قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر | سیستم اعلام حریق ارزان در قائمشهر |

قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر | سیستم اعلام حریق ارزان در قائمشهر |


آیا می دانید امروزه وجود سیستم های اعلام حریق در ساختمان ها برای حفاظت از جان انسان ها و اموال جز الزامات ضروری می باشد؟ انواع سیستم اعلام حریق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. این سیستم ها با تشخیص سریع آتش سوزی کمک شایانی در کنترل حریق دارند و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کنند. در حقیقت اجرا و بهره برداری از سیستم اعلام حریق به منظور حفاظت از جان افراد و جلوگیری از زیان های مالی صورت می گیرد. سیستم اعلام و اطفای حریق از سیستم های امنیتی برای تجهیزات سازمان های صنعتی، اماکن مسکونی و ساختمان ها است. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر، قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در قائمشهر و… و در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سیستم اعلام حریق، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم اعلام حریق

سیستم اعلام حریق مجموعه ای از تجهیزات اعلام حریق نظیر دتکتور دود، حرارت، شعله و گاز است. از این سیستم برای تشخیص علائم حریق و هشدار دادن از طریق آژیرها و فلاشرها استفاده می شود. همان گونه که گفتیم طراحی، اجرا و استفاده درست از این سیستم، می تواند جلوی بسیاری از خطرات جانی و مالی را بگیرد. اما نکته ای است که شاید برای شما جالب باشد. با توجه به اهمیت بالای سیستم های اعلان حریق در پروژه های صنعتی و ساختمانی، متاسفانه بیش از 90درصد پروژه های سیستم های اعلان حریقی که در کشور کار می شوند، پس از چند ماه خاموش و بلا استفاده می شوند.

امروزه از سیستم های اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود . این گونه خسارت های ناشی از حریق را به حداقل می رسانند و همچنین برای اطلاع دادن به ساکنین ساختمان در مواقع بروز حریق از این سیستم ها استفاده می شود تا حدالامکان از تلفات جانی جلوگیری شود.

قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر | سیستم اعلام حریق ارزان در قائمشهر |
قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر | سیستم اعلام حریق ارزان در قائمشهر |

اجزای سیستم اعلام حریق

به طور کلی هر سیستم اعلام حریق متشکل از بخش های زیر است:

مرکز کنترل اعلام حریق: وظیفه کنترل ورودی ها و خروجی ها را بر عهده دار است.

تجهیزات ورودی: مانند انواع دتکتورهای دود، حرارت، گاز، شعله، شستی اعلام حریق و…

انواع تجهیزات هشداردهنده: مانند آژیر اعلام حریق، فلاشر و…

منبع تغذیه: وظیفه تامین انرژی الکتریکی سیستم را در طول دوره فعالیتش بر عهده دار است.

انواع سیستم اعلام حریق

انواع سیستم های اعلام حریق شامل دو دسته کلی سیستم اعلام حریق دستی و سیستم اعلام حریق اتوماتیک می باشند.

1- سیستم اعلام حریق دستی

در سیستم های اعلام حریق دستی ، کشف و اعلام حریق توسط افراد حاضر در محل صورت می گیرد. در واقع انواع اعلام حریق دستی شامل کاشف خودکار نمی باشند و بدون اپراتور کارایی ندارند.

2- سیستم اعلام حریق اتوماتیک

سیستم های اعلام حریق اتوماتیک بر خلاف انواع سیستم های اعلام حریق دستی وابسته به دخالت شخص نبوده و خودکار می باشند. سیستم اعلام حریق اتوماتیک دارای یک سری حسگر حساس به علائم حریق می باشند. برای تشخیص حریق از اثرات سه گانه آن یعنی دود، حرارت و شعله استفاده می شود.

انواع سیستم های اعلام حریق اتوماتیک در سه نوع زیردسته بندی می شوند.

الف: سیستم اعلام حریق متعارف

در سیستم های اعلام حریق متعارف چندین دتکتور و شستی یک منطقه از ساختمان را پوشش می دهند. فضای تحت نظارت به تعدادی زون تقسیم شده و هر مدار نماینده یک زون می باشد. در هنگام وقوع آتش سوزی با به کار افتادن انواع اعلام حریق ، زون مربوطه نیز بر روی کنترل پنل مشخص می شود. در نتیجه با مراجعه به زون مشخص شده، می توان اقدام به اطفا حریق نمود.

ب: سیستم اعلام حریق آدرس پذیر

سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر مانند انواع سیستم های اعلام حریق متعارف ، شامل یک یا چند مدار متشکل از دتکتور، شستی و … می باشند. با این تفاوت که در انواع سیستم اعلام حریق آدرس پذیر هر المان، آدرس منحصر به فردی دارد. لذا پیدا کردن محل آتش سوزی از روی آدرس المانی که بر روی کنترل پنل در وضعیت آلارم قرار دارد، بسیار ساده است.

ج: سیستم اعلام حریق بی سیم

در سیستم های اعلام حریق بی سیم از هیچ گونه سیم کشی بین کنترل پنل مرکزی و سایر تجهیزات استفاده نمی شود. در انواع سیستم اعلام حریق بی سیم ، سیگنال از دتکتورها و از طریق فرکانس رادیویی، به کنترل پنل منتقل می گردد.

نصب سیستم اعلام حریق

در نصب و پیاده‌سازی سیستم اعلام حریق باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. مشخص‌کردن تعداد زون‌های سیستم اعلام حریق
  2. سیم‌بندی پنل اعلام حریق متعارف
  3. نصب و سیم‌کشی دتکتورهای سیستم اعلام حریق
  4. نصب شستی سیستم اعلام حریق
  5. نصب و سیم‌کشی آژیر و تجهیزات هشداردهنده
  6. نصب گاز سنج، پرشرسوئیچ و فلومتر
  7. نصب فن فشار مثبت
قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر | سیستم اعلام حریق ارزان در قائمشهر |
قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر | سیستم اعلام حریق ارزان در قائمشهر |

قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر

از عوامل موثر بر قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعداد طبقات
  • متراژ ساختمان
  • کاربری ساختمان
  • برند تجهیزات
  • طراحی انجام شده
  • سبک سیستم استفاده شده

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر و…، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

متاسفانه شرایط اقتصادی جامعه به سمتی رفته‌ است که قیمت هر کالایی در خریدهای روزانه مردم اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. اگر به دنبال قیمت این سیستم‌ها هستید، اول باید بدانید به چه نوعی از آن و برای چه کاری نیاز دارید. سپس به دنبال خرید از فروشگاه مطمئنی باشید.

بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید انواع سیستم اعلام حریق در قائمشهر و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *