خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر | هوشمند سازی ساختمان در بابلسر | خانه هوشمند

خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر | هوشمند سازی ساختمان در بابلسر | خانه هوشمند


خانه هوشمند خانه ای است که شما می توانید به راحتی همه اجزا و لوازم برقی آن را از راه دور بوسیله سیستمی جامع کنترل کنید. این تکنولوژی سبب می شود تا هزینه های مصرف انرژی به شدت کاهش یابد و ایمنی و آسایش بیشتری فراهم می کند. کلینیک ساختمانی آریابان با استفاده از کارشناسان متخصص در زمینه تکنولوژی خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن و ساختمان ها در بابلسر آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان می باشد.

بهترین راه بر نظارت بر ساختمان ها و تامین امنیت اماکن هوشمند سازی می باشد. با هوشمند سازی اماکن و ساختمان ها علاوه بر نظارت از راه دور می توان تجهیزات داخلی ساختمان را نیز مدیریت نمود. از کارکردهای هوشمند سازی اماکن می شود به هوشمند سازی منازل مسکونی، هوشمند سازی اداره ها و سازمان ها و هوشمند سازی ویلا ها اشاره کرد. همچنین پروژه های هوشمند سازی را می توان در اماکنی مانند مرغداری ها، گلخانه اجرا نمود.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد قیمت و خرید درب داخلی در قائمشهر، قیمت و خرید درب و کرکره ی اتوماتیک در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت و خرید دوربین مداربسته در قائمشهر و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد هزینه خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، نواع و هزینه خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

هوشمند سازی اماکن

زندگی امروزی با تکنولوژی درهم آمیخته شده و در زندگی روزمره می توان این امر را مشاهده نمود. از جمله تکنولوژی های دنیای مدرن می شود به هوشمند سازی ساختمان و اماکن اشاره کرد که در جهت حفاظت از اموال منقول و غیر منقول صورت می گیرد. با هوشمند سازی ساختمان ها اعم از مسکونی، اداری و تجاری می توان بدون حضور در این اماکن ساختمان و لوازم و تجهیزات آن را از راه دور مدیریت نمود. در حال حاضر جهت هوشمند سازی ساختمان ها و اماکن کارشناسان فعال در این حوزه از تجهیزات مدرن و به روز بهره می برند.

بخش های مختلف خانه هوشمند

برای این که خانه های هوشمند به خوبی و درستی کارکنند باید بخش های مختلفی کنار هم قرار بگیرند. این بخش ها با همدیگر مرتبط هستند و به خوبی کار می کنند.

قسمت های مختلف این خانه ها عبارتند از:

1- کنترل کننده مرکزی:

این بخش قلب سیستم هوشمند می باشد. همه اجزا خانه هوشمند از طریق کنترل کننده های مرکزی با یکدیگر در ارتباطند. جالب است بدانید که همه فرمان ها به واسطه کنترل کننده مرکزی برای اجزای مختلف خانه ارسال می شود. این کنترل کننده مرکزی همانند بازیکن خط حماه است. این کنترل کننده اطلاعات را از دستگاه های موجود در خانه دریافت می کند و همه چیز را تحت کنترل دارد.

2- پروتکل های ارتباطی:

برای این که بخش های مختلف خانه بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند لازم است تا یک راه ارتباطی مشخص وجود داشته باشد. پروتکل های ارتباطی راهی استاندارد برای تمامی بخش ها می باشد تا بتوانند اطلاعات را به خوبی بین خودشان جا به جا کنند. این پروتکل های ارتباطی هم به صورت بی سیم هستند هم با سیم.

3- رابط های کاربری:

این رابطه ها بخشی هستند که کاربران می توانند به وسیله آن ها با خانه هوشمند ارتباط برقرار کنندو این ابزار شامل ریموت کنترل هوشمند، کلید هوشمند، صفحه لمسی و … می باشد. به کمک این وسیله شما می توانید به راحتی به خانه هوشمند فرمان بدهید.

4- سنسورها:

سنسورها ابزارهایی هستند که می تواند وصعیت های مختلف خانه مانند نور، دما، رطوبت و … را زیر نظر بگیرد و گزارش تهیه کند. در صورتی که خانه بیش از اندازه گرم شود سیستم به صورت خود به خود شروع به سرمایش می کند و خانه را خنک می کند.

5- عملگرها:

عملگر ها حرکت دهنده هستند و فرمان های صادر شده را اجرا می کنند. این عملگر ها نیاز به سیگنال و منبع انرژی دارند. سیگنال کنترل معمولا انرژی بسیار کم یا ولتاژ الکتریکی یا حتی نیروی انسانی است. عملگر ها در سیستم های هوشمند مانند رله ها، دیمرها، فرمان های برنامه نویسی هستند.

خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر | هوشمند سازی ساختمان در بابلسر | خانه هوشمند
خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر | هوشمند سازی ساختمان در بابلسر | خانه هوشمند

چرا خانه هوشمند ؟

زندگی در دنیای مدرن نیازمند راه حل های مدرن نیز می باشد. خانه های هوشمند مزیت های بسیار زیادی برای افراد دارد که این مزیت ها به چهار دسته اصلی تقسیم می شوند.

این چهار دسته عبارتند از:

  1. تامین ایمنی و امنیت بیشتر
  2. بهینه سازی مصرف انرژی و زمان
  3. کنترلی شدن تجهیزات و لوکس کردن قابلیت ها
  4. تحت کنترل قرار گرفتن تمامی وسایل خانه

هزینه ی خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر

سه عامل اساسی و مهم در هزینه ی خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر نقش دارند.

  • اولین و مهم ترین مورد وسعت محیط و اماکن است. در محیط های کوچک تر هزینه هوشمند سازی نیز کمتر خواهد بود اما در صورتی که فضای بزرگی را برای این کار انتخاب نموده اید احتمالا باید هزینه ی بیشتری پرداخت نمایید.
  • مورد مهم دوم نوع هوشمند سازی می باشد. به طور مثال اگر شما تنها قصد هوشمند سازی چراغ و لامپ های اماکن را داشته باشید هزینه ی نسبتا کمتری را خواهید پرداخت. در صورتی که اگر قصد هوشمند سازی کلیه سیستم های گرمایشی، صوتی، محافظتی و حتی وسایل اماکن را داشته باشید حتما باید هزینه ی بیشتری پرداخت نمایید.
  • سومین مورد در تعیین هزینه هوشمند سازی اماکن انتخاب سیستم و نوع ابزارها می باشد. بیشتر برندهای خوب دنیا ارزان نیستند. البته این موضوع را نیز فراموش نکنید که انتخاب برند بی کیفیت در آینده هزینه های اضافی بر روی دست شما خواهد گذاشت.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر هزینه ی خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر | هوشمند سازی ساختمان در بابلسر | خانه هوشمند

خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر | هوشمند سازی ساختمان در بابلسر | خانه هوشمند

خدمات کلینیک ساختمانی آریابان

کلینیک ساختمانی آریابان با بروزترین تجهیزات و نیروی های متخصص در تلاش است تا با ارائه خدمات تخصصی در زمینه خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در بابلسر باعث ارتقا ارزش افزوده ملک شما، کاهش مصرف انرژی و هزینه  های آن، ایجاد امنیت بالا و راحتی و لذت برای شما عزیزان شود .

ما را در صفحه اینستاگرام کلینیک ساختمانی آریابان دنبال کنید.

کلام آخر

زندگی در دنیای مدرن نیازمند راه حل های متفاوت است.

خانه های هوشمند دارای مزیت های فراوانی می باشند که یکی از مهم ترین این مزیت ها تحت کنترل گرفتن تمامی وسایل خانه و تامین ایمنی می باشد.

تماس با ما

جهت ارتباط با کارشناسان مشاوره و فروش می توانید از طریق صفحه تماس با ما و شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *