جعبه آتش نشانی در بابل | فروش جعبه آتش نشانی در بابل | نصب جعبه آتش نشانی در بابل |

جعبه آتش نشانی در بابل | فروش جعبه آتش نشانی در بابل | نصب جعبه آتش نشانی در بابل |


آتش سوزی حادثه‌ای است که ممکن است هر لحظه در هر جای دنیا اتفاق بیفتد. شاید در برخی مواقع نتوان از بروز آتش سوزی جلوگیری کرد اما می‌توان با خرید تجهیزات آتش نشانی مناسب از خسارات مالی و جانی آن کم کرد و آن را به حداقل رساند. کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه بروزترین تجهیزات تخصصی ایمنی ساختمان از جمله جعبه آتش نشانی در بابل تامین کننده امنیت جانی و مالی شما عزیزان خواهد بود.

جعبه آتش نشانی یا همان فایر باکس FIRE BOX بهترین تجهیز برای اطفاء حریق در ساختمان های مسکونی و اداری و واحد های صنعتی و انبار های کالا و غیره می باشد. این جعبه محفظه های است جهت نگهداری سیستم های اطفاء حریق که درون آنها معمولاً قرقره های نگهدارنده شیلنگ آتش نشانی و کپسول های اطفاء حریق ابزار های امدادی و … قرار میگیرند. با استفاده از جعبه های آتش نشانی می توان در همان لحظات اولیه از گسترش حریق تا رسیدن نیروهای امدادی و آتش نشانی جلوگیری کرد.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی ، عملیات ساخت و ساز از جمله: بازسازی ساختمان در بابل ، خانه هوشمند در بابل ، درب اتوماتیک در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و استفاده از جعبه آتش نشانی می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد جعبه آتش نشانی و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی یا فایر باکس یکی از پر کاربرد ترین و بهترین ابزارهای غیر اتوماتیک تجهیزات آتش نشانی به منظور بهره برداری از ذخایر آب جهت اطفای حریق می‌باشد. این تجهیز امروزه در مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری سوله‌های صنعتی و انبارها نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرند. جعبه آتش نشانی در لحظات شروع  آتش سوزی با کارکرد حیاتی خود جزء تجهیزات اولیه در اطفا می‌باشد.

جعبه آتش نشانی عبارت است از محفظه‌ای جهت نگهداری تجهیزات از جمله قرقره، شلنگ، شیرفلکه، نازل و دیگر اتصالات می‌باشد که در این مقاله جزء به جزء به آن‌ها اشاره خواهد شد.

انواع جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی معمولا به رنگ های قرمز، نقره ای (استیل) و خاکستری تولید می شوند و بروی آن ها کلمه F مخفف کلمه Fire نوشته می شود. این تجهیزات بسته به ابعاد و مکانی که استفاده می شود می تواند محتویات متفاوتی را شامل شود.

1- جعبه آتش نشانی ( فایرباکس )

معمولا در اماکن عمومی که نیاز به سیستم کاملی دارند استفاده می شود و شامل شیلنگ های از جنس برزنت با قطر تقریبی 4.5 سانتی متر است که به دور قرقره پیچیده شده اند.

2- جعبه آتش نشانی Hose reel

شامل شیلنگ هایی از جنس پلاستیکی است با قطر کوچک است که معمولا در ساختمان هایی با جمعیت و وسعت کم استفاده می شود.

نصب جعبه آتش نشانی

نصب این جعبه باید در مناطقی انجام شود که قابل رویت باشد و تمامی افراد بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. بهترین مکان برای نصب جعبه آتش نشانی در مجاورت  ورودی  و خروجی های ساختمان و راه پله های اضطراری است. جعبه آتش نشانی معمولا به صورت افقی یا عمودی و در فاصله 130 سانتی متری از زمین نصب می شود.

اینکه چه تعداد جعبه آتش نشانی در هر طبقه نصب می شود بستگی به وسعت آن طبقه دارد اما در کل فواصل بین جعبه های آتش نشانی در یک ساختمان نباید بیش از 30 متر باشد.

جعبه آتش نشانی در بابل | فروش جعبه آتش نشانی در بابل | نصب جعبه آتش نشانی در بابل
جعبه آتش نشانی در بابل | فروش جعبه آتش نشانی در بابل | نصب جعبه آتش نشانی در بابل

انواع شبکه جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی در دو شبکه خشک و تر ارائه می شود:

1- شبکه تر جعبه آتش نشانی :

سیستم تر جعبه آتش نشانی مستقیم به لوله آب شهری متصل است. هرگاه شیر نازل باز شود آب جریان پیدا می کند. این سیستم کل ساختمان را از زیرزمین تا پشت بام پوشش می دهد. تمام خروجی های موجود در تمامی طبقات ساختمان را پوشش می دهد.

2- شبکه خشک جعبه آتش نشانی :

سیستم خشک جعبه آتش نشانی به لوله آب شهری متصل نیست. آب مورد نیاز این سیستم از طریق تانکر آب موجود در ماشین های آتش نشانی تأمین می شود. از این رو ورودی این سیستم همواره نزدیک درب ورودی ساختمان در طبقه همکف نصب می گردد تا در صورت لزوم به تانکر ماشین آتش نشانی نصب شده و آب پمپاژ شود. از آنجایی که در این شبکه در لوله ها آب وجود ندارد به آن شبکه خشک می گویند.

کارکرد جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی با کارکرد بسیار حیاتی خود ضمن پاکسازی فضای محیط از دود و حرارت حریق، تسریع در خاموش کردن آتش سوزی، ممانعت از برگشت شعله و ایجاد زمان مناسب جهت فرار افراد گرفتار در حادثه ، و به جهت ارتباطشان با شبکه تر و خشک آتش نشانی یکی از مهم ترین محل های تامین آب برای تیم های عملیاتی نیز به شمار می روند.

قیمت جعبه های آتش نشانی

قیمت جعبه‌های آتش نشانی با توجه به نوع سفارش و آپشن‌های مورد درخواست و نسبت به تجهیزات و متریال تعیین قیمت می‌گردد.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق قیمت جعبه های آتش نشانی در بابل ، می توانید با دفتر کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

جعبه آتش نشانی در بابل | فروش جعبه آتش نشانی در بابل | نصب جعبه آتش نشانی در بابل
چرا کلینیک آریابان؟

روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک

منصف بودن از نظر قیمت

فروش محصولات با کیفیت

خدمات پس از فروش و نصب محصولات

تنوع محصولات

ارائه مشاوره های کاربردی

کلینیک ساختمانی آریابان

با توجه اهمیت و ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی در اماکن عمومی و ساختمان ها باید به این نکته توجه داشت که انتخاب و خرید جعبه آتش نشانی باید با توجه به نیاز و هدف اصلی شما انجام شود. برای داشتن خریدی مطمئن با کارشناسان کلینیک ساختمانی آریابان در تماس باشید، تا در جهت خریدی بهتر راهنمایی کنند. کلینیک ساختمانی آریابان با داشتن تیم تخصصی در زمینه مشاوره، فروش ، نصب و خدمات پس از فروش سیستم های اطفا حریق، کپسول آتش نشانی و جعبه های آتش نشانی در بابل آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خریدجعبه آتش نشانی در بابل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *