خانه هوشمند در بابل | تجهیزات خانه هوشمند در بابل | راه اندازی خانه هوشمند در بابل

خانه هوشمند در بابل | تجهیزات خانه هوشمند در بابل | راه اندازی خانه هوشمند در بابل


یک خانه هوشمند به زبان ساده خانه یا ساختمانی است که شما براحتی می توانید همه اجزا و لوازم برقی و مکانیکی آن را از راه دور بوسیله سیستمی جامع کنترل نمایید. این تکنولوژی علاوه بر سهولت استفاده و کاهش هزینه های مصرف انرژی  می تواند ایمنی و آسایش را برای شما به ارمغان بیاورد. کلینیک ساختمانی آریابان با استفاده از کارشناسان متخصص در زمینه تکنولوژی خانه هوشمند در بابل آماده ارائه خدمات تخصصی به مشتریان می باشد.

فناوری خانه هوشمند راحتی، آسودگی خاطر و بهره وری انرژی را از طریق کنترل لوازم با یک برنامه ی هوشمند در گوشی یا سایر دستگاه های قابل اتصال به اینترنت برای صاحبین مشاغل و یا اهالی خانه به ارمغان می آورد.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی ، عملیات ساخت و ساز از جمله: بازسازی ساختمان در بابل ، درب داخلی ساختمان در بابل ، مواد افزودنی بتن در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از هوشندسازی ملکتان می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد خانه هوشمند و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

خانه هوشمند

خانه هوشمند خانه ای است که دارای سیستم های خودکار بسیار پیشرفته ای برای کنترل و نظارت بر عملکرد هر یک از خانه ها باشد. روشنایی ، کنترل دما ، چندرسانه ای ، امنیت ، عملکرد پنجره و درب ، کیفیت هوا یا هر کار ضروری یا راحتی دیگری که توسط ساکن خانه انجام می شود. با ظهور رایانه های بی سیم ، دستگاه های کنترل از راه دور دقیقاً به موقع هوشمند می شوند. امروزه می توان یک تراشه برنامه ریزی شده را به هر سرنشین متصل کرد و سیستم ها را هنگام عبور و مرور از طریق یک خانه هوشمند تنظیم کرد.

زیرساخت های خانه هوشمند

برای پیاده سازی خانه هوشمند در همان ابتدای امر باید زیرساخت های لازم فراهم گردد این زیر ساخت ها عبارت است از یک شبکه با سیم یا بی سیم که تجهیزات خانه هوشمند تحت کنترل را به مرکز کنترل متصل می کند .

مزایای  پیاده سازی زیر ساخت خانه هوشمند

مجموع اقداماتی که از مزایای هوشمند سازی خانه محسوب می شود:

  1. کنترل هوشمند روشنایی‌ها و سیستم سرمایش، گرمایش و تهویه مطبوع با توجه به حضور افراد
  2. فراهم کردن نور، دما و رطوبت مطلوب با مدیریت بهینه تجهیزات
  3. شناسایی تجهیزات معیوب و یا پرمصرف
  4. مانیتورینگ مصرف انرژی تجهیزات
  5. مدیریت هوشمند تجهیزات بر اساس عرضه و تقاضای انرژی
  6. افزایش ایمنی ساختمان با سیستم‌های اعلام و اطفای حریق
  7. افزایش امینیت ساختمان با سیستم‌های امنیتی و کنترل تردد پیشرفته
  8. استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های دزدگیر جهت پایش دقیق فضاهای مهم ساختمان
  9. قطع خودکار گاز، آب و برق ساختمان در هنگام وقوع زلزله برای کاهش خسارات ثانوی
خانه هوشمند در بابل | تجهیزات خانه هوشمند در بابل | راه اندازی خانه هوشمند
خانه هوشمند در بابل | تجهیزات خانه هوشمند در بابل | راه اندازی خانه هوشمند

بخش های مختلف خانه هوشمند

1- کنترل کننده مرکزی :

همه اجزای خانه هوشمند از طریق کنترل کننده ی مرکزی با هم در ارتباطند و همه فرمان ها به واسطه کنترل کننده مرکزی برای اجزای مختلف خانه ارسال می شود.

2- پروتکل های ارتباطی :

پروتکل ارتباطی در واقع مسیری استاندارد و قابل قبول برای همه بخش های سیستم است تا بتواند اطلاعات را بین خودشان جا به جا کنند.

3- رابط های کاربری :

این ابزارها از ریموت کنترل هوشمندی که جایگزین همه ریموت های خانه می شود تا کلید های هوشمند، صفحه های لمسی و یا همین تلفن همراه و تبلتی که همه از آن ها استفاده می کنند را در بر می گیرد.

4- سنسورها :

سنسورها ابزارهایی هستند که می توانند از وضعیت های مختلف خانه نور، دما، رطوبت یا وجود دود گزارش تهیه کنند و با ارسال این گزارش ها برای کنترل کننده مرکزی امکان اعمال سناریو های از پیش برنامه ریزی شده را فراهم می کنند.

5- عملگرها :

به زبان ساده ، عملگرها یک “حرکت دهنده” هستند و فرمان های صادر شده رو اجرا می کنند.

خانه هوشمند در بابل | تجهیزات خانه هوشمند در بابل | راه اندازی خانه هوشمند
خانه هوشمند در بابل | تجهیزات خانه هوشمند در بابل | راه اندازی خانه هوشمند

هزینه هوشمند سازی ساختمان در بابل

عوامل موثر بر هزینه هوشمند سازی ساختمان تنوع زیادی دارد و در چهار دسته کلی زیر تقسیم‌بندی می‌شود.

  1. هزینه تجهیزات هوشمند سازی
  2. سطح هوشمند سازی
  3. هزینه فراهم کردن زیر ساخت‌ها
  4. هزینه خدمات

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق هزینه هوشمند سازی ساختمان در بابل ، می توانید با دفتر کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک

منصف بودن از نظر قیمت

فروش محصولات با کیفیت

خدمات پس از فروش و نصب محصولات

تنوع محصولات

ارائه مشاوره های کاربردی

خدمات کلینیک ساختمانی آریابان

زندگی در دنیای مدرن امروز بسیار متفاوت است پس منطقی است که راه حل های ما هم در این دنیای مدرن، متفاوت باشد. خانه هوشمند مزیت های زیادی برای ساکنانش دارد مهمترین این مزیت ها تحت کنترل قرار گرفتن همه وسایل خانه، تأمین ایمنی و امنیت بیشتر، بهینه سازی مصرف انرژی و زمان، کنترلی شدن تجهیزات و لوکس کردن قابلیت ها. با هوشمند سازی خانه شما وارد دنیای جدیدی می شوید و سبک دیگری از زندگی را آغاز خواهید کرد.

کلینیک ساختمانی آریابان با بروزترین تجهیزات و نیروی های متخصص در تلاش است تا با ارائه خدمات تخصصی در زمینه خانه هوشمند در بابل باعث ارتقا ارزش افزوده ملک شما ، کاهش مصرف انرژی و هزینه  های آن ، ایجاد امنیت بالا و راحتی و لذت برای شما عزیزان شود .

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از هوشمند سازی ساختمان در بابل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *