راهبند اتوماتیک در بابل | خرید راهبند اتوماتیک در بابل | راهبند اتوماتیک ارزان در بابل

راهبند اتوماتیک در بابل | خرید راهبند اتوماتیک در بابل | راهبند اتوماتیک ارزان در بابل


در دنیای تکنولژی امروز مهندسان وسایل بسیار گوناگونی را ساخته اند تا بتوان از جان و مال مردم در جامعه محافظت کرد. مانند اختراع و استفاده از راهبند اتوماتیک، که می تواند امنیت بیشتری را برای پارکینگ ها به دنبال داشته باشد. بنابراین شاهد روز افزون استفاده از این تجهیز ویژه هستیم. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که کاربرد راهبند تنها برای حفظ امنیت مردم نیست. این تجهیز می تواند مزایای بسیار بیشتری را به همراه داشته باشد. ما نیز در همین راستا شما کاربران مازندرانی را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما به واسطه ی این کلینیک می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین راهبند اتوماتیک در بابل دیگر شهر های استان را داشته باشد و احساس امنیت کنید.

از راهبند اتوماتیک در مکان های مهم و دولتی، غالباً برای کنترل ورودی‌های شهرها، شهرک‌ها، مراکز نظامی، تجاری و مسکونی و… استفاده می شود. دلیل این مسئله، امنیت این مدل راهبندها می باشد. سیستم های راهبند اتوماتیک بسیار متنوع هستند و می توانند برنامه ریزی شده با توجه به نیازهای فردی باشند. بنابراین، انواع پروژه ها می توانند از نصب آن ها بهره مند شوند.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، جک درب پارکینگ در آمل ، نرده و راه پله شیشه ای در آمل، درب اتوماتیک شیشه ای در آمل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت، خرید و نصب راهبند اتوماتیک می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع راهبند اتوماتیک ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

راهبند اتوماتیک چیست؟

راهبند اتوماتیک به تجهیزاتی گفته می شود که مانند حصار یا مانع ، از ورود و خروج کلیه ماشین آلات ممانعت می کند. این نوع موانع عبور به کمک یک نوع سیستم محرک کار می‌کند و امکان عبور و مرور خودروها را فراهم می‌سازد.

انواع راهبند اتوماتیک

راهبند ها بر اساس کاربرد به چند گونه تقسیم بندی می شوند تا ورودی ساختمان یا پارکینگ را مدیریت کنند. در ادامه با انواع مختلف راهبند آشنا می شوید:

1- راهبند میله دار

این نوع راهبند بیشترین کاربرد را دارد. برای مدیریت ورود و خروج خودروها در پارکینگ های عمومی، ورودی ساختمان های تجاری و همچنین عوارضی ها استفاده دارد. سرعت باز شدن میله این راه بند ها در برخی مدل ها کمتر از 2 ثانیه می باشد. این قابلیت باعث می شود ورود و خروج سریعی را با این نوع راه بند ها شاهد باشیم. خودِ این نوع راه بندها نیز به دو دسته ساده و تاشو تقسیم بندی میگردند.

2- راهبند زنجیری

راهبند زنجیری مصرف کمتری دارد و کارکرد آن به گونه ای است که دو وسیله قوطی مانند سمت چپ و راست ورودی قرار می گیرد. بین این دو را یک زنجیر کاور می نماید. بزرگترین حسن این نوع راه بند این است که که کاملا یک ورودی را پوشش می دهد و حتی راه برای گذر یک دوچرخه و یا موتور وجود نخواهد داشت. اما سرعت کمتر به نسبت راهبند بازویی و همچنین زیر کاری نصب بیشتر از جمله ایرادات این سیستم می باشد.

3- راهبند ستونی یا بولارد

این نوع راهبند در اماکنی مورد استفاده قرار می گیرد که تنها از ورود خودرو جلوگیری شود. افراد و همچنین موتور و دوچرخه و ویلچر می توانند از بین ستون های راه بند عبور نمایند. از لحاظ امنیتی این نوع راهبند می تواند برای ورودی مراکز نظامی نیز نصب گردد تا از ورود هر نوع خودرویی جلوگیری نماید. همچنین می توان این نوع سیستم را جهت مسدود سازی خیابان و یا پیاده رو در زمانهای خاصی استفاده نمود.

راهبند اتوماتیک در بابل | خرید راهبند اتوماتیک در بابل | راهبند اتوماتیک ارزان در بابل
راهبند اتوماتیک در بابل | خرید راهبند اتوماتیک در بابل | راهبند اتوماتیک ارزان در بابل

مزیت راهبند اتوماتیک

در اینجا چند مورد از مزیت های کنترل تردد خودرویی با استفاده از راهبند اتوماتیک را بررسی می کنیم:

  • با نصب راهبند می توانید اعتبار تردد وسایل نقلیه به مکان خود را تایید و یا رد کنید و از تردد افراد غیر مجاز جلوگیری نمایید.
  • راهبندهای پارکینگی بهترین راه حل در کنترل جریان ترافیک در ورودی ها و خروجی ها هستند. برای مکان هایی که  فضای پارک محدود دارند و همچنین تردد وسایل نقلیه در آن ها زیاد است بسیار مناسب می باشند.
  • زمانی که راهبند را نصب می کنید هزینه ای یکباره پرداخت می نمایید و پس از نصب آن هزینه ای که برای نگهداری از آن می پردازید بسیار اندک خواهد بود. با نصب راهبند دیگر نیاز به وجود نگهبان ندارید و از این طریق هزینه های امنیتی شما کاهش می یابد.
  • اگر پارکینگ دارید، از طریق یک راهبند می‌توانید کسب درآمد داشته باشید. در هنگام ورود یک وسیله نقلیه، از آن خواسته می شود که کارت تهیه کند و تا زمانی که هزینه پارکینگ را پرداخت نکرده باشد، از راهبند پارکینگ نمی تواند عبور کند و خارج شود.
  • یک راهبند می تواند حریم خصوصی شما را افزایش دهد. اگر ملک شما تجاری است از طریق راهبند می توانید از آن محافظت کنید و از سرقت در آن جلوگیری نمایید.
  •  راهبندها کمترین میزان استفاده از فضا در میان گیت ها و ابزارهای کنترل تردد را دارند.
  • راهبندها دوام بسیار بالایی دارند. آنها در برابر سایش و خوردگی بسیار مقاوم هستند و کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می کنند.
  • اگر برق قطع شود می توان از راهبند پارکینگ به صورت دستی استفاده کرد و آن را به حالت باز تغییر داد.

قیمت راهبند اتوماتیک در بابل

عوامل مختلفی مانند: نوع راهبند، برند و شرکت سازنده، متریال به کار رفته در راهبند، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و… می‌توانند در قیمت تمام شده راهبند اتوماتیک در بابل موثر باشند.

اما شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت راهبند اتوماتیک در بابل و…، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

راهبند اتوماتیک در بابل | خرید راهبند اتوماتیک در بابل | راهبند اتوماتیک ارزان در بابل
راهبند اتوماتیک در بابل | خرید راهبند اتوماتیک در بابل | راهبند اتوماتیک ارزان در بابل

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

راهبند اتوماتیک یکی از پرطرفدارترین تجهیزات کنترل تردد خودرو در بین مشتریان هستند. درواقع از بین تمام اقدامات امنیتی و حفاظتی که می‌توانید برای کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه به کار بگیرید، نصب و استفاده از این تجهیزات ساده‌ترین راه حل موجود است. شما به واسطه ی کلینیک ساختمانی آریابان می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین راهبند اتوماتیک در بابل دیگر شهر های استان را داشته باشد و احساس امنیت کنید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت راهبند اتوماتیک در بابل و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *