر خلاف درهای معمولی درب ضدسرقت در مقابل فشار ، برش ، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است. همچنین امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی نیز دارند.

اجزای درب ضد سرقت

اینجا تعدادی از این اجزا و اهمیت آن ها را برای شما شرح می دهیم.

  • قفل درب ضد سرقت
  • لولا درب 
  • روکش درب
  • چهارچوب درب
قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس | درب ضدسرقت ارزان در چالوس | آریابان
قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس | درب ضدسرقت ارزان در چالوس | آریابان

انواع درب ضد سرقت

انواع درب ضدسرقت که در بازار ایران موجود می‌باشد، معمولا ساخت کشورهای مختلف هستند. که همه ی آن ها را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم:

1- درب ضدسرقت چینی:

درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می شود، از قیمت پایین‌تر و معمولا کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است. گرچه درب‌های چینی نیز کیفیت‌های مختلفی دارند و درب‌های درجه یک آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردارند.

فاصله بین سطح درب و لبه‌ی چهارچوب در درب‌های چینی اندک است. لولای درب ضدسرقت چینی از هر دو جهت مخفی است و قابل دیدن نمی‌باشد. اکثر درب‌های چینی دارای لولای 90 درجه بازشو می باشند.

رویه درب ضد سرقت چینی معمولا فلزی است که با رنگ کوره‌ای طرح چوب، رنگ شده‌اند و یا از HDF رنگ شده است. البته برخی از آن‌ها دارای رویه فلزی با روکش pvc هستند. ابعاد چهارچوب درب‌های چینی حداکثر 105 در 210 سانتی متر بوده و عرض مفید آن ها بین 90 تا 92 سانتی متر است. ضخامت ورق به کار رفته در درب‌های چینی معمولا کمتر از یک میلیمتر و در بیشترنی حالت حدود 0/8 میلی متر است.

وزن درب ضد سرقت چینی نسبت به درب ضد سرقت ایرانی و ترکیه بسیار کمتر است که خود بر کاهش مقاومت آن تاثیر بسزایی دارد.

2- درب ضد سرقت ترک:

فاصله بین سطح درب و لبه‌ی چهارچوب در درب ضد سرقت ترک مشهوداست. لولای درب‌های ترک، از داخل قابل دیدن است. درب های ترک لولای 180 درجه بازشو دارند. رویه به کار رفته در درب‌های ترکیه‌ای معمولا MDF با روکش طبیعی چوب یا MDF با روکش pvc می‌باشد.

ابعاد چهارچوب درب‌های ترک معمولا 115 در 215 سانتی متر و عرض مفید درب آن‌ها 1 متر است. ضخامت ورق درب‌های ترک بین 0/9 تا 1/5 میلی متر (معمولا 1 میلی متر) است.

3- در های ضد سرقت ایرانی:

درب‌های تولید داخل از نظر ظاهری و کیفی مشابه درب‌های تولیدی کشور ترکیه بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. درب ضد سرقت سری اکونومی که در ایران ساخته می‌شود در برخی موارد نسبت به درب‌های ترک کیفیت بهتری نیز دارند.

درب ضد سرقت ایرانی و ترک از نظر ظاهری مشابه یکدیگرند. در واقع تولید کننده‌های داخلی از روی نمونه‌های ترک، اقدام به ساخت درب سرقت نموده‌اند. درب‌های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند با این تفاوت که قیمت کمتری نسبت به درب‌های ترک دارند. لازم به ذکر است که در ایران درب‌هایی با ظاهر درب‌های چینی نیز تولید می‌شوند اما تولید آن‌ها بسیار محدود می‌باشد.

4- درب های ضد سرقت ایتالیایی:

درب های ایتالیایی که در بازار ایران به فروش می‌رسند تفاوت قیمت چشمگیری با سایر درب‌ها دارند، پس تقاضای آن‌ها اندک است.

انواع درب ضد سرقت از لحاظ جنس

انواع درب ضد سرقت از لحاظ جنس بدنه به گروه‌های زیر تقسیم بندی می‌شوند:

درب ضد سرقت چوبی: معمولاً چوب آن از نوع چوب راش، چوب گردو، چوب صنوبر، چوب گیلاس و سایر چوب‌های محکم و متراکم است. مقاومت آن در برابر آتش کم است. در درب‌های چوبی از یک یا دو ورق فولادی به عنوان حامی و پشتیبان استفاده می‌شود.

درب ضد سرقت فلزی: در پوشش درب‌ ضد سرقت فلزی، از فلز آن هم فلز استنلس استیل یا استیل ضد زنگ است. البته نمونه‌هایی با ورقه‌های فلزی دیگر هم در بازار وجود دارد که که چندان زیاد نیستند.

درب ضد سرقت کامپوزیتی:پوشش‌های کامپوزیتی بر خلاف چوب یا فلز، به راحتی شکل‌دهی می‌شوند و می‌توان طرح‌ها و الگوهای مختلفی را به کمک آن‌ها پیاده‌سازی کرد. این پوشش در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد، وزن آن بسیار سبک است و به راحتی می‌توان آن‌ها را تعمیر کرد.

درب ضد سرقت HDF: در بین انواع درب ضد سرقت می‌توان این گزینه را به عنوان یک گزینه متفاوت معرفی کرد. این پوشش تراکم بسیار بالایی دارد و به عنوان پوشش کابینت و کمد استفاده می‌شود.

درب ضد سرقت PVC: درب ضد سرقت پی وی سی به عنوان یکی از گزینه‌های مدرن در بازار شناخته می‌شوند که وجود یک لایه pvc روی آن‌ها اصلی‌ترین ویژگی آن‌هاست. این درب‌ها به شدت در برابر رطوبت مقاوم هستند و امکان استفاده از آن‌ها برای درب ورودی ساختمان وجود دارد. البته ماده پی وی سی مقاومت بالایی در برابر حرارت ندارد و از طرف دیگر امکان ایجاد خط و خش و خط‌خوردگی به دلیل رفتار کودکان در آن وجود دارد.

مزایای درب ضد سرقت

برخی از مهم ترین مزایای درب ضد سرقت عبارتند از:

  1. درب­ های ضدسرقت به آسانی و در مدت زمان کوتاهی در چهارچوب مشخص نصب می ­شوند.
  2. دارای امکانات امنیتی در داخل خود درب مانند زنگ اضافی، زنجیر درب، قفل­ های شب ­بند، چهارچوب متفاوت و مقاوم، و دوربین چشمی (برای دیدن پشت درب) هستند.
  3. دارای لولاهایی کاملاً مخفی و پنهان هستند. همین ویژگی باعث سخت ­تر شدن کار سارقین برای شکستن لولاها و باز کردن درب می ­شود و امنیت ویژه ای را تأمین می ­کند.
  4. در برابر فشار و ضربه و سایر عوامل بیرونی بسیار مقاوم هستند.
  5. طراحی خاص این درب­ ها به نحوی است که در مقابل رطوبت و حرارت کاملاً عایق هستند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می ­کنند.
  6. عایق صدا هستند و مانع ورود و خروج آلودگی­ های صوتی می ­شوند.
  7. جنس خاص این درب­ ها آنها را در برابر شست ­و­ شو مقاوم کرده و به راحتی می ­توان با آب و مواد شوینده تمیزشان کرد.
  8. در برابر برش، مته و حتی اسید نیز مقاوم باشند.
  9. از ورود گرد و غبار و آلودگی­ های هوا به درون ساختمان جلوگیری می ­کنند.
  10. از نظر ظاهری دارای طرح­ های بسیار متنوع و روکش­ های با جنس­ های متفاوت و رنگ ­بندی­­ زیبا هستند.
  11. در ابعاد و ضخامت­ های متنوع تولید شده اند.

خرید درب ضدسرقت

طبیعتا هنگام خرید درب ضد سرقت باید به یک سری ویژگی ها توجه کنید. نکات کلی که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن ها توجه کنید موارد زیر هستند:

  • در گام نخست باید به اجزای درب ضد سرقت و کیفیت آن ها که شامل قفل، لولا، چشمی و …. هستند، توجه کرد.
  • بعد از سنجش کیفیت درب ضد سرقت مهم ترین مساله در هنگام خرید درب ضد سرقت، قیمت درب ضد سرقت است. یک درب با کیفیت و اصل مسلما دارای قیمت بالاتری نسبت به یک درب معمولی است.
  • مساله بعدی انتخاب درب با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل و محل کار شماست.
  • درب ضد سرقت معمولا دارای یک ابعاد یکسان هستند ولی هنگام خرید درب باید دقت کنید تا اندازه درب با محلی که قرار است درب در آن محل نصب شود تطبیق داشته باشد.
  • توجه به فاکتور وزن در زمان خرید درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد. به این دلیل که وزن درب برگرفته از نوع رویه و شبکه بندب فولادی داخل و ضخامت ورق های ان می باشد.

کلینیک ساختمانی آریابان علاوه بر فروش درب ضد سرقت، به شما در مورد قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس مشاوره خواهد داد.

قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس | درب ضدسرقت ارزان در چالوس | آریابان
قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس | درب ضدسرقت ارزان در چالوس | آریابان

درب ضدسرقت ارزان

نام کشور سازنده درب تا حدودی در قیمت آن موثر است. در بازار ایران درب های ضد سرقت ترک به درب های با کیفیت معروف شده اند و از این رو ساخت کشور ترکیه بودن یک درب تا حدی موجب افزایش قیمت آن می شود. یا به قولی باعث می شود خریداران حاضر باشند پول بیشتری را برای خرید آن هزینه کنند.

پس اگر به دنبال درب های لوکس و گران قیمت هستید باید به سراغ درب های اصل ترک بروید.اگر به دنبال یک درب با قیمت متوسط هستید باید در جستجوی درب‌های ترک مونتاژ ایران یا درب های چینی با کیفیت و یا درب های خوب ایرانی باشید. اگر قصد خرید درب ارزان قیمت را دارید بهتر است در گزینه های ارزان ایرانی به دنبال آن بگردید.

قیمت درب ضدسرقت در چالوس

برای اینکه قیمت این نوع درب‌ ها سنجیده شود، باید به موارد مختلفی پرداخت که مهم‌ترین آنها عبارت‌ اند از:

  • ابعاد و وزن درب
  • فاصله تا محل نصب درب
  • نحوه نصب درب
  • کیفیت درب

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

در‌حال‌ حاضر در بازار فروش درب ضد سرقت، انواع و اقسام این درب‌ها وجود دارد که طبیعتاً باید با توجه به موقعیت مدنظر، اقدام به انتخاب برترین درب ضد سرقت کرد. توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید چنین درب‌هایی را دارید، کافی است به مراکز معتبر مراجعه کنید تا قبل از خرید، مشاوره‌ی رایگان نیز به شما عزیزان ارائه شود. در همین راستا شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید درب ضدسرقت در چالوس ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *