قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری | جعبه آتش نشانی توکار | کلینیک ساختمانی آریابان

قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری | جعبه آتش نشانی توکار | کلینیک ساختمانی آریابان


آتش سوزی از جمله سوانحی است که ممکن است در طول زندگی و در جایی اتفاق بیفتد. با رعایت نکات و استفاده از ابزار هایی می توان خطر آتش سوزی را بسیار کم کرد. این ابزار می تواند وسایل آتش نشانی مناسب، از جمله جعبه آتش نشانی باشد. جعبه آتش نشانی محفظه ای است که در ساختمان نصب می شود و درون آن تجهیزات اطفا حریق قرار می گیرد. ما نیز به منظور حفظ امنیت در زمان بروز سانحه آتش سوزی می خواهیم شما را کلینیک ساختمانی آریابان آشنا کنیم. شما کاربران عزیز مازندرانی می توانید برای حفظ امنیت محل کار و منزلتان این کلینیک را انتخاب کنید. زیرا با منصفانه ترین قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری را به شما مشتریان ارائه می دهد.

خدمات و فعالیت این تیم شامل مشاوره قبل از خرید محصول نیز می‌شود. به عنوان مثال شما قبل از خریدجعبه آتش نشانی استیل توکار می توانید با دفتر فروش این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از قیمت دقیق، تفاوت آن با دیگر سیستم آتش نشانی و کاربردها و… آن مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

جعبه آتش نشانی

ایمنی در محل برای ساکنین و افراد حاضر در محیط بسیار مهم و با اهمیت است. یکی از تجهیزاتی که برای حفظ امنیت ساکنین یک ساختمان از آن استفاده می‌شود، جعبه آتش نشانی می باشد. در واقع این جعبه ها، باکس های فلزی هستند که تجهیزاتی نظیر کپسول و هوزریل در آن ها قرار می‌گیرند. به جعبه های اطفا حریق، فایرباکس نیز می‌گویند.

جنس این جعبه ها استیل می باشد. همین موضوع سبب می‌شود تا در هنگام وقوع حادثه و حریق، افراد بتوانند از محتویات داخل آن برای خاموش کردن آتش و یا ایجاد فرصت برای فرار ساکنین از محل استفاده کنند. همچنین نصب این تجهیزات در هر طبقه ساختمان، موجب می‌شود تا آتش نشان به راحتی بتواند از کپسول و یا شیلنگ داخل جعبه استفاده نماید.

انواع جعبه آتش نشانی

جعبه های اطفا حریق در انواع روکار، توکار و ایستاده تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. استفاده از هرکدام آنها بیشتر مربوط به نقشه و طراحی ساختمان دارد.

جعبه توکار:جعبه آتش نشانی توکار همان طور که از نامش پیداست در داخل دیوار نصب شده .هیچ برآمدگی در محل نصب ایجاد نمی‌شود.

جعبه روکار: جعبه های آتش نشانی روکار نیز با توجه به نامشان روی دیوار نصب می‌شوند. محل نصب این فایرباکس ها مانند مدل های توکار توسط کارشناس مشخص شده و این محصولات بروی دیوار نصب می‌گردند. با این تفاوت که با توجه به سایز و اندازه آنها، برآمدگی روی دیوار ایجاد می‌شود.

جعبه ایستاده: جعبه آتش نشانی ایستاده یا جعبه پایه دار در محل های معین شده ای قرار داده می‌شوند. از این محصولات می‌توان در راهرو ها، راه پله ها و یا بیرون ساختمان و مکان هایی که فاقد دیوار هستند، استفاده کرد.

جعبه آتش نشانی توکار

جعبه آتش نشانی توکار همانطور که از نام آن پیداست به سبک خاصی جعبه آتش نشانی می گویند. آن هادرون یک محفظه که درون دیوار جایگذاری شده است نصب می شود. بعد از اتمام بقیه مراحل ساخت ساختمان مانند رنگ کاری یا سفید کاری، قاب اصلی و تجهیزات اصلی آن را درون آن نصب می کنند. مزایا و کارکرد جعبه آتش نشانی توکار می تواند با سایر جعبه های آتش نشانی یکسان یا متفاوت باشد که این موضوع به نوعش بستگی دارد.

قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری | جعبه آتش نشانی توکار | کلینیک ساختمانی آریابان
قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری | جعبه آتش نشانی توکار | کلینیک ساختمانی آریابان

نصب جعبه های آتش نشانی توکار

محل نصب جعبه های آتش نشانی توکار معمولا در راهرو ها و محل هایی است که دسترسی به آنها برای همه افراد در یک ساختمان و یک طبقه ممکن است. ارتفاع کف جعبه آتش نشانی نصب شده از کف ساختمان باید بین 130 سانتی متر تا 150 سانتی متر باشد.

راهرو ها، کنار خروجی های اضطراری برای محافظت از راه خروج در برابر آتش سوزی، پاگرد طبقات و به طور کلی بیرون از واحد های ساختمان مکان خوبی برای جعبه آتش نشانی است. به شرطی که محل نصب شما به گونه ای باشد که برای بازکردن درب جعبه آتش نشانی به صورت کامل به مشکل بر نخورید.

جعبه آتش نشانی استیل توکار مطابق استانداردهای روز دنیا و با قیمت مناسب می باشد.

چرا جعبه آتش نشانی استیل توکار؟

زیبایی بسیار منحصر به فردی دارد که این امر باعث می شود خود جعبه آتش نشانی درون ساختمان یکی از قسمت های ساختمان باشد وبه ساختمان رنگ و لعاب خاصی می دهد. اما همیشه باید این مطلب مهم را در نظر داشته باشیم که جعبه آتش نشانی را اول برای حوادث گذاشته ایم . بعد زیبایی مهم هست و به همین خاطر نباید اصول ایمنی و ساخت اصولی را بر زیبایی فدا کرد .

قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار

امروزه جعبه آتش نشانی در برندها و ابعاد متفاوتی تولید می شوند. نوع جنس استفاده شده برای تولید جعبه آتش نشانی توکار از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار بر روی قیمت جعبه آتش نشانی توکار می باشد. فلز ساده و استیل از پرکاربردترین نوع جنس برای جعبه آتش نشانی توکار می باشد. چنانچه تصمیم به خرید جعبه آتش نشانی در ابعاد و اندازه های مورد نظر خود دارید. می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید از قیمت دقیق محصول مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری | جعبه آتش نشانی توکار | کلینیک ساختمانی آریابان
قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری | جعبه آتش نشانی توکار | کلینیک ساختمانی آریابان

تجهیزات سیستم آتش نشانی با جان و اموال افراد سر و کار دارند و تجهیزاتی حساس هستند، به همین دلیل باید جایی معتبر مانند کلینیک ساختمانی آریابان که با کمترین قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری و دیگر شهر های استان مازندران عرضه می کند را انتخاب کرد.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

سیستم اعلام حریق جز اصلی ترین تجهیزات ایمنی ساختمان هستند. شما کاربران عزیز مازندرانی می توانید برای حفظ امنیت و آرامش ساکنین منزلتان کلینیک ساختمانی آریابان را انتخاب کنید که با کمترین قیمت جعبه آتش نشانی استیل توکار در ساری و دیگر شهر های استان مازندران عرضه می کند.

تماس با ما

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *