قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام سرقت در چالوس

قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام سرقت در چالوس


طبیعتا وجود سیستم اعلام سرقت در ساختمان‌ها باعث آسایش خاطر ساکنین و افزایش امنیت محل در زمان حضور یا غیبت ساکنین آن خواهد شد. به منظور افزایش کارایی سیستم اعلام سرقت بهتر است از کارشناسان مجرب در این زمینه کمک گرفته شود. از همین رو شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

طی سال‌های اخیر استفاده از سیستم‌های اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن در بین اغلب صاحبین ساختمان ها  به امری معمول تبدیل شده است. با توجه به آمار بالای سرقت از منازل و واحدهای تجاری احتیاج به نصب سامانه اعلام سرقت یا دزدگیر اماکن بیش از پیش احساس می‌شود.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در چالوس ، قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب انواع سیستم اعلام سرقت و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سیستم اعلام سرقت ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم اعلام سرقت

سیستم اعلام سرقت هرگونه ورود غیر قانونی به حریم خصوصی و تحت پوشش را توسط بلندگو و در برخی هم با تلفن کننده به مالک خبر می دهد.

این دستگاه شامل یک مدار الکترونیکی بوده و با ایجاد پل ارتباطی بین تجهیزات تشخیص سرقت مانند چشمی های آشکار ساز حرکت، مگنت درب و پنجره، پدال، حسگر شیشه و دیوار، چشمی های خطی با تجهیزات اعلام سرقت مانند اسپیکر، سیرن(بلندگو داخلی)و تلفن کننده تشکیل یک سیستم اعلام سرقت را میدهند.

علاوه بر آن به دونوع سیمی و بی سیم تقسیم می شوند که در نوع سیمی آن تمام تجهیزات با سیم به دستگاه مرکزی وصل می شوند اما در نوع بی سیم تجهیزات بر روی دستگاه مرکزی تعریف می شوند ولی نوع سیمی آن متداول تر می باشد.

قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس |  هزینه نصب  سیستم اعلام سرقت در چالوس
قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام سرقت در چالوس

اجزای سیستم اعلام سرقت

سیستم اعلام سرقت اماکن و یا سیستم اعلام سرقت منازل و ساختمان‌ها تشکیل شده از 6 بخش می‌باشند.

  1. آژیر ، سیستم اعلام
  2. باطری های ذخیره برای مواقع اضطراری
  3. سرور
  4. سنسور، دتکتور و یا آشکار ساز
  5. ریموت یا کنترل کننده از راه دور
  6. تماس گیرنده ، تماس خودکار با نیرو های حفاظتی و امنیتی در صورت برنامه ریزی برای این کار

موارد استفاده از سیستم ضد سرقت

سیستم های ضد سرقت می توانند برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند، از جمله :

  • استفاده در اماکن صنعتی مانند ادارات، انبارها و کارخانه ها
  • اماکن مسکونی و گاراژ ها
  • مکان های تجاری مانند مغازه ها، رستوران ها و هتل ها
  • و تمامی مکان های ذخیره سازی

چگونگی عملکرد سیستم اعلام سرقت

در حالتی که دستگاه و آژیر فعال نباشد تمامی تجهیزات مذکور از دستگاه مرکزی تغذیه‌ می‌کنند و باتری اضطراری هم شارژ شده آماده است. پس از آنکه تصمیم گرفتین که سیستم اعلام سرقت را راه‌اندازی کنید، کافی است که از ریموت استفاده کرده و آن را فعال کنید. در این حالت دزدگیر در حالت مسلح قرار گرفنه و با تحریک هر یک از چشمی‌ها، مگنت در و یا هر حسگر دیگری که به دستگاه مرکزی وصل است، سریعاً ولتاژ لازم برای تحریک تلفن کننده و آژیر تأمین‌ می‌شود. در همین حالت تماس گیرنده  و ۀارم به کار اقتاده و با به صدا درآمدن آژیر داخلی، لامپ چشمک‌زن هم روشن‌ می‌شود. به طور معمول در صورت عدم تحریک شدن چشمی‌ها و سنسور‌ها آژیر بعد از مدت مشخصی قطع می‌شود. البته راه دیگری برای قطع کردن آژیر اخطار دهنده وجود دارد و ان هم استفاده از ریموت است.

تمامی مطالب مذکور اطلاعاتی مورد نیاز برای انتخاب و خرید یک سیستم اعلام سرقت مناسب برای محل مورد نظر شما است.

مزایای استفاده از سیستم های اعلام سرقت

  • خلافکاران و سارقان فرصت طلب هستند و همواره در جستجوی اهداف آسان می‌باشند. مطالعات زیادی نشان می‌دهد که همیشه اماکنی که مجهز به دزدگیر اماکن نمی‌باشند، سه برابر بیشتر از اماکنی که سیستم نظارتی مناسب و پیشرفته‌ای دارند، مورد سرقت قرار می‌گیرند. در صورت مجهز به دزدگیر سارقان می‌دانند که تلاش آن‌ها شکست خواهد خورد.
  • کاربرانی که از سیستم حفاظتی برای ساختمان خود استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود از راه دور ساختمان خود را مدیریت کنند. کاربر می‌تواند از هر نقطه‌ای ، سیستم امنیتی ساختمان را فعال و یا غیرفعال کند.
  • شرکت‌های بیمه در سراسر دنیا، برای ساختمان‎هایی که دارای سیستم امنیتی می‌باشند، تخفیف قایل می‌شوند.
قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس |  هزینه نصب  سیستم اعلام سرقت در چالوس
قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس | هزینه نصب سیستم اعلام سرقت در چالوس

قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس

طبق اطلاعات اتحادیه بین‌المللی و مراکز آتش‌نشانی ایران و تهران هزینه اجرای سیستم اطفا حریق به نوع سیستم‌‌ها، دستگاه‌های مورد استفاده، نوع پروژه، متراژ ساختمان، تعداد طبقه‌های ساختمان و استاندارد سیستم‌ها بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای اجرای سیستم اطفای حریق اعلام کرد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

انسان همواره به امنیت خود فکر میکند و برای حفاظت از آن تلاش می کند. این نکته خالی از لطف نمی باشد که نصب دزدگیر تنها عاملی بازدارنده است نه یک وسیله متوقف کننده برای سارقین. پس شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک بهترین تجربه ی قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس ، را با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید سیستم اعلام سرقت در چالوس ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *