خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر | قیمت راهبند اتوماتیک در قائمشهر

خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر | قیمت راهبند اتوماتیک در قائمشهر


خوشبختانه امروزه مهندسان وسایل بسیار گوناگونی را ساخته اند. بدین ترتیب می توان از جان و مال مردم در یک جامعه محافظت کرد. برای مثال خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ راهبند اتوماتیک و پارکینگ می تواند امنیت بیشتری را برای ما به دنبال داشته باشد. به همین دلیل شاهد روز افزون استفاده از این تجهیز ویژه هستیم. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که کاربرد راهبند تنها برای حفظ امنیت مردم نیست. زیرا می تواند مزایای بسیار بیشتری را به همراه داشته باشد. ما نیز در همین راستا شما کاربران مازندرانی را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما به واسطه ی این کلینیک می توانید تجربه ی بهترین خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر و دیگر شهر های استان را داشته باشید و احساس امنیت کنید.

فرض کنید در جلوی درب ورودی ساختمان یا مجتمع مسکونی و یا حتی محل کار شما هیچ گونه راهبندی وجود نداشته باشد. آن گاه هر کسی به راحتی می ‌تواند وارد آن جا شده یا به راحتی خارج شود. این موضوع از نظر امنیتی می تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. اما با وجود راهبندها از هر نوع و هر کاربرد، امکان کنترل و بررسی تمام ورود و خروج‌ها وجود دارد و می تواند امنیت را برای ساکنان و افراد به ارمغان بیاورد.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل طراحی نمای داخلی ساختمان در قائمشهر ، طراحی پلان خانه در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد، راهبند اتوماتیک در بابل، و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از براوورد قیمت، خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی و انواع راهبند اتوماتیک ، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

راهبند چیست و چه کاربردی دارد؟

راهبندها یک سری تجهیزات خاصی هستند که در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. این محصولات به شما این امکان را می‌دهند تا مدیریت عبور و مرور افراد و وسایل نقلیه را در دست بگیرد. امروزه راهبندها را می‌توان در قسمت ورودی انواع پارکنیگ، ورودی مراکز فروش، ورودی مراکز اداری، ورودی شرکت‌ها و … مشاهده کرد.

جالب است بدانید که انواع خاص راهبند معمولاً در جلو مکان‌هایی همچون دانشگاه و حتی مترو نیز استفاده می‌شود.راهبند‌ها ساده، خوش قیمت و مقاوم هستند. همین امر آن‌ها را به یک گزینه عالی برای بسیاری محافظت نمودن از اماکن مختلفی تبدیل می‌کند.

می‌توان این محصولات را حتی در جلوی ورودی منزل خود نصب کرد. این گونه افراد غیرمجاز توانایی ورود به منزل شما را ندارند.

خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر | قیمت راهبند اتوماتیک در قائمشهر
خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر | قیمت راهبند اتوماتیک در قائمشهر

انواع راهبند اتوماتیک

راهبندهای اتوماتیک مدل‌های متنوع با کارایی گوناگونی دارند. اما از لحاظ عملکرد موتور، آن‌ها را به دو دسته الکترومکانیکی و هیدرولیک تقسیم می‌کنیم. راهبندهای هیدرولیک پرقدرت‌تر بوده و استهلاک کمتری دارند اما قیمت شان گران‌تر است. عمده کاربردشان در اماکن شلوغ است.

اما اگر بخواهیم راهبندها را از نظر شکل ظاهری و کاربرد دسته بندی کنیم به شرح زیر می باشد:

مدل‌های بازویی یا میله‌ای یا اهرمی: رایج‌ترین و پرطرفدارترین نوع راهبند میله ای است. کاربرد فراوانی در شهرها و جاده‌ها دارد. بخصوص در ورودی اکثر پارکینگ‌ها که حتما تا بحال زیاد دیده‌اید. این نوع راهبند ساختار ساده و نصب آسانی دارد به همین علت مناسب محیط‌های حساس امنیتی و نظامی نمی‌باشد.

ستونی یا بولارد: اگر از مقابل پادگان و یا سازمان‌های مهم دولتی گذر کرده باشید ستون‌های کوچک نارنجی رنگی را مقابل ورودی ساختمان دیده‌اید. این ستون‌ها یا به عبارتی راهبندهای ستونی نوع دیگری از راهبندهای اتوماتیک هستند که مناسب مناطق حساس مانند پادگان‌ها، سازمان‌‌های امنیتی و سایر مراکز نظامی می‌باشند.

 دفنی یا زمینی، کف‌خواب، رودبلاکر: از امن‌ترین و قوی‌ترین راهبندهای موجود است. با اسامی گوناگون راهبند زیر سطحی، ضد انتحاری و کف خواب شناخته می‌شود. در مواقع مورد نیاز از داخل زمین به بالا آمده و با انسداد مسیر مانع عبور هرگونه وسیله نقلیه می‌شود.معمولا در محیط‌های نظامی و فوق امنیتی برای مسدود کردن مسیر و تردد غیرمجاز خودروها با سرعت زیاد و جلوگیری از ورود خودروهای انتحاری بکار می‌رود.

مزایای خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ

رخرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ مزایای بسیار فراوانی دارند که در زیر به برخی از مزایای بسیار مهم راهبند اتوماتیک اشاره می کنیم:

  • سیکل کاری این گونه از راهبندها برای تردد کاملا نامحدود است.
  • راهبندهای اتوماتیک دارای کنترل برد دیجیتال هوشمند هستند.
  • راهبندهای اتوماتیک قابل اتصال به کلیه تجهیزات کنترل تردد و حفاظتی نیز می باشند.
  • سرعت بالا در حرکت و واکنش سریع در مقابل موانع نیز یکی دیگر از مزایای بسیار مهم راهبندهای اتوماتیک می باشد.
  • راهبندهای اتوماتیک کنترل آسان تردد و عبور و مرور را نیز دارا می باشند.
  • افزایش امنیت مکان مورد نظر با استفاده از این گونه راهبندها امکان پذیر است.
  • راهبندهای اتوماتیک قابلیت کنترل از راه دور را دارا می باشد.
خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر | قیمت راهبند اتوماتیک در قائمشهر
خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر | قیمت راهبند اتوماتیک در قائمشهر

قیمت راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر

عوامل مختلفی می‌توانند در قیمت خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر موثر باشند، که در ادامه به برسی آن‌ها می‌پردازیم:

  • نوع راه بند
  • برند و شرکت سازنده
  • متریال به کار رفته در راه بند
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش

شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر و…، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

آیا می خواهید امنیت مکان خود را افزایش دهید، ترافیک را کنترل کنید و در خرج کردن پول صرفه جویی نمایید؟ به واسطه ی کلینیک ساختمانی آریابان می توانید تجربه ی بهترین خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر و دیگر شهر های استان را داشته باشید و احساس امنیت کنید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در قائمشهر و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *