سیستم آتش نشانی در آمل | اجرای سیستم آتش نشانی در آمل | سیستم اعلام و اطفاء حریق

سیستم آتش نشانی در آمل | اجرای سیستم آتش نشانی در آمل | سیستم اعلام و اطفاء حریق


همان طور که همه ی ما می دانیم، یکی از تلخ ترین حوادث آتش سوزی، سانحه آتش سوزی غم انگیز پلاسکو بوده است. این حادثه علاوه بر ضرر مالی چند هزار میلیارد تومانی برای مالکان واحد ها و کارگاه ها ، باعث از بین رفتن چند تن از آتش نشان های کشورمان نیز شد. شایسته است بدانید که گر این ساختمان مجهز به سیستم آتش نشانی مناسب بود، این حادثه غم انگیز اتفاق نمی افتاد. آتش سوزی شروع شده در کارگاه ها به صورت اتوماتیک و در همان ثانیه های اولیه خاموش می شد و گسترش پیدا نمی کرد تا چنین خساراتی به بار آید. ما نیز در همین راستا شما کاربران مازندرانی را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما به واسطه ی این کلینیک می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین سیستم آتش نشانی در آمل و دیگر شهر های استان را داشته باشد و احساس امنیت کنید.

ضرورت ساختمان ها به سیستم های اعلام و اطفا حریق به خصوص با توجه به آمار آتش سوزی و خطرات ناشی از آن در کشور، یک امر کاملا منطقی و حیاتی است. در کنار محافظت از جان انسان ها از جمله آتش نشان ها ، باعث جلوگیری از بروز ضررهای بزرگ مالی می شود.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، سقف شیشه ای و متحرک در آمل ، نرده و راه پله شیشه ای در آمل ،پنجره دوجداره در آمل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت و خرید سیستم آتش نشانی می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع سیستم آتش نشانی، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

سیستم آتش نشانی

سیستم آتش نشانی از چندین قطعه الکترونیکی و هوشمند ساخته شده است. در صورت بروز نشتی گاز و یا آتش سوزی به وسیله سنسور هایی که در آن تعبیه شده است از وقوع حادثه باخبر می شود. با به صدا در آوردن آژیر ها نیز هشدار های لازم را به سایر افراد می دهد. بعد از آگاه سازی افراد این سیستم هوشمند به حفاظت از جان و اموال ساکنین پرداخته و با اقدامات لازم مانع از گسترش بیشتر حریق می شود.

در عصر کنونی در بیشتر ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی از سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق استفاده می شود. زیرا این سیستم با توجه به نوع عملکردی که دارد، مانع از تلفات جانی می شود و خسارت های ناشی از آتش سوزی را تا حد چشمگیری کاهش می دهد. به همین دلیل وجود چنین وسیله ای در هر ساختمان ضروری می باشد.

سیستم آتش نشانی در آمل | اجرای سیستم آتش نشانی در آمل | سیستم اعلام و اطفاء حریق
سیستم آتش نشانی در آمل | اجرای سیستم آتش نشانی در آمل | سیستم اعلام و اطفاء حریق

تجهیزات سیستم آتش نشانی

ضروری است که ساختمان‌ها باید ایمنی در برابر آتش را داشته باشند. اینگونه ساکنین آن در برابر خطر آتش سوزی محافظت شوند. این مهم نیاز به انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان دارد تا ایمنی تکمیل شود.

۱. سیستم اعلام حریق

یکی از مهم‌ترین انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان همین سیستم اعلام حریق است که به‌ طور عموم در ساختمان‌های نوساز به کار می‌رود. با استفاده از این سیستم خطر وقوع آتش سوزی اطلاع رسانی می‌شود تا ساکنین ساختمان بتوانند اقدامات لازم مانند اطفاء حریق یا تخلیه ساختمان را انجام دهند.

۲. سیستم اطفاء حریق

یکی دیگر از انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان که یک جورایی مکمل سیستم قبلی است سیستم اطفاء حریق است. این سیستم بسیار پر کاربرد است و جزء یکی از اساسی‌ترین وسایل آتش نشانی است که هم جزء تجهیزات آتش نشانی صنعتی و هم تجهیزات آتش نشانی ساختمان به حساب می‌آید. این سیستم می‌تواند به طور کامل حریق را اطفاء کند یا اینکه بخش مهمی از آتش را مهار کند تا مأمورین آتش نشانی به محل حادثه برسند. در این سیستم اسپرینکلرها وظیفه اطفاء و خاموش کردن آتش را بر عهده دارند.

۳. کپسول آتش نشانی

یکی از تجهیزاتی بسیار پر کاربرد در اطفاء حریق کپسول آتش نشانی است که می‌توان آن را در دسته بندی تجهیزات آتش نشانی صنعتی و ساختمانی قرار داد. وجود کپسول آتش نشانی هم در ساختمان‌ها و هم در بخش‌های مختلفی صنعتی به یک الزام تبدیل شده است. یکی از مزیت‌های این وسیله آتش نشانی حمل ساده آن است. همچنین استفاده از این وسیله ساده و راحت است به همین دلیل می‌توان به سرعت در مواقعی که نیاز است از آن استفاده کرد. به طور عموم کپسول‌های آتش نشانی چیزی بین 2 تا 12 کیلوگرم وزن دارند. رنگ این کپسول‌ها را قرمز یا نارنجی می‌کنند تا در شرایط مختلف به خوبی قابل رؤیت باشند.

۴. لوله‌ها و ساپورت لوله‌ها

لوله‌ها، شیرهای شیلنگی، شیلنگ آتش نشانی، منبع آب را به طور عموم در پارکینگ‌ها و یا طبقات مختلف دیده‌اید. این بخش یکی از انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان است که می‌تواند در مواقع ضروری به مهار آتش کمک کند.

۵. پمپ‌های آتش نشانی

در ساختمان‌هایی که ارتفاع آن بلند باشد فشار آب شهری برای انتقال آب به طبقات بالا دیگر پاسخ‌گو نخواهد بود به همین دلیل باید از پمپ‌های آتش نشانی برای انتقال آب به طبقات فوقانی استفاده کرد.

۶. جعبه آتش یا (Fire Box)

یکی از تجهیزات انواع تجهیزات آتش نشانی صنعتی و ساختمان که می‌تواند به خوبی در اطفاء حریق موفق عمل کند جعبه آتش نشانی یا (Fire Box) است. درون این جعبه معمولا قرقره‌های نگهدارنده شیلنگ آتش نشانی و کپسول های اطفاء حریق ابزارهای امدادی و … قرار نگهداری می‌شوند که در زمان آتش سوزی می‌توانند در اختیار افراد برای خاموش کردن آتش قرار بگیرند.

سیستم آتش نشانی در آمل | اجرای سیستم آتش نشانی در آمل | سیستم اعلام و اطفاء حریق
سیستم آتش نشانی در آمل | اجرای سیستم آتش نشانی در آمل | سیستم اعلام و اطفاء حریق

قیمت سیستم آتش نشانی در آمل

قیمت و هزینه اجرای سیستم اطفا حریق به نوع سیستم‌‌ها، دستگاه‌های مورد استفاده، نوع پروژه، متراژ ساختمان، تعداد طبقه‌های ساختمان و استاندارد سیستم‌ها بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی برای اجرای سیستم اطفای حریق اعلام کرد.

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت سیستم آتش نشانی در آمل و… ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

امروزه از سیستم های اعلام حریق به طور گسترده در ساختمان ها و اماکن مسکونی واداری و صنعتی استفاده می شود، تا در مواقع بروز آتش سوزی به موقع به ساکنین ساختمان اطلاع داده شود. با این کار خسارت های ناشی از حریق به حداقل می رسد و حتی الامکان از تلفات جانی جلوگیری می شود. ما نیز در همین راستا شما کاربران مازندرانی را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما به واسطه ی این کلینیک می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین سیستم آتش نشانی در آمل و دیگر شهر های استان را داشته باشد و احساس امنیت کنید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت سیستم آتش نشانی در آمل، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *