خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس | هزینه نصب راهبند اتوماتیک

خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس | هزینه نصب راهبند اتوماتیک


مطمعنا همه ی ما تجربه ی عبور از راهبندها را در پارکینگ‌ها، مجتمع ها یا مراکز خرید داشته ایم. در حقیقت استفاده از این نوع تجهیزات، روشی رایج برای ایجاد مانع امنیتی اتوماتیک است که از آن برای کنترل تردد و روان کردن ترافیک استفاده می شود. راهبند پارکینگ راه حلی عالی برای ایجاد امنیت و حریم خصوصی، نظارت و کنترل جریان ترافیک و همچنین صرفه جویی کردن در هزینه ها هستند. مزایای راهبند ها بسیار زیاد هستند، بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. با این کلینیک بهترین تجربه را خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس داشته باشید.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس، طراحی پلان خانه در چالوس ، طراحی نمای داخلی در چالوس و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود. به عنوان مثال شما قبل از انجام خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در موردخرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

راهبند پارکینگ

راهبندها در واقع تجهیزاتی هستند که در ابتدای ورودی های مختلف نصب می شوند. این تجهیز تردد وسایل نقلیه را کنترل می کنند. امروزه از راهبند پارکینگ در بسیاری از مجموعه های اداری، تجاری، امنیتی و … استفاده می شود.

راهبند اتوماتیک نیز به تجهیزی گفته می شود که به صورت افقی به یک پایه متصل می باشد. دارای یک ارتفاع از زمین که در مکان های پر تردد در مسیر ورودی مکان هایی مثل ادارات, کارخانجات, پاساژ ها, ایستگاه های راه آهن , مجتمع های بزرگ , عوارضی جاده ها, پارکینگ عمومی, کنترل ترافیک, انواع ارگان ها و امور عمرانی شهری مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع راهبندها

راهبند را می توان به چند گروه تقسیم نمود. در ادامه به معرفی انواع راهبند و کاربری آن ها به صورت خلاصه پرداخته شده است.

  • راهبند اهرمی الکترومکانیکی : این نوع راهبند با توجه با برند و مارک آن از۱۵۰ بار تا ۶۰۰ بار در طول روز متغیر و گوناگون است .
  • اهرمی الکتروهیدرولیکی : این نوع راهبند برای مکان های که دارای تردد و رفت و آمد بسیار بالا هستند و همچنین برای ترددهای نامحدود بسیار مناسب است .
  • راهبند اتوماتیک ستونی : برای اماکنی که فوق امنیتی و فوق خاص هستند و تردد و رفت آمد در آنجا از حساسیت بالایی برخوردار است مناسب می باشد .
  • پارکینگ بند : برای قفل پارک برای هرنوع خودرویی مناسب است .
  •  راهبند اتوماتیک زنجیری : این نوع راهبند نیز در مکان هایی که دارای تردد بالا هستند و همچنین مکان های خاص مناسب است .

نکات اساسی در نصب راهبند

در نصب راهبند یعایت یک سری نکات از ملزومات آن است. این موارد شاملموارد زیر می باشد.

  • لطفا نوع مناسب راهبند را با توجه به مشخصات مکان و جهت نصب راهبند انتخاب کنید.
  • صفحه پلیت راهبند را نصب کنید و اجازه دهید که سیمان خشک شود.
  • سپس اطاقک راهبند را با رول بولت به صفحه پلیت نصب کنید.
  • پس از نصب و تنظیم اتاقک بازو راهبند را با استفاده از 2 عدد پیچ M12*70 روی نگهدارنده و کاور نگهدارنده بازو نصب کنید.
خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس | هزینه  نصب راهبند اتوماتیک
خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس | هزینه نصب راهبند اتوماتیک

مزایای راهبند پارکینگ

مزایای راهبند پارکینگ بی شمار بوده و کاربردهای زیادی دارند. ما مزیت های اصلی راهبند پارکینگ را برای شما بر میشماریم:

بالابردن امنیت

با نصب راهبند میتوانید اعتبار تردد وسایل نقلیه به مکان خود را تایید و یا رد کنید و از تردد افراد غیر مجاز جلوگیری نمایید.

کنترل جریان ترافیک

راهبندهای پارکینگی بهترین راه حل در کنترل جریان ترافیک در ورودی ها و خروجی ها هستند. برای مکان هایی که  فضای پارک محدود دارند و همچنین تردد وسایل نقلیه در آن ها زیاد است بسیار مناسب می باشند.

در هزینه های ایجاد امنیت صرفه جویی کنید

زمانی که راهبند را نصب می کنید هزینه ای یکباره پرداخت می نمایید .پس از نصب آن هزینه ای که برای نگهداری از آن می پردازید بسیار اندک خواهد بود.همچنین با نصب راهبند اتوماتیک دیگر نیاز به وجود نگهبان ندارید و از این طریق هزینه های امنیتی شما کاهش می یابد.

می توانید کسب درآمد کنید

اگر پارکینگ ملک شما در محل پر رفت و آمدی قرار دارد، از این طریق می توانید کسب درآمد داشته باشید.

حریم خصوصی

اگر ملک شما تجاری است از طریق راهبند می توانید از آن محافظت کنید و از سرقت در آن جلوگیری نمایید. اگر هم ملک شما مسکونی می باشد از طریق راهبند می توانید از حریم خصوصی ساکنان خود محفاظت نمایید.

استفاده بهینه از فضا

 راهبندها کمترین میزان استفاده از فضا در میان گیت ها و ابزارهای کنترل تردد را دارند. بقیه گیت ها اصولا نیاز به فضای بزرگ تری برای نصب دارند. اما یک راهبند فقط نیاز به یک فضای عمودی برای بالا و پایین آمدن دارد.

ماندگاری بالا

راهبندها در برابر سایش و خوردگی بسیار مقاوم هستند و کمتر نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می کنند. انواع راهبند دارای چند قطعه متحرک هستند که آنها را به یک مانع امنیتی خودکار و ایمن تبدیل می کند.

نصب و نگهداری آنها نیز بسیار آسان است.

خروج آسان در صورت قطع برق

اگر برق قطع شود می توان از راهبند پارکینگ به صورت دستی استفاده کرد و آن را به حالت باز تغییر داد. این موضوع اجازه تردد ایمن و سریع به وسایل نقلیه را می دهد.

خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس | هزینه  نصب راهبند اتوماتیک
خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس | هزینه نصب راهبند اتوماتیک

قیمت راهبند اتوماتیک و پارکینگ

عوامل مختلفی می‌توانند در قیمت تمام شده راهبند اتوماتیک و پارکینگ موثر باشند، به عنوان مثال اصلی ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این تجهیزات عبارت است از:

  • نوع راه بند
  • برند و شرکت سازنده
  • متریال به کار رفته در راه بند

شما قبل از خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

راهبند اتوماتیک و پارکینگ برای دستیابی مطمئن و دسترسی معتبر در اماکن مختلفی از جمله پارکینگ‌های عمومی، مراکز تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و با ایجاد محدودیت در تردد‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا مدیریت بهتری بر رفت و آمدهای مجموعه‌ی خود داشته باشید. بنابراین با کلینیک ساختمانی آریابان بهترین تجربه را خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *