سیستم اعلام حریق سیستمی است که در هنگام اتش سوزی هشدار می دهد تا افراد و ساکنین ساختمان سریع محل را ترک کنند. اعلام زودهنگام آتش سوزی سبب می شود تا قبل از این که مال و جان افراد در معرض خطر باشد، آتش مهار شود و از صدمات احتمالی جلوگیری به عمل آید. سیستم های اعلام حریقی که در بازار وجود دارند دارای کاربری های متفاوتی می باشند، یعنی سیستم اعلام حریقی که در منازل استفاده می شود با سیستم اعلام و اطفای حریق پالایشگاه ها، مجتمع های بزرگ، پتروشیمی ها و … بسیار متفاوت است. در ادامه شما را با سیستم های اطفا حریق بیشتر آشنا می کنیم. برای خرید و نصب سیستم اعلام و اطفا حریق با خدمات پس از فروش و با قیمت های بسیار به صرفه در بابلسر با کلینیک ساختمانی آریابان در ارتباط باشید.

استفاده از اعلام و اطفا حریق نقش بسزایی در حفظ جان و مال افراد خواهد داشت. این سیستم‌ها با تشخیص سریع و به موقع آتش سوزی میزان خسارت‌ها را به حداقل می‌رسانند. از طرفی این فرصت را در اختیار افراد قرار می‌دهند تا با انجام اقدامات لازم از گسترش آتش به تمام بخش‌های ساختمان جلوگیری کنند.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر، قیمت و خرید درب و کرکره ی اتوماتیک در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد خرید و قیمت سیستم اعلام و اطفا حریق در بابلسر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، قیمت و خرید انواع قیمت سیستم اعلام و اطفا حریق ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم اعلام و اطفا حریق

سیستم اعلام و اطفا حریق از چندین قطعه الکترونیکی و هوشمند ساخته شده است که در صورت بروز نشتی گاز و یا آتش سوزی به وسیله سنسور هایی که در آن تعبیه شده است از وقوع حادثه باخبر می شود و با به صدا در آوردن آژیر ها هشدار های لازم را به سایر افراد می دهد. بعد از آگاه سازی افراد این سیستم هوشمند به حفاظت از جان و اموال ساکنین پرداخته و با اقدامات لازم مانع از گسترش بیشتر حریق می شود.

در عصر کنونی در بیشتر ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی از سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق استفاده می شود. زیرا این سیستم با توجه به نوع عملکردی که دارد، مانع از تلفات جانی می شود و خسارت های ناشی از آتش سوزی را تا حد چشمگیری کاهش می دهد. به همین دلیل وجود چنین وسیله ای در هر ساختمان ضروری می باشد.

انواع سیستم اعلام حریق

  • متعارفی
  • بی سیم
  • هوشمند
  • آدرس پذیر

در ادامه شما را با عملکرد برخی از این سیستم ها آشنا می کنیم.

1- سیستم آدرس پذیر

این سیستم فضا را به چندین ناحیه منحصر به فرد تقسیم می کند. هرکدام نیز نام جداگانه دارند و تجهیزات تمامی نواحی به پنل مرکزی وصل می شوند. این سیستم آدرس پذیر نمی باشد به همین دلیل اطلاع دقیقی از مکان حریق را به ما نمی دهد و تنها ناحیه محل وقوع آتش سوزی مشخص می شود. اصولا برای این که مشخص شود در کدام بخش آتش سوزی رخ داده است باید از تجهیزات جانبی مانند چراغ سر درب استفاده کرد.

2- سیستم متعارفی

در این سیستم به تمامی مدارهای داخلی و قطعاتی که روی یک مسیر تحت عنوان لوپ قرار دارند. آدرسی منحصر به فرد داده می شود تا به راحتی بتوانند مکانی که سنسورهای ایجاد حریق تشخیص داده اند را بررسی کند و به سرعت به پنل مرکزی اعلام کند. تشخیص مکان حریق و اعلام سریع آن به پنل های مرکزی از جمله ویژگی های منحصر به فرد این سیستم می باشد.

3- سیستم اعلام حریق بی‌سیم

این سیستم در عملکرد خود تفاوت چندانی با سیستم آدرس پذیر ندارد. تنها تفاوت این سیستم با سیستم آدرس پذیر در نحوه ی اتصال آن ها می باشد. یعنی اتصال آن از طریق امواج بلوتوث، رادیویی و دیگر امواج اتفاق می افتد.

4- سیستم اعلام حریق هوشمند

یکی از جدید ترین وسیله هایی که در حوزه ایمنی و آتش نشانی استفاده می شوند. به عنوان دسته بندی متعارف شناخته نمی شوند سیستم اعلام حریق هوشمند است. این سیستم بسیار شبیه به سیستم آدرس پذیر می باشد. با این تفاوت که تجهیزات مورد استفاده در این سیستم برای تمامی موارد قابل تنظیم می باشد. این سیستم قابلیت تفکیک عوامل حریق از عوامل مشابه را دارا می باشد.

در این نوع سیستم امکان ارتباط دتکتورها و سایر تجهیزات با دیگر سیستم های امنیتی موجود در محل فراهم شده است.

قیمت سیستم اعلام و اطفا حریق در بابلسر

نمی‌توان قیمت مشخصی به عنوان قیمت سیستم اعلام و اطفا حریق در بابلسر اعلام کرد. زیرا قیمت این تجهیزات وابسته به یکسری عوامل است. عوامل موثر در هزینه قیمت سیستم اعلام و اطفا حریق در بابلسر شامل موارد زیر می شود:

  • نوع سیستم‌‌ها
  • دستگاه‌های مورد استفاده
  • نوع پروژه
  • متراژ ساختمان
  • تعداد طبقه‌های ساختمان
  • استاندارد سیستم‌ها

و…

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید قیمت سیستم اعلام و اطفا حریق در بابلسر، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

خدمات کلینیک ساختمانی آریابان

کلینیک ساختمانی آریابان برای رفاه مشتریان خود ، انواع خدمات خرید ، فروش و نصب و تعمیر سیستم اعلام و اطفا حریق ساختمان را با قیمت های مناسب در بابلسر ارائه می کند .

خرید: کلینیک ساختمانی آریابان با کمک مشاوران خود به شما در خرید بهترین سیستم های اعلام و اطفا حریق کمک می کند .

نصب: در صورت خرید سیستم اعلام و اطفا حریق از کلینیک ساختمانی آریابان ، افراد ما برای نصب این سیستم ها به محل مورد نظر شما اعزام می شوند .

خدمات پس از فروش: برای اعتماد کامل شما و خرید با اطمینان خاطر ، کلینیک ساختمانی آریابان خدمات پس از فروش خود را برای شما در نظر گرفته است .

کلینیک ساختمانی آریابان

سیستم اعلام و اطفا حریق یکی از سیستم های هوشمندی است که وجود آن در هر ساختمانی لازم می باشد. این سیستم سبب می شود تا از خسارات مالی و جانی جلوگیری به عمل آید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید سیستم اعلام و اطفا حریق در بابلسر، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *