قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر | سیستم اطفا حریق ارزان در قائمشهر | آریابان

قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر | سیستم اطفا حریق ارزان در قائمشهر | آریابان


سیستم اطفاء حریق در واقع با دادن اطلاعات ضروری و مهم در خصوص وجود آتش در ساختمان به ساکنین و افراد مسئول، پیش از فراگیر شدن آتش به نجات جان افراد کمک می‌کند. در نتیجه زمینه انجام اقدامات اولیه جهت اتصال خودکار به سیستم اطفاء حریق فراهم می‌شود. بدین ترتیب افراد متخصص و یا آتش نشانان می‌توانند در اسرع وقت آتش را مهار کنند. در نتیجه به کنترل هوشمندانه و دسترسی فیزیکی راحت مسئولان اطفاء حریق به مکان‌های خاص کمک می‌کنند. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در قائمشهر ، قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در قائمشهر و… و در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سیستم اطفا حریق، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم اطفاء حریق

تجهیزات به کار رفته در سیستم اطفا حریق وظیفه‌ی خاموش کردن حریق و جلوگیری از گسترش آن را برعهده دارند. امروزه 4 عامل برای وقوع و گسترش یک حریق شناسایی شده‌ است: حرارت، اکسیژن، ماده‌ی سوختنی و زنجیره‌ی واکنش‌های شیمیایی. برای آن‌که بتوانید یک حریق را اطفا کنید، باید یکی از این موارد را از هرم حریق حذف کنید.

انواع سیستم اطفا حریق

امروزه انواع مختلف سیستم اطفا حریق در دسترس می باشد. این گزینه های ویژه محافظت در برابر آتش سوزی به صورت زیر دسته بندی می شوند :

1- سیستم اطفاء حریق دستی:

این مدل سیستم‌ ها از پر استفاده‌ ترین سیستم از لحاظ آسانی کاربرد و تعرفه‌ های اجرایی می‌ باشند. امکاناتی که در سیستم‌های اطفاء حریق دستی قرار گرفته اند، جهت به کارگیری و استفاده به عوامل انسانی نیاز دارند.

انواع سیستم های اطفاء حریق دستی بصورت زیر هستند:

الف: کپسول آتش نشانی

 کپسول‌ها محفظه‌های فولادی با قابلیت حمل و جا به جایی هستند که داخل آنها را مواد مهار کننده آتش پر کرده است. معمولا از موادی چون گاز در اکسید کربن، فوم، آب و..‌. جهت مهار آتش استفاده می‌کنند.

ب: خاموش کننده‌های پودر گاز یا کپسول‌های پودری

این مدل کپسول‌ها زمانی که حجم آتش سوزی گسترده باشد استفاده می‌شوند. دارای دو نوع کپسول‌های شیمیایی خشک و شیمیایی تر هستند. از مدل شیمیایی خشک جهت اطفاء حریق فلزها و مدل شیمیایی تر برای غیر فلزات کمک می‌گیرند. کپسول‌های پودری علاوه بر بناهای مسکونی در کارخانجات و کارگاه‌ها قابلیت استفاده دارند، زیرا هم به عنوان خاموش کننده‌های آب و هم مواد قابل اشتعال، گازها و امکانات برقی و الکتریکی می توان از آنها بهره گرفت.

ج: خاموش کننده‌های گازC02

در این شیوه؛ خاموش کردن آتش به شکل خفگی با گاز CO2 صورت می گیرد، به این خاطر علت اندازه‌گیری مقدار ممکن آتش و همینطور دی اکسید کربن لازم،  ضروری است.

د: خاموش کننده های فوم

این نوع کپسول‌ها جهت مهار آتش مایعاتی که قابلیت اشتعال دارد استفاده می‌شوند. نکته‌ای است که باید زمان استفاده به آن توجه کرد. این که فوم باید بر روی مایع آتش گرفته به درستی و کاملاً منتشر شود تا از آتش گرفتن آن جلوگیری شود.

2سیستم اطفاء حریق اتوماتیک:

سیستم‌های اطفاء حریق و هشدار دهنده از امکانات ضروری و حیاتی برای هر ساختمان و مرکزی است‌. در حقیقت این سیستم‌ها به شکل خودکار و بدون کمک گرفتن از نیروی انسانی مهار می‌کنند.

الف: سیستم مه آب

سیستم مه آب جزء سامانه‌های مدرن و پیشرفته مهار آتش از نوع اتوماتیک است که در آنها از آب برای اطفاء حریق استفاده می‌کنند. همانگونه که از اسم آن‌ مشخص است این دستگاه با پاشیدن قطره‌هایی شبیه مه باعث مهار آتش می‌شود. همچنین مثل سیستم‌های آبی باعث سرد شدن و مثل سیستم‌های گازی از وصول اکسیژن به حریق جلوگیری می‌کند.

ب: سیستم اطفاء حریق گاز هالون

در این مدل سیستم از مواد گوناگونی مثل کلر، هیدروفلوئر و ید استفاده می‌کند. جهت اضافه شدن ویژگی مهار کنندگی و قدرت استفاده در خاموش کردن آتش این عناصر دچار دگرگونی کمی شده. پس از آن جهت به کارگیری در سامانه‌های اطفاء حریق هالوژن آماده می‌ شوند.  

ج: سیستم اطفاء حریق اسپرینکلر

اسپرینکلر یا همان سیستم مهار آتش، یک سامانه اتوماتیک و هوشمند است. این سیستم محل رخ دادن آتش را شناسایی و فقط اسپلینکر همان محل را روشن می‌کند  و به سرعت جلوی پیشروی آتش را می‌گیرد. دستگاه‌های آبپاش منازل هنگام حریق، از هدر رفتن هزینه‌ها جلوگیری می‌کنند.

د: سیستم اطفاء حریق ذرات معلق

سیستم مهار کننده آئروسل متشکل از مواد گازی و ذرات معلق کوچک است. این ذرات تا هنگام خالی شدن به شکل بخار هستند. این سیستم‌ها در مقابل خاموش کردن آتش دسته‌ای از مواد جامد و ذرات گاز را منتشر می کند. این کپسول آتش نشانی را می‌توان به شکل اتوماتیک به‌وسیله شناسایی گرما یا دود، یا به‌شکل دستی استفاده کرد.

قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر |  سیستم اطفا حریق ارزان در قائمشهر | آریابان
قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر | سیستم اطفا حریق ارزان در قائمشهر | آریابان

مزایا نصب سیستم اعلام حریق

از مزایای مهم سیستم اعلام حریق می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • سیستم اعلام حریق باعث نجات جان بسیاری می شود.
  • باعث کاهش ضرر های مالی می شود.
  • سیستم اعلام حریق وقفه کاری ایجاد شده را کمتر می کند.
  • سیستم اعلام حریق شما را به صورت 24 ساعته تحت نظر دارد.

قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر

طبق اطلاعات اتحادیه بین‌المللی و مراکز آتش‌نشانی ایران قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر به نوع سیستم‌‌ها، دستگاه‌های مورد استفاده، نوع پروژه، متراژ ساختمان، تعداد طبقه‌های ساختمان و استاندارد سیستم‌ها بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای اجرای سیستم اطفای حریق اعلام کرد.

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر و…، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

سیستم اطفا حریق بیشترین محافظت را از اموال و افراد در برابر آتش فراهم می کند. در صورت بروز آتش سوزی ، این سیستم آسیب ها را به حداقل می رساند.

بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید سیستم اطفا حریق در قائمشهر و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *