کرکره اتوماتیک در بابلسر | قیمت کرکره اتوماتیک در بابلسر | خرید کرکره اتوماتیک در بابلسر

کرکره اتوماتیک در بابلسر | قیمت کرکره اتوماتیک در بابلسر | خرید کرکره اتوماتیک در بابلسر


همه ما کرکره هایی را به خاطر می آوریم که با دست باز و بسته می شدند و صداهای نخراشیده داشتند و احتمال گیرکردن و بسته نشدن آنها بسیار زیاد بود. امروزه است. کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات نصب و خرید درب کرکره اتوماتیک با قیمت مناسب در بابلسر بصورت تخصصی، فعالیت خود را در امنیت صنعت ساختمان آغاز کرده است.

این روز ها با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین سوق پیداکردن انجام کارها به حالت مکانیکی و مکانیزه اهمیت استفاده از کرکره اتوماتیک نیز پیشرفت چشم گیری داشته است. بدین منظور که برای سهولت در بازو بسته کردن درب منازل و یا سایراماکن پیشنهاد نصب درب برقی کرکره اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر فرض مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب نیست البته این امر فقط در زمینه سهولت افراد محدود نمیشود بلکه امنیت بالا نیز از بارز ترین ویژگی های درب اتوماتیک می باشد.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید درب داخلی ، درب اتوماتیک شیشه ای ، و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید درب و کرکره اتوماتیک در بابلسر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، قیمت و خرید انواع درب و کرکره اتوماتیک، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

کرکره اتوماتیک و ویژگی آن

کرکره اتوماتیک نمونه پیشرفت یافته کرکره های دستی و قدیمی می باشد که در آن دیگر نیازی به استفاده از نیروی دست برای باز و بسته کردن آن نخواهد بود.

این تجهیز ویژگی های زیادی دارد، یکی از مزایای اصلی کرکره اتوماتیک سهولت در استفاده از آن می باشد. در این نوع کرکره دیگر نیازی به استفاده از نیروی دست ندارید و تنها با فشردن یک دکمه و یا حتی از طریق تلفن همراه خود قادر به باز و بسته کردن کرکره خواهید بود. پس میتوان نتیجه گرفت اتوماتیک بودن این نوع کرکره ها دلیل اصلی محبوبیت آن ها می باشد.

کرکره های اتوماتیک در طرح ها و مدل های متنوعی همواره در بازار تولید و عرضه می گردند. درب کرکره ای یا کرکره اتوماتیک برای مکان هایی که کمبود جا وجود دارد بهترین گزینه می باشند.

یکی دیگر از ویژگی های این نوع درب اتوماتیک این است که برای مکان های پرتردد و در عین حال کم جا، قابلیت های بسیار زیادی دارد.

چرا کرکره اتومات به جای دستی؟

در ادامه مزایای کرکره اتوماتیک را برایتان بر می شماریم تا بدانید چرا این تجهیزات بهترین جایگزینِ کرکره دستی می باشد.

  • به پارکینگ منازل و یا فروشگاه ها، آراستگی و زیبایی می دهد.
  • این کرکره ها قابلیت شست و شو دارد.
  • تنوع رنگی کرکره های اتوماتیک زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.
  • نسبت به کرکره های سنتی امنیت بیشتری دارد و به راحتی قابل خراب شدن نیست.
  • کارکردن با این نوع کرکره ها راحت است زیرا نیاز به قفل کردن ندارد.
  • برای شرایط آب و هوایی مختلف، مناسب می باشد.
  • در صورت قطع برق قابلیت باز و بسته شدن دستی را دارد.
  • دارای قابلیت باز و بسته شدن با ریموت بدون نیاز به نیروی انسانی

کرکره برقی های اتومات دارای امنیت بسیار زیادی نسبت به کرکره های سنتی می باشند که در هر صورت با توجه به رفاه و کارایی خود این مورد حائز اهمیت ویژه است.

انواع کرکره های اتوماتیک

  1. کرکره پنجره ای: این نوع کرکره برقی در اکثر ویلا ها، خانه ها و ساختمان های لوکس استفاده می شود که این عایق خوبی برای صدا، گرما، گرد و غبار را به همراه دارد و زیبایی ساختمان دو برابر بیشتر می شود.
  2. کرکره پارکینگی: این نوع از کرکره ها از محبوب ترین محصولاتی است که به عنوان درب محافظ برای پارکینگ ها انتخاب می شود. این پارکینگ می تواند پارکینگ یک مجتمع ساختمانی بزرگ و یا متعلق به یک خانه ویلایی کوچک باشد. در هر صورت شما و افرادی دیگری که از پارکینگ استفاده می کنند به دربی که بتوان آن را راحت باز کرد و از امنیت آن مطمئن بود نیاز دارید. کرکره برقی را می توان در انواع، رنگ ها و سایز های مختلف سفارش داد که کرکره برقی پارکینگ نیز یکی از آن هاست. مشتری قادر خواهد بود با توجه به اندازه ی چهارچوب پارکینگ، رنگ نمای ساختمان و یا سلیقه ی شخصی اقدام به سفارش کرکره برقی برای پارکینگ کند.
  3. کرکره تجاری: کرکره تجاری از نظر مقاومت در سطح بالایی قرار دارد و ضامن اصلی امنیت مغازه یا کارگاه است و در بحث اسیب پذیری در رده اخر قرار می گیرد و در موارد محدودی ممکن است کرکره برقی مغازه دچار ایراد و مشکل شود.
  4. کرکره صنعتی: نصب و راه اندازی درب های صنعتی کرکره ای متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها (وزن تیغه ها) متفاوت است و تمامی روش های نصب مطابق با استانداردهای اروپا بوده و توسط تکنسین های حرفه ای و با تجربه انجام می شود.
کرکره اتوماتیک در بابلسر | قیمت کرکره اتوماتیک در بابلسر | خرید کرکره اتوماتیک در بابلسر
کرکره اتوماتیک در بابلسر | قیمت کرکره اتوماتیک در بابلسر | خرید کرکره اتوماتیک در بابلسر

قیمت کرکره اتوماتیک در بابلسر

برای محاسبه قیمت کرکره اتوماتیک در بابلسر در ابتدا باید اندازه های آن را به صورت دقیق محاسبه کرد. ابعادی که قرار است محاسبه کنید باید از پروفیل های داخلی و خارجی درب به دست آورده شود. مناسب ترین قیمت ها برای درب های مختلف و کاربردهای مختلف آن را می توان بر اساس جنس و نوع کارایی آن ها انتخاب کرد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید درب و کرکره ی اتوماتیک در قائمشهر، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

خدمات کلینیک آریابان

مشاوره خرید

مشاوران مجرب ما با ارائه راهنمایی های خود، شما را در جهت خرید بهترین کرکره های اتوماتیک در بابلسر یاری می دهند.

خدمات فروش

کلینیک آریابان مفتخر است بهترین محصولات را در زمینه امنیت ساختمان در اختیار شما قرار می دهد.

نصب

نصب این کرکره ها یکی از مراحل مهم در خرید این کرکره هاست.

نصاب های حرفه ای ما وظیفه نصب کرکره های اتوماتیک در بابلسر را به عهده دارند.

خدمات پس از فروش

کلینیک آریابان در جهت ارائه ضمانت نامه کالا، گام به گام با خدمات خود همراه شما می باشد.

کلینیک ساختمانی آریابان

کرکره اتوماتیک اغلب امنیت بالایی دارند اما می توانید با قفل کرکره و استفاده از کرکره های ضدسرقت امنیت آن را بالاتر ببرید. در کنار این موارد ، کرکره اتومات باید به درستی نصب شود تا ضریب ایمنی را افزایش دهد.

متخصصان ما افتخار دارند در جهت فروش، نصب و خرید کرکره های اتوماتیک، بهترین خدمات را در بابلسر برای هم استانی های عزیز ارائه می دهند.

کرکره اتومات یکی از ملزومات برای افزایش ایمنی مکان های شماست. امنیت برای شما بدست نخواهد آمد مگر در پرتو استفاده از ابزارآلات امنیتی به روز.

کلینیک آریابان با ارائه خدمات در زمینه امنیت ساختمان، شما را در این امر مهم یاری می رساند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید درب و کرکره ی اتوماتیک در بابلسر، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *