قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس | قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت

قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس | قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت


امروزه استفاده از تجهیزات امنیتی که به صاحبان املاک ایمنی و آرامش خاطر بدهد، ضروری است. شاید به همین دلیل است که سیستم‌های دستگیره ،قفل و کلید به سرعت، بهبود یافته‌اند. یکی از بارزترین پیشرفت‌های فناوری، اختراع دستگیره هوشمند است که ورود اشخاص را ساده می‌کند. علاوه بر آن حداکثر ایمنی و امنیت را برای فضای منزل یا محل کار فراهم می‌کند. همه ی این موارد موجب شده اند که این قفل‌ها نزد عموم محبوب تر شوند. بنابراین شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. به واسطه ی این کلینیک ارزان ترین قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس را با کیفیتی مثال زدنی داشته باشید.

در عصر حاضر مهم ترین دغدغه مردم بیش از هر چیز دیگری در زندگی ، محافظت و مصون ماندن خانواده آن ها از خطر و آسیب است. بهترین راه برای محافظت از خانه و اهالی آن یا هر وسیله دیگری در آن، خرید قفل هوشمند است.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات امنیتی مانند خرید و نصب راهبند اتوماتیک و پارکینگ در چالوس، و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

مثال شما قبل از انجام خرید دستگیره هوشمند درب ضدسرقت و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد دستگیره هوشمند درب ضدسرقت و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند یا همان دستگیره دیجیتال جایگزینی می باشد برای قفل‌ها و کلید‌های قدیمی درها . درواقع همان فناوری که از چند دهه قبل‌تر برای درهای اتومبیل به کار رفته و موفق بوده است، اکنون برای در ورودی مکان‌های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می‌شود.

دستگیره هوشمند درب ضدسرقت

قفل دیجیتال یکی از این نوع قفل ها می باشد که توسط رمز، کارت و یا اثر انگشت می توان درب را باز نمود و نیازی به استفاده از کلیدهای پردردسر نمی باشد. قفل هوشمند درب ضد سرقت یکی از جدید ترین و مدرن ترین یراق آلات درب ضد سرقت می باشد. یکی از انواع قفل درب ضد سرقت، قفل دیجیتال و هوشمند می باشد. به واسطه این دستگیره هوشمند دیگر نیازی به کلید ندارید.

قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس | قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت
قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس | قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت

انواع دستگیره هوشمند

می توان دستگیره های هوشمندی که در بازار ارائه می شوند را به دو نوع تقسیم کرد:

  1. دستگیره های هوشمند با موتور الکتریکی: این تجهیزات پیشرفته زمانی که درب باز و بسته می شود زبانه های قفل حرکت کرده و به این صورت درب قفل باز خواهد شد. موتورهایی که در این سیستم استفاده می شوند وابستگی خاصی به ابزار آلات الکترونیکی دارند. به همین سبب نقاط ضعفی را می توان در این دستگیره ها یافت. از نقاط ضعفی که این دستگیره ها دارند می توان به استفاده زیاد برق آن ها اشاره کرد که موجب می شود تا طول عمر باتری مصرفی نیز کاهش یابد و به مرور زمان موتور هم دچار آسیب شود.
  2. دستگیره های هوشمند بدون موتور الکتریکی: در تولید این نوع دستگیره های هوشمند، موتور الکترونیکی به کار گرفته نمی شود. برای باز و بسته کردن درب، اهرم دستگیره با قفل هماهنگ شده و با چرخش اهرم، دستگیره درب باز می شود. در این نوع از دستگیره های هوشمند نیرویی که باید برای باز کردن یا بستن قفل وارد آید، از سوی کاربر تامین می شود. در این مدل از دستگیره های هوشمند مصرف باتری کاهش می یابد. این مدل خرابی و ایراد بسیار کمتری نسبت به نمونه دیگر دارد.

مزایای دستگیره هوشمند

  • استفاده از دستگیره های هوشمند به طور قطع، همراه با مزایای بسیار زیادی است که هر کدام از آن ها نقش مهمی در امنیت منزل ایجاد خواهند کرد. از جمله مزایایی که این دستگیره ها دارند می توان موارد زیر را عنوان کرد:
  • مهم ترین ویژگی این دستگیره ها قفل اتوماتیک آن ها است.
  • قفل کودک یکی از ویژگی های بارز دیگر این دستگیره ها به شمار می آید. البته این ویژگی برای منازلی که در آن ها افراد سالمندی که دارای اختلال حواس هم هستند، بسیار کاربرد دارد.
  • امکان باز کردن درب از راه دور که این کار به دو شیوه صورت می پذیرد. در روش اول اتصال دستگیره به اینترنت بوده که به وسیله اپلیکیشن هایی که روی گوشی هوشمند نصب هستند صورت می پذیرد. در روش دوم، فرمان باز کردن درب از طریق SMS به دستگیره هوشمند انجام خواهد شد.
  • دارا بودن آپشن حریم خصوصی در دستگیره های هوشمند است. از طریق فعال سازی این مورد تمام دسترسی های خارجی غیر فعال خواهد شد.
  • منابع تغذیه ای که در دستگیره های هوشمند به کار گیری می شود انواع گوناگونی دارند. در برخی دستگیره ها از باتری های قلمی استاندارد استفاده می شود و برخی دیگر هم از باتری های لیتیومی قابل شارژ استفاده می کنند.
  • در برخی از دستگیره های هوشمند آپشن آلارم ضد سرقت تعبیه می شود که در صورتی فعال خواهد شد که فشاری روی دستگیره اعمال شود.

قیمت دستگیره هوشمند

قیمت دستگیره های هوشمند بستگی به ویژگی های دستگیره دارد. امکاناتی که به این تجهیز اضافه می شود، از جمله مواردی خواهد بود که روی قیمت گذاری آن ها اثر مستقیم دارد. علاوه بر این، ظاهر دستگیره ها نیز از عوامل موثر روی قیمت این کالا هستند. برند خریداری شده نیز بسیار مهم می باشد.

شما برای اطلاع از قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس | قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت
قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس | قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت

کلینیک ساختمانی آریابان

برای داشتن خانه ای امن استفاده از دستگیره هوشمند درب ضدسرقت امری ضروری به حساب می آید. این دستگیره ها می توانند یک نگهبان خوب برای محل زندگی باشند و حتی از راه دور هم کنترل شوند. بنابراین با کلینیک ساختمانی آریابان ارزان ترین قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس را با کیفیتی مثال زدنی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خرید و دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در چالوس، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *