دزدگیر ساختمان در آمل | هزینه دزدگیر ساختمان در آمل | نصب دزدگیر ساختمان | آریابان

دزدگیر ساختمان در آمل | هزینه دزدگیر ساختمان در آمل | نصب دزدگیر ساختمان | آریابان


شما یک ساختمان را تصور کنید که به اندازه ی کافی امنیت نداشته باشد. مسلما در این صورت ساکنان آن هرگز رنگ و روی آرامش و آسایش را نخواهند دید. به همین دلیل است که استفاده از تجهیزات امنیتی بسیار حائز اهمیت است. خیلی وقت ها بی آن که بدانیم، یکی از این تجهیزات می تواند به حفظ جان و مال کمک کند. سیستم اعلام سرقت یا همان دزدگیر ساختمان یکی از مواردیست که مجهز شدن ساختمان شما به این سیستم، امنیت را به شما هدیه می کند. ما نیز در همین راستا شما کاربران مازندرانی را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما به واسطه ی این کلینیک می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین سیستم دزدگیر ساختمان در آمل و دیگر شهر های استان را داشته باشد و احساس امنیت کنید.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، سقف شیشه ای و متحرک در آمل ، نرده و راه پله شیشه ای در آمل ،سیستم آتش نشانی در آمل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت، خرید و نصب سیستم آتش نشانی می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع دزدگیر ساختمان ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دزدگیر ساختمان

دزدگیر ساختمان، همان سیستم اعلام سرقت ساختمان می‌باشد. به مجموعه قطعات الکترونیکی و الکتریکی که در کنار هم قرار گرفته اند تا در زمان سرقت به ما اطلاع رسانی کنند را نیز سیستم اعلام سرقت می گویند. این سیستم به وسیله سنسورهای مختلف و با امکانات متفاوتی صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع می‌سازد. دزدگیر ساختمان نه تنها به عنوان دزدگیر منزل استفاده می‌شود بلکه برای مکان‌های عمومی و مهمی همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارد.

دزدگیر ساختمان به شکل‌های مختلفی نظیر دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و هشدار محلی، دزدگیر اماکن با سیستم آلارم و دزدگیر اماکن با تلفن‌کننده سیمکارتی در بازار موجود است.

ناگفته نماند که دزدگیر اماکن از طریق تلفن ثابت هم امکان فعال‌سازی شماره‌های ضروری را دارد. اما نکته قابل توجه این است که در صورت قطع شدن سیم‌های تلفن، سرویس‌دهی آنها متوقف می‌شود. بنابراین دزدگیرهای اماکن که از نوع سیم کارتی می باشند قابل اعتمادتر هستند.

دزدگیر ساختمان در آمل | هزینه دزدگیر ساختمان در آمل | نصب دزدگیر ساختمان | آریابان
دزدگیر ساختمان در آمل | هزینه دزدگیر ساختمان در آمل | نصب دزدگیر ساختمان | آریابان

انواع دزدگیر

انواع دزدگیر بر حسب کارایی شامل موارد زیر می شود:

1- دزدگیر آژیری

ابتدایی ترین سیستم امنیتی که امروزه به مرز توقف تولید رسیده است سیستم دزدگیر آژیری می باشد.

2- دزدگیر با تلفن کننده سخنگو

دزدگیر های سخنگو از مرسوم ترین نوع دزدگیر اماکن هستند. آن ها در محیط های تجاری و مسکونی قابل استفاده می باشند. علاوه بر امکانات دزدگیر آژیری، قابلیت ضبط پیام صوتی و برقراری تماس اتوماتیک با شماره های از پیش تعیین شده را نیز دارد.

3- دزدگیر اماکن سیم کارتی

یک دیگر از انواع دزدگیر دزدگیر های سیم کارتی هستند. این نوع دزدگیرها علاوه بر اعلام سرقت، امکانات کاربردی دیگری دارند. همانطور که از نام این نوع دزدگیر ها پیداست تماس با صاحب خانه به صورت بی سیم و بوسیله سیم کارت برقرار می شود. همچنین برای محیط هایی که خط تلفن ندارند. استفاده از این سیستم ها ضروری است.

4- دزدگیر بی سیم

دزدگیر اماکن بی سیم همان طور از نامش پیداست ارتباط وایرلس و یا بدون سیم را بین پنل مرکزی و سنسور ها برقرار می کند. بدین صورت که پس از تشخیص ورود سوژه به محل سرقت با ارسال پلس های تحریک از چشمی به دزدگیر، فرمان آلارم و شماره گیری اضطراری صادر می شود.

5-دزدگیر تحت شبکه

دزدگیر تحت شبکه کاربری خاص دارند و عموما در سازمان های بزرگ بکار گرفته می شوند توسط یک ماژول تحت شبکه به مانیتورینگ اصلی متصل شده و امکان کنترل سیستم برای اتاق امنیتی وجود دارد. همچنین در صورت تحریک هر سنسور و یا آلارمی گزارش دقیق رخداد ها از طریق ایمیل و یا سایت امنیتی به اطلاع مامورین کنترل می رسد. و کلیه تجهیزات با تخصیص آی پی مجزا، قابل کنترل هستند.

اجزاء تشکیل دهنده دزدگیر ساختمان

دستگاه مرکزی: قلـب سیسـتم دزدگیر ساختمان، پنـل مرکزی اسـت و تمـام تجهیزات با سـیم بـه بـرد آن متصل می شـوند. یعنی تمام تجهیزات بیسـیم بـر روی آن معرفـی می شـوند. امکانـات یـک سیسـتم بـه کیفیـت دسـتگاه مرکزی وابسـته است پـس هنـگام انتخـاب دسـتگاه بایسـتی به دقت عمل کرد.

قـاب دسـتگاه:یـک محفظه نگهدارنده می باشـد که در بیشـتر موارد از جنس پلاسـتیک سـخت اسـت. داخـل آن بـرد دزدگیـر، ترانسـفورماتور و باتری بـرق اضطراری نصـب می شود.

ترانسـفورماتور:دسـتگاه های دزدگیـر معمـولا از بـرق جریان مسـتقیم 12 ولت یـا 16 ولت تغذیه می کنند و بـرای تأمیـن ایـن ولتـاژ یـک ترانسـفورماتور کاهنـده و معمـولا بـا خروجـی سـه سـیمه در محفظه داخلـی دسـتگاه نصب می شـود.

باتـری پشـتیبان: سیسـتم دزدگیر ساختمان در تمـام مـدت بهره بـرداری حتـی زمانـی کـه بـرق شـهری آن قطـع می شـود احتیـاج بـه تغذیـه دارد. پـس مـا نیازمنـد یک باتـری و یک مدار جانبی هسـتیم کـه هنـگام وصل برق آن شـارژ شـده و در هنگام قطع برق شـهر، تغذیه دسـتگاه را بـه عهـده گیرد.

بـرد الکترونیکـی دسـتگاه: همان طـور کـه گفته شـد برد دسـتگاه مهم ترین قسـمت سیسـتم اسـت کـه هرچـه کیفیت آن مناسـب تر و امکانـات آن به روزتر باشـد. قابلیت های بیشـتری در اختیـار نصـاب و مالـک دستگاه قـرار می دهـد.

دزدگیر ساختمان در آمل | هزینه دزدگیر ساختمان در آمل | نصب دزدگیر ساختمان | آریابان
دزدگیر ساختمان در آمل | هزینه دزدگیر ساختمان در آمل | نصب دزدگیر ساختمان | آریابان

قیمت دزدگیر ساختمان در آمل

قیمت دزدگیر ساختمان در آمل با توجه به نوع ساخت و دسترسی‌های آن متفاوت است. در بعضی از دزدگیرها قیمت به ازای هر عدد نصب و در بعضی به ازای سیم‌کشی‌های متر طول و متر مربع اعلام می‌شود.

اما متراژ ساختمان زمانی در تعیین قیمت نصب دزدگیر منزل موثر است که شما بخواهید از دزدگیر بی‌سیم استفاده کنید. با بالا رفتن متراژ تعداد سنسورها و دوربین‌ها افزایش پیدا خواهند کرد و هزینه شما بیشتر می‌شود.

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت دزدگیر ساختمان در آمل و… ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

باور عموم مردم از کابرد دزدگیر ساختمان به دام انداختن سارقین است. در واقع این سیستم ها هشدار دهنده هایی هستند که به غیر از اعلان خطر عامل باز دارنده موثری در قبال وقوع حوادث به شمار می روند. . ما نیز در همین راستا شما کاربران مازندرانی را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما به واسطه ی این کلینیک می توانید باکیفیت ترین و مناسب ترین سیستم دزدگیر ساختمان در آمل و دیگر شهر های استان را داشته باشد و احساس امنیت کنید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت دزدگیر ساختمان در آمل، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *