کرکره اتوماتیک در بابل | نصب کرکره اتوماتیک در بابل | فروش کرکره اتوماتیک در بابل | کرکره

کرکره اتوماتیک در بابل | نصب کرکره اتوماتیک در بابل | فروش کرکره اتوماتیک در بابل | کرکره


از همان گذشته اشخاص برای حفاظت از منزل مسکونی و مغازه خود از کرکره استفاده می کردند. اما با پیشرفت علم و تکنولوژی و فراهم شدن تجهیزاتی برای آسایش و رفاه بیشتر افراد، کرکره نیز با طراحی پیشرفته ای ساخته شد. به دلیل مزایا و تجهیزات فوق العاده ی این تجهیز با استقبال همه مواجه شد. کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات فروش، نصب و راه اندازی کرکره اتوماتیک با قیمت استثنایی در بابل بصورت تخصصی، امنیت در صنعت ساختمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

نام دیگر کرکره اتوماتیک، کرکره برقی است. درب های اتوماتیک دارای انواع مختلفی است که کرکره اتوماتیک یکی از انواع آن است. کرکره اتوماتیک از قدیمی ترین انواع درب های اتوماتیک است. اگر به خاطر داشته باشید در قدیم برای درب مغازه ها از کرکره ها به صورت دستی استفاده می شد و به این صورت امنیت را بوسیله آن ایجاد می کردند. ولی امروزه ما شاهد نوع پیشرفته تری یعنی کرکره اتوماتیک هستیم. در واقع به علت سبکتر شدن سازه کرکره اتوماتیک، جایگزین مناسبی برای کرکره های دستی قدیمی می باشد. از این نوع کرکره می توان در مکانهایی که محدودیت فضایی دارنند استفاده کرد.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی ، عملیات ساخت و ساز از جمله: بازسازی ساختمان در بابل ، خانه هوشمند در بابل ، کپسول آتش نشانی در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و استفاده از کرکره اتوماتیک می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد کرکره اتوماتیک در بابل و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

کرکره اتوماتیک و کاربرد آن

کرکره اتوماتیک نوعی از درب اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک جزو سازه های مدرن به حساب می آید. این تجهیزات امروزه در ساخت و ساز خانه ها، آپارتمان ها، مغازه ها و مراکز تجاری و … به کار می روند. درب های اتوماتیک دو ویژگی بسیار مهم دارند که آن ها را از درب های سنتی جدا می کند و نسبت به آن برتری می دهد. این ویژگی ها امنیت بالا و راحتی در استفاده می باشد. درب های سنتی از این دو ویژگی برخوردار نبودند و به همین دلیل درب های اتوماتیک توانستند به کلی جای آن ها را بگیرند.

درب های اتوماتیک انواع متنوعی دارند و در جاهای مختلفی برای مصارف و کاربردهای متفاوت به کار می روند. کرکره های برقی نیز یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشند که بیشتر به عنوان درب اتوماتیک پارکینگ و مغازه ها و مراکز تجاری و … مورد استفاده قرار می گیرند.

کرکره اتوماتیک در کان های زیر استفاده می شود؟

  1. فروشگاه ها : انواع ‌ورودی های فروشگاه ها برای امنیت بیشتر از کرکره اتوماتیک استفاده می کنند.
  2. پارکینگ ها : در پارکینگ ها برای انواع ورودی های کم تردد و پر تردد پارکینگی استفاده می شود.
  3. مراکز صنعتی : در مراکز صنعتی از درب اتوماتیک  برای دهانه های با عرض و ارتفاع زیاد و یا کم استفاده می شود.
  4. پنجره ها: در پنجره ها برای امنیت، حفاظ و  تنظیم‌ نور ورودی استفاده می شود.

انواع کرکره های اتوماتیک

  • کرکره اتوماتیک خانگی: این نوع کرکره برقی نسبت به سایر کرکره برقی های اتوماتیک از مقاومت و استحکام کم تری برخوردار می باشند. کرکره برقی های خانگی از جنس آلومینیوم می باشند. دارای وزن کمی می باشند و در برابر صدا عایق هستند. هم چنین به گونه ای طراحی می شوند که نور فضای منزل را تنظیم می کنند.
  • کرکره اتوماتیک پارکینگ: این نوع کرکره ها از استحکام و امنیت بالایی برخوردار می باشند. به همین دلیل در پارکینگ استفاده می شوند. به دلیل اینکه حرکت کرکره اتوماتیک پارکینگ به صورت عمودی است، فضای بیش تری را برای استفاده از پارکینگ فراهم می کند و بدون این که نگران باز و بسته شدن کرکره شد، می توان ماشین را در فاصله کمی از کرکره پارک نمود.
  • کرکره اتوماتیک پنجره ای: این نوع کرکره از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری می کند. به همین سبب در مناطق با آب و هوای بد بهترین کارایی را دارد. هم چنین علاوه بر این که سبب امنیت محیط و پیشگیری از دستبرد سارقان می شود، به محیط نیز جلوه ی زیبایی می بخشد.
  • کرکره اتوماتیک فروشگاهی: از مزایای این نوع کرکره برقی نیز علاوه بر امنیتی که به فروشگاه می دهد، سبب زیبایی خاص آن مکان نیز می شود. کرکره اتوماتیک فروشگاهی به دو صورت یکپارچه و سوراخ دار است که مدل سوراخ دار آن امکان دیدن مشتریان از داخل فروشگاه را فراهم می نماید. بنابراین صاحبان فروشگاه ها می توانند طبق سلیقه و خواسته خود هر یک از دو نوع یکپارچه یا سوراخ دار را که مایل بودند، سفارش دهند.
کرکره اتوماتیک در بابل | نصب کرکره اتوماتیک در بابل | فروش کرکره اتوماتیک در بابل | کرکره
کرکره اتوماتیک در بابل | نصب کرکره اتوماتیک در بابل | فروش کرکره اتوماتیک در بابل | کرکره

دلایل برتری کرکره اتوماتیک با کرکره های قدیمی :

1- امنیت بالای کرکره اتوماتیک:

 مهم ترین ویژگی کرکره های برقی نسبت به نوع قدیمی آن، امنیت بالای کرکره اتوماتیک  است. در کرکره های قدیمی، امنیت آن فقط توسط یک قفل بود که با شکستن آن توسط سارقان راه ورود به ساختمان بسیار آسان بود. اما کرکره های اتوماتیک دارای قفل اتوماتیک هستند. به همین علت  امنیت کرکره های برقی یا اتوماتیک بسیار بیشتر از کرکره های سنتی است.

2- راحتی استفاده از آن:

  از دیگر ویژگی هایی که باعث برتری کرکره اتوماتیک نسبت به کرکره قدیمی است، راحتی  استفاده از آن است. برای باز و بسته شدن کرکره های سنتی باید توسط دست این کار را انجام می پذیرفت و هر چند وقت یکبار باید آن را روغن کاری کرده، بنابراین باید انرژی زیادی را صرف آن می کردند. اما در کرکره های اتوماتیک  برای باز کردن آن نیاز به یک ریموت کنترل دارید. بنابراین از ویژگی های اصلی کرکره های اتوماتیک سهولت در استفاده می باشد.

3- بهینه سازی انرژی:

در کرکره های اتوماتیک بهینه سازی انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن بهتر از کرکره های قدیمی می باشد. کرکره اتوماتیک دارای تیغه های گوناگونی است به طوری که با تیغه هایی از نوع  فوم دار، از هدر رفتن انرژی های گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می کنند. علاوه بر آن کرکره های اتوماتیک  می تواند آلودگی صوتی را کاهش دهد و از ورود صدا  به داخل و بالعکس  جلوگیری کند.

4- هزینه نگهداری کمتر:

کرکره های برقی یا کرکره اتوماتیک نسبت به کرکره های های قدیمی هزینه نگهداری و سرویس بسیار پایین تری دارنند. کرکره های سنتی  نیازمند این بودند که مدام سرویس دهی شوند. بنابراین باید همیشه هزینه هایی را برای آن در نظر می گرفتند. اما در مقابل در کرمره های اتوماتیک این هزینه ها به اندازه قابل توجه ای کاهش یافته است.

5- کیفیت تیغه ها:

مزیت دیگری که کرکره های برقی یا اتوماتیک نسبت به کرکره های سنتی دارند، استفاده از تیغه های مرغوب می باشد. کرکره های سنتی از تیغه های معمولی و با کیفیت پایین استفاده می کردند که بسیار زود سوراخ می شدند و در معرض باران و برف به سرعت زنگ می زدند و همچنین رنگ آن ها سریعا از بین می رفت و نیاز به صرف هزینه بابت سرویس و رنگ کردن آن وجود داشت. اما کرکره های برقی یا اتوماتیک به دلیل اینکه از تیغه های مرغوبی استفاده می کنند زنگ نمی زنند، تیغه آن ها به راحتی خراب نمی شود و رنگ آن بسیار با کیفیت می باشد و در معرض آفتاب و باران و برف مقاوم و ماندگار هستند.

6- تنوع در رنگ و شکل:

کرکره های اتوماتیک دارای تنوع رنگی مختلفی هستند. معمولا در  کرکره های سنتی فقط از دو رنگ‌ استفاده می کردند. همچنین در کرکره های سنتی تنوع شکلی خیلی کم بود بنابراین به نمای بیرونی آن فضا هیچ کمکی نمی توانست شود. اما در مقابل، کرکره های اتوماتیک را با توجه به تنوع رنگی و شکلی آن، می توان در نماهای مختلف استفاده کرد و باعث ایجاد هماهنگی زیبایی از لحاظ رنگ و هارمونی شد.

کرکره اتوماتیک در بابل | نصب کرکره اتوماتیک در بابل | فروش کرکره اتوماتیک در بابل | کرکره
کرکره اتوماتیک در بابل | نصب کرکره اتوماتیک در بابل | فروش کرکره اتوماتیک در بابل | کرکره

اجزای تشکیل دهنده کرکره اتوماتیک

برای اینکه عملکرد کرکره برقی به درستی انجام شود باید اجزای تشکیل دهنده آن به خوبی عمل کنند.  اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی عبارت اند ا:

  • تیغه کرکره برقی
  • محفظه کرکره برقی
  • رول کرکره برقی
  • ریل کرکره برقی
  • ریموت کرکره برقی
  • کنترل پنل کرکره برقی

قیمت کرکره های اتوماتیک در بابل

قیمت کرکره های اتوماتیک در بابل بستگی به نوع و جنس تیغه های به کار رفته در کرکره های اتوماتیک، طرح و رنگ آن و موتور استفاده شده دارد. بنابراین دارای قیمت یکسانی نمی باشند و شما باید با توجه به ویژگی ها و کارایی های مکان مورد نظرتان کرکره ای را انتخاب نمایید که سازگار با محیطتان باشد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق قیمت کرکره های اتوماتیک در بابل، می توانید با دفتر کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک

منصف بودن از نظر قیمت

فروش محصولات با کیفیت

خدمات پس از فروش و نصب محصولات

تنوع محصولات

ارائه مشاوره های کاربردی

کلینیک ساختمانی آریابان

کلینیک امنیتی و حفاظتی آریابان با هدف حفاظت از محل سکونت و کسب و کار شما آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم در بابل می باشد. با کمک کلینیک ساختمانی آریابان شما می توانید در کل ساعات شبانه روز با یک سیستم ایمنی و حفاظتی مطمئن از جمله فروش ، نصب و راه اندازی کرکره اتوماتیک در بابل امنیت کافی را برای محل کار و زندگی خود به وجود آورید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خرید کرکره های اتوماتیک در بابل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *