قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس | نصب انواع کپسول آتش نشانی در چالوس

قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس | نصب انواع کپسول آتش نشانی در چالوس


شاید شما بر این باورید که هیچ آتشی قرار نیست اتفاق بیفتد که زندگیتان مختل کند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که آماده شدن برای هر حادثه ای، با کپسول های آتش نشانی، می تواند آسیب های احتمالی آتش سوزی را در خانه شما کاهش دهد. کپسول آتش نشانی، یکی از تجهیزات حفاظت از ایمنی خانه شما است. به عبارتی داشتن خاموش کننده مناسب، نمی تواند ایمنی شما را از آتش سوزی به اندازه کافی تضمین کند. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک تجربه ی بهترین قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

نگه داشتن این تجهیزات می تواند یکی از بهترین راه ها برای کنترل یا متوقف کردن آتش، قبل از خارج شدن از کنترل باشد. بنابراین، با داشتن یک کپسول آتش نشانی در منزتان، و قرار دادن آن در محل هایی مانند نزدیکی اجاق گاز، اتاق خواب یا مناطقی که احتمال آتش سوزی آن ها بسیار زیاد است، ایمنی را تا حد زیادی بالا ببرید.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت و خرید جعبه آتش نشانی در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از انواع کپسول آتش نشانی و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی انواع کپسول آتش نشانی، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

کپسول آتش نشانی

کپسول آتش‌نشانی نوعی دستگاه برای خاموش نمودن آتش است. این تجهیز جزء خاموش کننده‌های آتش قابل حمل دستی بوده. با توجه به نوع آتش ترکیبات مختلف مانند آب، پودر و گاز، گاز دی اکسید کربن را با فشار بر روی آتش می‌افکند.

کپسول‌های آتش نشانی استوانه‌های فلزی محکمی هستند که با آب یا یک نوع ماده خفه کننده ماننددی اکسید کربنپر شده‌اند. وقتی اهرمی را که بالای این استوانه‌است فشار دهید، ماده با فشار زیادی از کپسول خارج می‌شود . در این کپسول‌ها یک لوله، مخزن تحت فشار کپسول را به قسمت بالای کپسول متصل و یک شیر فنری نیز ارتباط میان لوله را با دهانه خروجی مسدود کرده‌است. در بالای سیلندر، سیلندر کوچک دیگری وجود دارد که با گاز فشرده‌ای مانند دی اکسید کربن پر شده‌است و یک شیر جلوی انتشار دی اکسید کربن را می‌گیرد.

طرز استفاده از کپسول آتش نشانی

برای استفاده از کپسول آتش نشانی باید ضامن کپسول را کشیده و اهرم آن را فشار داد. این اهرم یک میله را فشار می‌دهد تا شیر فنری را به پایین فشار دهد و مسیر خروجی را باز کند. گاز فشرده شده بر اثر فشار رها می‌شود و با نیروی قابل ملاحظه‌ای از مخزن به دهانه خروجی منتقل شده، خارج .

باید آن را مستقیماً روی سوخت هدف گیری و روی تمامی سوخت پخش کرد.

کپسول را با اندازه‌های مختلف و گازهای مختلف می‌سازند.

قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس | نصب انواع کپسول آتش نشانی در چالوس
قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس | نصب انواع کپسول آتش نشانی در چالوس

انواع کپسول آتش نشانی

کپسول های آتش نشانی بر اساس محیط و نوع آتش سوزی باید مورد استفاده قرار بگیرند بطور مثال : نمی توان کپسول آب و گاز را برای خاموش کردن وسایل برقی و یا کپسول پودر و گاز را برای آتش سوزی داخل منزل استفاده کرد.

به طور کلی کپسول های آتش نشانی به 5 دسته تقسیم می شوند:

  • کپسول آتش نشانی آب
  • کپسول آتش نشانی مواد شیمیائی و مرطوب
  • کپسول شیمیائی کف
  • کپسول آتش نشانی پودر و گاز
  •  کپسول آتش نشانی Co2 – دی اکسید کربن

مزایا کپسول آتش نشانی

مزایا کپسول آتش نشانی به شرح زیر می باشد:

  • یک ماده پایدار به نام گاز کربن دی اکسید دارد و کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • ارزان ترین خاموش کننده گازی شکل نسبت به دیگر خاموش کننده هاست.
  • تمیز و خشک بوده و پس از اطفاء حریق، باقی مانده رسوبات و آشغالی ندارد.
  • بدون رخ دادن هیچ خطری در مجاورت جریانات الکتریسیته و برق میتوان استفاده نمود.
  • محافظت از خطر برق گرفتگی، در مکان هایی که جریان برق وجود داشته باشد.
  • برای آتش سوزی های کلاس B و کلاس C بسیار مناسب است.
  • قابل کنترل و استفاده برای آتش سوزی های دیگر (در صورتی که کمتر از 10% آن مصرف شده باشد)

رنگ کپسول آتش‌نشانی

عمده کپسول‌های آتش‌نشانی در ۵ رنگ قرمز، آبی، سبز و مشکی یا طوسی عرضه می‌شوند.

کپسول‌ های به رنگ قرمز: معمولاً از مواد آب و یا پودر آب استفاده شده

کپسول‌ های رنگ کرم: از فوم پر شده‌اند

کپسول‌های به رنگ آبی: از خاموش کننده‌های تمام پودری پر شده‌اند.

کپسول‌هایی که به رنگ سبز: از خاموش کننده‌های دارای هالن یا هالن کربن‌ها پر می‌شوند.

کپسول‌های به رنگ سیاه و یا طوسی تیره: کپسول‌های دی‌اکسید کربن هستند.

باید هوشیار باشیم رنگ برخی از کپسول‌های آتش‌نشانی نشان دهنده‌ی مواد داخل آنها نیست، به عنوان مثال همه کپسول‌های قرمز رنگ تشکیل شده از پودر آب و یا تمام ناب نیستند بلکه جنس فلز آنها ممکن است به رنگ قرمز باشد.

قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس | نصب انواع کپسول آتش نشانی در چالوس
قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس | نصب انواع کپسول آتش نشانی در چالوس

قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس

هزینه خرید انواع کپسول آتش نشانی بر اساس نوع و کاربردی که دارند، مورد محاسبه قرار می‌گیرند. یکی دیگر از انواع کپسول‌ها که بسیار خاص و سودمند هستند و امروزه افراد در بیش‌تر مکان‌ها برای رفع حریق از آن استفاده می‌کنند، کپسول آتش نشانی co2 است. درواقع از این ابزار در زمان آتش‌سوزی‌های خاص و مهلک استفاده می‌شود.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

کپسول آتش نشانی در میان تمام ابزارهای ایمنی، جزء ضروری‌ترین اقلامی است که در تمام صنایع، مراکز تجاری و مسکونی، مکان‌های عمومی، مترو، فروشگاه و … به کار می‌رود. باتوجه‌به این کاربردی که دارد، تقاضاکننده نیز برای این خاموش‌کننده حریق رو به افزایش است. به همین جهت برای این‌که همه مردم بتوانند بدون مشکل این ابزار را تهیه نمایند، از قیمت بسیار ناچیزی برخوردار می‌باشد.

بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک تجربه ی بهترین قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس ، با کیفیتی مثال زدنی خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید انواع کپسول آتش نشانی در چالوس ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *