قیمت سایبان برقی در چالوس | نصب سایبان برقی در چالوس | هزینه نصب سایبان برقی

قیمت سایبان برقی در چالوس | نصب سایبان برقی در چالوس | هزینه نصب سایبان برقی


مطمعنا می دانید که سایبان ها از قدیم کاربرد داشتند و مردم از آن ها استفاده می کردند. امروزه با پیشترفت تکنولوژی، سایبان های دستی و قدیمی جای خود را به سایبان برقی داده اند. این سایبان ها که پرکاربرد نیز می باشند، کار همه را آسان تر کرده و در اماکنی مانند تراس، حیاط، مغازه و… به کارگیری آن بیشتر به چشم می خورد. البته ناگفته نماند که امکان استفاده از سایبان برقی در همه جا وجود دارد. به دلیل وجود اندازه های مختلف در طرح ها و رنگ های مختلف با توجه به سلیقه ی مشتری محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت سایبان برقی در چالوس را با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

در واقع سایبان های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که قیمت و نحوه نصب آن ها متفاوت است. هر نوع نیز دارای ویژگی های مختلفی هستند. پس اجرا و نصب سایبان برقی امری است که باید توسط مهندسین حرفه‌ای و با تجربه ی کلینیک آریابان صورت بگیرد.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد خرید و نصب سقف و نرده شیشه ای نشکن در چالوس، قیمت راه پله شیشه ای در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب سایبان برقی و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سایبان برقی، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سایبان برقی

سایبان برقی یک تجهیز متشکل از چند سازه و یک پوشش متحرک می باشد. این سیستم رامی توان با کمک جریان برق که متصل به یک موتور می باشد، در وضعیت های دلخواه قرارداد. سایبان ممکن است به صورت تاشو و متصل به دیوار یا بالای درب یا پنجره و یا به صورت چتری باشد. در همه ی این مدل ها نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد.

درست است که سایبان برقی از طریق یک موتور الکتریکی که وظیفه استفاده از سایبان برقی به جهت محافظت از ماشینهدایت و کنترل آن را به عهده دارد کار می کند. اما استفاده از یک ریموت کنترل این امکان را به مصرف کننده می دهد که بتواند از راه دور سایبان را کنترل کند و در صورت نیاز آن را بسته یا باز کند.

در برخی از موارد نیز با اتصال یک حسگر به سایبان می توانیم آن را قادر سازیم تا با تشخیص شدت نور آفتاب یا باران باز یا بسته شود. تنظیم این حسگر ها این امکان را می دهند که سایبان به طور اتوماتیک در زمان تعیین شده یا بر اساس شرایط جوی خود را باز یا بسته کند.

قیمت سایبان برقی در چالوس | نصب سایبان برقی در چالوس | هزینه نصب سایبان برقی
قیمت سایبان برقی در چالوس | نصب سایبان برقی در چالوس | هزینه نصب سایبان برقی

اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی

سایبان برقی از سازه و پارچه تتشکیل شده است . اگر قصد این را داشته باشیم تا کامل تر شرح دهیم اینگونه می گوییم: هر سایبان برقی از پارچه، موتور الکتریکی، ریموت کنترل، لولاها و جک ها تشکیل می شود. به وسیله ریموت کنترل امکان کنترل آن از راه دور برای انسان فراهم گردیده است. هر یک از اجزای سایبان های برقی نقش مشخصی را برای انجام عملکرد صحیح آن ایفا می کنند.

انواع سایبان برقی

سایبان های برقی به دلیل اینکه در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، در انواع گوناگونی تولید می شوند. در ادامه انواع سایبان های برقی را برای شما شرح می دهیم:

1. سایبان برقی کرکره ای

به دلیل شباهت بالای این سایبان ها به درب ها و پرده های کرکره ای، به آن ها سایبان کرکره ای می گویند. کاربرد این نوع از سایبان بسیار گسترده بوده و در مکان های مختلفی مانند بالکن خانه ها، مغازه ها وفروشگاه ها از آن استفاده می شود. پوشش با کیفیت و مقاوم سایبان کرکره ای سبب جلوگیری از ورود عواملی چون آفتاب و برق به داخل مکان های مختلف می گردد.

2. سایبان برقی چتری

همانطور که از نام این سایبان مشخص است، مانند چتر بوده و بر روی یک ستون بزرگ قرار گرفته است. باز و بسته شدن این سایبان و روند حرکتی آن کاملا شبیه به چتر بوده . توسط موتور الکتریکی آن و تسمه های فلزی انجام می گردد. از این سایبان برقی در مکان هایی مانند استخرها، رستوران های روباز، ساحل ها و فضای سبز می توان استفاده کرد.

3. سایبان بازویی

سایبان بازویی کمی متفاوت با دیگر سایبان ها است و دارای دو بازوی مجزا می باشد و به دلیل جدا بودن این دو بازو افراد می توانند. در مواقع مختلف بخشی از آن را جمع کرده و بخش دیگر را باز بگذارند. امروزه  استفاده از این سایبان ها در مکان های مختلفی ماننداستخرها، مکان های تفریحی، سواحل و سایر اماکن بسیار رایج می باشد.

4. سایبان برقی فول باکس

سایبان برقی فول باکس دارای چارچوب و باکس مشخص و ثابتی است و این باکس به دیوار متصل می گردد. جمع کردن این سایبان بسیار آسان بوده و فضای کمی را اشغال می کند. سایبان فول باکس به صورت یکپارچه عمل کرده و پس از جمع شدن در باکس نصب شده بر روی دیوار جاگیر می شود.

5. سایبان برقی شید

سایبان شید یکی دیگر از پرکاربردترین سایبان های برقی می باشد که به دلیل استفاده آسان و گسترده ای که دارد در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. این سایبان نیز با استفاده از ریموت کنترل جمع می شود و از آن می توان در مکان های مختلفی مانند خانه ها، ادارات، فروشگاه ها و مغازه ها بهره برد.

کاربرد انواع سایبان برقی

انواع مختلف از سایبان برقی در حال حاضر به دلیل مزایای بسیاری که دارند، در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که برخی از آن ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • استفاده از سایبان برقی در پارکینگ
  • استفاده از سایبان برقی برای انواع مغازه‌ها
  • استفاده از سایبان برقی به جهت محافظت از ماشین
  • کاربرد سایبان برقی در رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها
  • استفاده از سایبان برقی در استخر

مزایای نصب سایبان برقی

هر یک از سایبان های برقی بر اساس عملکردشان، می توانند در مکان های مختلفی به کار برده شوند و آن مکان را از مزیت های بیشمار خود برخوردار سازند. از جمله مزیت های سایبان های برقی به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • ایجاد پوشش کامل در مقابل آفتاب یا هر نوع شرایط جوی
  • امکان انتخاب رنگ سایبان بر اساس نما یا رنگ ساختمان
  • تنوع مختلف نوع سایبان متناسب با نیاز شما
  • امکان طراحی آن تا عرض بالای ۵ متر
  • دارای وزن سبک به علت ساخته شدنشان با سازه هایی از جنس آلومینیوم
  • امکان تنظیم شیب تا ۴۵ درجه
  • استفاده از رنگ های مخصوص مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی
  • مقاومت بالا پارچه در برابر آب و آتش
  • امکان چاپ لوگو یا تبلیغ مورد نظر که قابل توجه نیازمندان سایبان تبلیغاتی یا سایبان مغازه می باشد.
  • امکان نور پردازی سایبان توسط سیستم های نور پردازی
  • استفاده از ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان
  • عدم نیاز به نیروی مکانیکی جهت باز و بسته کردن

نصب سایبان برقی

نصب سایبان برقی به وسیله شخص وجود ندارد و به هیچ عنوان امکان پذیر نیست . پس بهتر است که توسط کارشناس نصب همان کلینیک یا شرکتی که تهیه کردید نصب شود تا در صورت هر گونه مشکل موقع نصب بتوانید آن را تعویض کنید و همین طور از خدمات پس از فروش آن نیز بهرمند شوید.

حدالمقدور بهتر است نصب توسط کارشناسان خود محصول صورت گیرد تا دلیلی هرچند قانع کننده برای ابطال خدمات پس از فروش و … مطرح نباشد.

قیمت سایبان برقی در چالوس | نصب سایبان برقی در چالوس | هزینه نصب سایبان برقی
قیمت سایبان برقی در چالوس | نصب سایبان برقی در چالوس | هزینه نصب سایبان برقی

نحوه اندازه گیری سایبان برقی

برای سفارش و خرید سایبان برقی اولین قدم اندازه گیری درست آن است. به صورت کلی سایبان ها در دو مدل دستی و برقی ساخته می شوند.

سایبان برقی، موتور برقی دارد که با ریموت و رسیور کار می کند در صورتی که سایبان های دستی برای حرکت هندل و گیربکس دارند. نحوه اندازه گیری سایبان دستی و برقی شبیه به هم بوده و از فاکتورهای مشابه ای برای اندازه گیری استفاده می کنند.

دهنه سایبان، بازشو سایبان و ارتفاع نصب سایبان سه مورد مهم برای اندازه گیری سایبان برقی هستند.

دهنه سایبان: به قسمتی که بر روی دیوار نصب می شود دهنه سایبان می گویند.

بازشو سایبان:سایبان برای باز شدن نیاز به فضای کافی دارد. فضای 2 تا 3 متری برای نصب سایبان کافی است و سایه ای که ایجاد می کند مناسب و بزرگ است.

ارتفاعی که سایبان نصب می شود: ارتفاع سایبان یکی از موارد مهمی است که باید به حالت درست و استاندارد اندازه گیری شود. ارتفاع زیاد سایبان باعث کم شدن میزان سایه ای که سایبان برقی ایجاد می کند می شود.

چه مواردی موجب افزایش طول عمر سایبان برقی می‌شود؟

عمر مفید هر دستگاه برقی بسیار مرتبط با نحوه کارکرد آن است. در ادامه به مواردی که موجب افزایش طول عمر سایبان برقی می‌شود، اشاره می کنیم.

  1. باز و بسته کردن مکرر سایبان آن هم به صورتی که تا آخر باز شود، موجب کاهش طول عمر آن می‌شود.
  2. هرچند وقت پارچه‌ی سایبان را بشویید یا لکه های ایجاد شده روی سایبان برقی را به سرعت پاک کنید. زیرا امکان دارد تابش نور خورشید به پارچه سایبان برقی آسیب وارد کند.
  3. در صورت خیس شدن سایبان برقی به هیچ عنوان آن را بسته نگه ندارید، چرا که این عمل موجب پوسیدگی پارچه می‌شود. حتماً آن را به صورت باز در مجاورت نور خورشید قرار دهید تا خشک شود.
  4. به هیچ عنوان در زیر آن از باربیکیو استفاده نکنید.
  5. اگر باد و طوفان شدید وزیدن گرفته است، حتماً آن را بسته نگه دارید.

قیمت سایبان برقی در چالوس

اگر به فکر نصب سایبان برای داشتن فضای سایه دار در فضای باز در ملک خود هستید، مطمئنا قیمت یکی از مه ترین فاکتورهایی است که شما در نظر می گیرید. طبیعی است که می خواهید بدانید که نصب سایبان با کیفیت و متناسب با نیاز شما چقدر هزینه دارد.در پاسخ باید به شما بگویم که عواملی زیادی هستند که هزینه را تحت تأثیر قرار می دهند.

  • جنس پارچه انتخاب شده
  • کیفیت پروفیل و سازه ها جهت سایبان برقی
  • انتخاب نوع سیستم حرکتی یعنی نوع گیر بکس یا همان موتور الکتریکی
  • نوع سایبان برقی
  • و در نهایت هزینه نصب و اجرا

شما برای اطلاع از قیمت سایبان برقی در چالوس، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع خواهید شد.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

سایبان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون اینکه گرمای آفتاب ، ریزش باران و برف اذیتش کند در سایه ای امن به استراحت بپردازد. سایه بان برقی را در هر جایی می توان نصب کرد ، به عنوان مثال در کنار استخر، محوطه ی باز رستوران ها و هتل ها، بالکن ها و زمین های بازی و .. میتوانید این وسیله مدرن و زیبا را داشته باشید. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد ارزان ترین قیمت سایبان برقی در چالوس را با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد خرید و قیمت سایبان برقی در چالوس و.، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *