خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در آمل | هوشمند سازی ساختمان در آمل | طراحی خانه هوشمند

خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در آمل | هوشمند سازی ساختمان در آمل | طراحی خانه هوشمند


شاید بدانید که داشتن خانه های هوشمند در کشورهای دیگر یکی از مزیت های خانه ها به حساب می آید که بسیار کارآمد و جالب است. به طور کلی زندگی امروزی با تکنولوژی درهم آمیخته شده و در زندگی روزمره می توان این امر را مشاهده کرد. از جمله تکنولوژی های دنیای مدرن می توانیم به هوشمند سازی ساختمان و اماکن اشاره کنیم که در جهت حفاظت از اموال صورت می گیرد. با هوشمند سازی اماکن اعم از مسکونی، اداری و تجاری می توان بدون حضور در این اماکن ساختمان و لوازم و تجهیزات آن را از راه دور مدیریت نمود. کلینیک ساختمانی آریابان می تواند برای شما در داشتن خانه ای هوشمند و هوشمند سازی اماکن و ساختمان ها در شهر آمل خدمات منحصر به فردی ارائه کند.

حتما برای شما پیش آمده است که با شروع رفتن به مسافرت، ناگهان فراموش کرده اید که شیر گاز و آب را ببنیدید و به همین دلیل مجبور به برگشت به خانه و طی این همه مسافت شده اید. اما با داشتن یک خانه هوشمند شما قطعا دیگر این مشکلات را نخواهید داشت زیرا می توانید حتی از همان راه دور نیز کنترل خانه خود را به دست بگیرید و این مشکل را حل کنید.

حال لازم به ذکر است که خدمات و فعالیت کلینیک آریابان شامل مشاوره در مورد خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن نیز می‌شود. به عنوان مثال شما قبل از طراحی خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن و … می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در موردخانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

هوشمند سازی اماکن

به کلیه فرایندهایی که در آن به جای تصمیمات و هوش انسانی، هوش مصنوعی امور را مدیریت می کند هوشمند سازی می گویند. این امور می تواند بطور صد در صدیا بخشی از آن به هوش مصنوعی محول شود. مثلا سیستم خودپرداز، نوعی هوشمند سازی است، زیرا پروسه های مالی مثل دریافت یا انتقال وجه به جای اینکه توسط یک انسان یا کارمند بانک انجام گیرد، توسط یک دستگاه و هوش کامپیوتری یا همان هوش مصنوعی کنترل می شود.

به بیان دقیق تر اماکن هوشمند سازی شده به اماکنی گفته می شود که تمامی وسایل و دستگاه­ های موجود در آن به وسیله اینترنت اشیا و از طریق تلفن همراه یا دستگاه های تحت شبکه از راه دور کنترل می شوند و دیگر نیازی به کنترل و انجام دستی بسیاری از کارها نیست.

در هوشمند سازی اماکن یک سری عملیات به صورت پیوسته در کنار یکدیگر قرار می گیرند که به واسطه آن ها لذت و آرامش برای ساکنین خانه فراهم می شود. همچنین با هوشمند سازی اماکن برای انجام همزمان مجموعه ای از کارها با دادن سناریوهایی به سیستم های خانه می توان دستورات لازم جهت رخ داد آن اتفاق را برنامه ریزی کرد.

خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در آمل | هوشمند سازی ساختمان در آمل | طراحی خانه هوشمند
خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در آمل | هوشمند سازی ساختمان در آمل | طراحی خانه هوشمند

کاربرد های سیستم هوشمند سازی

1.هوشمند سازی منازل و اماکن مسکونی

هوشمند سازی برای این گونه ساختمان ها به منظور کنترل برودت ، حرارت ، روشنایی و همچنین کنترل دستگاه های متصل به اینترنت می باشد. به علاوه می توانید باز و بسته شدن درب ها ، سیستم های اطفا حریق و سیستم های امنیتی ساختمان را به خوبی کنترل کنید. به کمک این سیستم می توانید تمام رفت و آمد های انجام شده به خانه خود را کنترل کنید و از حجم نگرانی های خود بکاهید. جالب است که بدانید با کمک این سیستم می توانید آبیاری گیاهان خود را نیز مدیریت کنید .

2.هوشمند سازی ویلا

یکی از دغدغه های اصلی ویلاداران این است که ویلا برای مدت طولانی خالی از سکنه می ماند. این موضوع باعث می شود تا مشکلات زیادی برای افراد پیش بیاید که مهم ترین آن تامین امنیت خانه است . در نتیجه با هوشمند سازی ویلاهای اجاره ای خود می توانید به راحتی بر آن ها نظارت داشته و کنترل شان کنید .

از مزایای استفاده از این سیستم های هوشمند برای ویلا به شرح زیر است :

کنترل دمای ساختمان از راه دور ، کنترل رفت و آمد ها به ویلا ، کنترل تجهیزات داخلی ساختمان و … .

3.هوشمند سازی اداره ها

مهم ترین کاربرد هوشمند سازی در این فضا تامین امنیت ساختمان ها و حفظ اموال موجود در آن است. از دیگر کاربرد های آن هوشمند سازی سیستم های امنیتی و نظارتی ، کنترل تردد ها ، تنظیم سیستم روشنایی ، کنترل تهویه هوا و ورود اتوماتیک مشتریان می باشد.

4.هوشمند سازی کارخانجات

با کمک سیستم های هوشمند می توانید به روند فعالیت خط تولید و نحوه انجام کار در آن از طریق لپ تاپ یا موبایل نظارت داشته باشید .می توانید آلایندگی ها ، دما ، رطوبت و تردد را از راه دور در کارخانه کنترل کنید. یک نکته مهم اینجاست که می توانید محصولاتی را که از کارخانه خارج می شوند به خوبی از راه دور نظارت کنید.

5.هوشمند سازی گلخانه ها

هوشمند سازی گلخانه هاشامل هوشمند سازی موارد زیر است :

  1. سیستم آبیاری گلخانه
  2. کنترل رطوبت و دمای گلخانه
  3. تنظیم نور گلخانه
  4. نظارت بر کوددهی گلخانه ها

6.هوشمند سازی ساختمان مرغداری

هوشمند سازی ساختمان مرغداری شامل موارد زیر می باشد :

  • هوشمند سازی میزان ورورد آذوقه
  • کنترل دمای مرغداری
  • کنترل روشنایی و همچنین نظارت تصویری بر محل

هوشمند سازی مرغداری منجر به افزایش بهره وری و کاهش میزان انرژی مصرفی می شود .

خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در آمل | هوشمند سازی ساختمان در آمل | طراحی خانه هوشمند
خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در آمل | هوشمند سازی ساختمان در آمل | طراحی خانه هوشمند

مزایای هوشمند سازی

  1.  کنترل کردن روشنایی ها و سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع با توجه به حضور افراد و تعداد آنها
  2.  شناسایی تجهیزات معیوب و یا پر مصرف
  3.  فراهم کردن نور ، دما و رطوبت مطلوب با مدیریت بهینه
  4.  مانیتورینگ نصرف تجهیزات
  5.  مدیریت هوشمند تجهیزات بر اساس عرضه و تقاضای انرژی
  6.  افزایش ایمنی ساختمان با سیستم های اعلام و اطفای حریق
  7.  افزایش امنیت ساختمان با سیستم های امنیتی و کنترل تردد پیشرفته
  8. استفاده از دوربین های مدار بسته و سیستم های دزدگیر اماکنجهت پایش دقیق فضاهای مهم ساختمان
  9.  قطع خودکار گاز، آب و برق ساختمان در هنگام وقوع زلزله برای کاهش خسارات ثانوی
خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در آمل | هوشمند سازی ساختمان در آمل | طراحی خانه هوشمند
خانه هوشمند و هوشمند سازی اماکن در آمل | هوشمند سازی ساختمان در آمل | طراحی خانه هوشمند

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

در زمینه ایجاد خانه های هوشمند و همچنین هوشمند سازی اماکن و ساختمان ها در آمل می توانید از متخصصان ما در کلینیک ساختمانی آریابان کمک بخواهید .

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از هوشمند سازی اماکن و ساختمان ها ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *