قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر | درب ضد سرقت ارزان قیمت در قائمشهر |

قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر | درب ضد سرقت ارزان قیمت در قائمشهر |


از گذشته تا کنون انسان ها در تلاشند تا امنیت خود و خانواده شان را از هر نظر تأمین کنند. امروزه هم که امنیت افراد بیشتر از طریق تأمین امنیت ساختمان ها و اپارتمان هایشان تأمین می شود. امنیت ساختمان نیز تنها از طریق به کارگیری یک درب ایمن و ضد سرقت تأمین می شود. درب های ضد سرقت به واسطه بهره مندی از ساختاری ایمنی و مستحکم، می توانند راه ورود سارقین را به طور کامل مسدود کنند. در همین راستا ما شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. شما عزیزان به واسطه ی خرید از این کلینیک شاهد منصفانه ترین قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

دقت کنید که بدون استفاده از یک درب ضد سرقت مستحکم نمی توان امنیت صددرصد خانه خود را تأمین کنید. چرا که درب های ضد سرقت همچون پوشش یک گاو صندوق می توانند از خانه شما محافظت کنند. این ویژگی در اثر به کارگیری یک استراکچر مقاوم و حرفه ای به وجود آمده است. بنابراین شما با نصب یک درب ضد سرقت با کیفیت می توانید ایمنی ورودی ساختمان را به طور کامل تضمین کنید.

لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل دادن مشاوره درمورد درب اتوماتیک شیشه ای در قائمشهر، قیمت و خرید سیستم آتش نشانی در قائمشهر و مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی از جمله مشاوره درمورد قیمت دستگیره هوشمند درب ضدسرقت در قائمشهر و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما برای براوورد قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهرمی توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. بدین ترتیب از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد چیستی، قیمت و خرید انواعدرب ضد سرقت، همچنین به منظور آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

درب ضد سرقت و مشخصات آن

درب ضد سرقت شامل آن دسته از درب های ساختمانی هستند که با امنیت بالا و از مرغوب ترین مصالح اولیه ساخته شده باشند. این درب ها به عنوان سیستم های امنیتی برای جلوگیری از ورود سارقین به آپارتمان ها و خانه های مسکونی عمل می کنند. انواع مدل های این درب ها با ارزیابی نیازهای امنیتی ساختمان همراه با تولید لوازم جانبی برای نصب درب ها در شرکت‌های تولیدکننده با بالاترین کیفیت، تولید و به بازار عرضه می شوند.

آنچه از درب های امنیتی برای آپارتمان ها می شناسید، انواع درب های چوبی و فلزی است. این درب ها با مقاومت بالا در برابر تغییرات محیطی یا ورود سارقین، یک انتخاب ایده آل در گروه درب های امنیتی هستند.

اگر بخواهیم مشخصات و درب‌ ضد سرقت را به طور خلاصه بیان کنیم، شامل موارد زیر است:

  • مقاومت بالا در برابر فشار خارجی
  • قابلیت نصب بهترین و مرغوب‌ترین قفل ضد سرقت
  • مقاومت بالا در مقابل حرارت
  • عایق‌ گرما و سرما
  • عایق صدا
  • کیفیت و عمر طولانی
قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر | درب ضد سرقت ارزان قیمت در قائمشهر |
قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر | درب ضد سرقت ارزان قیمت در قائمشهر |

انواع درب ضد سرقت

یکی از معیارهایی که در سطح بازار به شما در انتخاب انواع درب ضد سرقت کمک می‌کند، در نظر گرفتن کشورهای تولیدکننده است. با این تفاسیر شما با ۴ گزینه در بازار مواجه هستید:

1.درب ضد سرقت ایرانی

درصد بسیار بالایی از شرکت‌های ایرانی مونتاژکار شرکت‌های ترک در بازار هستند. در حقیقت ما در بازار فقط چند شرکت خاص و برجسته در زمینه تولید درب ضد سرقت ایرانی داریم که محصولات آن‌ها در دو گروه کیفیت بالا و کیفیت پایین قرار می‌گیرند. اگر از درب‌های مونتاژ چشم‌پوشی کنیم، درب‌های ایرانی نسبت به درب‌های چینی گرانتر هستند و قیمت آن‌ها از درب‌های ترک و ایتالیایی پایین‌تر است. این محصولات خدمات پس از فروش خوبی دارند و تنوع و طراحی بدنه آن‌ها چیزی از نمونه‌های خارجی کم ندارد.

2. درب ضد سرقت چینی

بیشتر محصولات موجود در بازار ایران از نوع فلزی هستند. در بیشتر این محصولات خبری از وجود ورق فولادی پشتیبان یا حامی نیست و این می‌تواند یک موضوع نگران‌کننده برای محصولات چینی به حساب آید.

درب ضد سرقت چینی به دلیل استفاده از پوشش فلزی گزینه مناسبی برای اماکن عمومی و به طور ویژه برای ورودی آپارتمان است. این درب‌ها در قالب‌های متفاوتی هستند و اصول استاندارد در طراحی آن‌ها رعایت شده است. استحکام بالا در برابر رطوبت و حرارت از ویژگی‌های برجسته درب‌های چینی محسوب می‌شود و در بین انواع درب ضد سرقت می‌توان آن‌ها را ارزان‌ترین گزینه‌ها معرفی کرد. اگرچه مدل‌های گران‌قیمت هم از آن‌ها در بازار وجود دارد.

3. درب ضد سرقت ترک

درب‌ ضد سرقت ترکیه‌ ای به دلیل سابقه خوب محصولات این کشور طرفدار زیادی دارد و می‌توان آن را به عنوان پرمصرف‌ترین محصولات در بازار معرفی کرد.

برخی از این درب‌ها به صورت مستقیم وارد ایران می‌شوند و برخی نیز توسط برخی از شرکت‌ها مونتاژ می‌شوند. کیفیت درب‌های ترکیه‌ای از لحاظ استحکام و از لحاظ جنس بدنه تقریباً با محصولات ایرانی همخوانی دارد، اما در حوزه استفاده از یراق‌آلات می‌توان رأی به درب‌های ترکیه‌ای داد.

محصولات کشور ترکیه از لحاظ کیفیت در سطح مطلوب و قابل قبولی هستند، اما قیمت آن‌ها نسبت به درهای ایرانی و چینی بالاتر است. این درب‌ها به دلیل طراحی خاص خود در ورودی ساختمان، ورودی اتاق نشیمن، ورودی سالن‌های پذیرایی، و ورودی اتاق مدیران استفاده می‌شوند و استحکام بالایی دارند.

4. درب ضد سرقت ایتالیایی

در بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران، درب‌های ضد سرقت ایتالیایی با توجه به طراحی خاص خود به عنوان یک گزینه‌ای منحصربه‌فرد و البته گران‌قیمت شناخته می‌شوند.

این درب‌ها که از لحاظ ویژگی‌های ظاهری و کیفیت جنس در سطح بالاتری نسبت به سایر گزینه‌ها هستند، دارای محور مرکزی بوده که به شکل چرخش از وسط است و لولاها به صورت مخفی به کار رفته‌اند. درب‌های ایتالیایی غالباً در قالب درب‌های چوبی هستند و ممکن است از روکش پی وی سی هم برای آن‌ها استفاده شود.درب‌های ضد سرقت ایتالیایی از جمله درب‌های گران‌قیمت در بازار محسوب می‌شوند که هم تغییرات نرخ ارز در این قیمت‌گذاری نقش دارد و هم شرایط کیفی آن‌ها نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهتر است. معمولاً در بین انواع درب ضد سرقت از این محصول به عنوان یک درب ضد سرقت لوکس یاد می‌شود و در پروژه‌های مسکونی و پروژه‌های اداری لوکس کاربرد دارند.

اجزای سازنده درب های ضد سرقت

اجزای درب های ضد سرقت به شرح زیر می باشد:

  •  دستگیره
  •  لولا در
  •  چهار چوب
  •  عایق
  •  قفل
  •  رویه
  •  ورقه فلزی
  • کلاف فلزی

مزایای استفاده از درب ضد سرقت

مزایای استفاده از درب های ضد سرقت را می توان در موارد زیر خلاصه نمود.

1.تأمین امنیت

درب ضد سرقت، ساختمان را در برابر عوامل آسیب زا ایمن می سازد و به عنوان اصلی ترین درب ساختمان، فضای داخلی آن را از فضای خارجی تفکیک می کند. به همین خاطر است که امنیت این درب در مقایسه با سایرین اهمیت بالایی دارد.
در درب های ضد سرقت از یک سیستم ایمن و غیر قابل نفوذ برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه استفاده می شود. قفل ایمن و مستحکم این درب ها در اثر اصابت ضربات سنگین و یا اعمال فشار نمی شکند.
در برخی درب های ضد سرقت از سیستم قفل دیجیتال برای ایمنی بیشتر استفاده می شود. این دسته از قفل ها تنها از طریق اسکن اثر انگشت باز می شوند. برخی از قفل های هوشمند نیز ورود افراد متفرقه را از طریق یک آژیر هشدار دهنده به اطلاع ساکنین برسانند. پیداست که با استفاده از این قفل ها می توانید امنیت بیشتری را در داخل خانه تجربه نمود.

2.ایجاد جلوه ای زیبا و هماهنگ

در صورتی که تصمیم دارید در نمای ساختمان خود یک جلوه زیبا و چشم نواز خلق کنید، لازم است تا خرید درب ضد سرقت را در اولویت قرار دهید. درب های ضد سرقت تنوع گسترده ای در طرح، رنگ و سبک دارند. به گونه ای که تمام سلایق را پوشش می دهند. 
دیگر تفاوتی ندارد نمای ساختمان شما از نوع مدرن باشد و یا کلاسیک. در هر حال می توانید درب ضد سرقت متناسب با آن را خریداری کنید.

3.عدم نیاز به تعمیر و تعویض

در درب های ضد سرقت استاندارد، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه برای طراحی و ساخت استفاده می شود. رویه درب های ضد سرقت از انواع رویه های ام دی اف، کامپوزیت و یا هایگلاس انتخاب می شود. این دسته از متریال ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت، خط و خش و سایش دارند. 
دسته ها، لولا ها و همچنین اتصالات جوش این دسته از درب ها از بهترین نوع می باشد. همانطور که می دانید خرابی در درب لابی معمولاً در اثر خرابی در اتصالات رخ می دهد.
در درب های ضد سرقت وجود اتصالات و یراق آلات مستحکم مانع از خرابی زودرس می شود و نیاز به تعمیرهای مکرر را از بین می برد. بر همین اساس می توان امیدوار بود درب لابی شما تا مدت ها عملکرد مطلوب خود را حفظ کرده و خراب نشود.

4.عملکرد آسان

در درب های ضد سرقت استاندارد، عملیات باز و بسته شدن درب به سادگی صورت می گیرد. هیچ یک از ساکنین نیازی به اعمال فشار مضاعف برای باز کردن درب ساختمان و یا بستن آن نخواهند داشت. چرا که درب ضد سرقت تنها با اشاره یک انگشت بسته شده و بدون هیچ سرو صدایی باز می شود. شاید به نظر این ویژگی مهم و قابل توجه نباشد. اما در ساختمان های پر تردد بسیار حیاتی خواهد بود.

5.ایجاد یک عایق مناسب و حرفه ای

به کمک درب ضد سرقت می توان یک عایق مناسب و محافظ ایجاد کرد. درب های ضد سرقت به واسطه بهره مندی از چندین لایه فولادی در ساختار خود، به یک عایق حرفه ای در برابر انتقال حرارت تبدیل می شوند. همچنین می توانند با جلوگیری از آلودگی های صوتی خیابان به فضای لابی، یک محیط دنج و ساکت ایجاد کنند.

6.در دسترس نبودن لولاها

در درب های معمولی ساختمان، لولا ها کاملاً در دسترس قرار دارند. سارقین می توانند بدون دستکاری در قفل درب، به لولا ها آسیب زده و به راحتی درب ورودی ساختمان را باز کنند. پس دیگر تفاوتی ندارد از کدام قفل برای ایمنی درب های معمولی استفاده می شود. در هر حال این دسته از درب ها در معرض آسیب و نفوذ سارقین قرار دارند.
این در حالیست که در درب های ضد سرقت، لولاها به شکل مخفی در داخل چهارچوب فلزی قرار می گیرند. چهارچوب های فولادی این درب به هیچ وجه قابل شکستن و یا سوراخ کردن نیستند. به همین خاطر است که راه ورود سارقین از طریق آسیب به لولاها بسته است. حال اگر از یک قفل هوشمند، حرفه ای و آژیر دار استفاده کنید، می توانید از نفوذ افراد متفرقه به طور کامل ممانعت کنید.

شما عزیزان به واسطه ی خرید از کلینیک ساختمانی آریابان شاهد منصفانه ترین قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر | درب ضد سرقت ارزان قیمت در قائمشهر |
قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر | درب ضد سرقت ارزان قیمت در قائمشهر |

خرید درب ضد سرقت در قائمشهر

نکات زیر را هنگام خرید درب ضد سرقت در قائمشهر در نظر داشته باشید:

  • توجه به اندازه درب ورودی
  • تک لنگه یا دو لنگه بودن درب امنیتی
  • توجه به موقعیت قرارگیری لولا ها در چهارچوب
  • فناوری به کار رفته در تولید درب های ضد سرقت
  • جنس درب ها، رنگ، طرح و ضخامت لنگه های درب
  • نوع قفل امنیتی برای درب های ضد سرقت
  • هزینه خرید و نصب درب ها
  • توجه به نوع ساختمان

قیمت درب ضد سرقت در قائمشهر

برای اینکه قیمت درب ضد سرقت در قائمشهر سنجیده شود، باید به موارد مختلفی پرداخت که مهم‌ترین آنها عبارت‌ اند از:

  • ابعاد و وزن درب
  • فاصله تا محل نصب درب
  • نحوه نصب درب
  • کیفیت درب

و…

در صورت نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر و…، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

توصیه می‌کنیم که اگر قصد ضد سرقت را دارید، کافی است به مراکز معتبر مراجعه کنید تا قبل از خرید، مشاوره‌ی رایگان نیز به شما عزیزان ارائه شود. ضمناً ناگفته نماند که حتماً از مراکزی برای تهیه این نوع محصولات استفاده نمایید که ضمانت و خدمات پس از فروش را به نحو احسنت در‌نظر گرفته‌اند.

شما عزیزان به واسطه ی خرید از کلینیک ساختمانی آریابان شاهد منصفانه ترین قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر، با کیفیتی مثال زدنی خواهید بود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن در مورد قیمت و خرید درب ضد سرقت در قائمشهر و … می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *