پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری | ساخت استخر باغ و پشت بام | کلینیک آریابان

پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری | ساخت استخر باغ و پشت بام | کلینیک آریابان


شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید یک استخر داشته باشید. اما فضای کافی و زمین خالی برای احداث آن ندارید. یا شاید هم در یک محیط با متراژ پایین زندگی می کنید. و نمی‌توانید یک استخر را حیاط منزل خود جای دهید. امروزه شما می توانید از ایده های نو کمک بگیرید و با خلاقیت خود یک استخر در باغ و روی پشت بام خانه ی خود بسازید. درست است که این نوع استخر شنا کمی متفاوت از مدل رایج و زمینی آن است. اما برای شما کاربران جای هیچ گرانی نیست. ما در این جا به منظور معرفی بهترین تیم و کلینیک ساختمانی می خواهیم شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. این کلینیک با هزینه ای کاملا معقولانه پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری و شهرستان های اطراف را بر عهده می گیرد.

خدمات و فعالیت این تیم شامل مشاوره در موردپیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام نیز می‌شود. به عنوان مثال شما قبل از شروع پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام، می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد ساخت استخر در باغ و پشت بام، همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

ساخت استخر در باغ

طبیعتا ساخت استخر در باغ باعث ایجاد یک فضای زیبا، لاکچری و مدرن در باغ یا ویلای شخصی می شود. علاوه بر این ها در بالا رفتن ارزش ویلا و باغ بسیار موثر است. وجود یک استخر در باغ باعث بالا رفتن رفاه و جذابیت برای افراد نیز می شود. چرا که شنا کردن یکی از تفریحات و ورزش های مورد علاقه انسان امروزی است. ساخت استخر در باغ با انواع مختلف استخرها اجرایی است و همین موضوع یکی از ویژگی های استخر در باغ به حساب می آید.

پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری | ساخت استخر باغ و پشت بام | کلینیک  آریابان
پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری | ساخت استخر باغ و پشت بام | کلینیک آریابان

ساخت استخر در پشت بام

همان طور که می دانید زیبا و لاکچری بودن استخر در پشت بام لذت شنا کردن را چندین برابر می سازد را نمی توان انکار کرد. شاید به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای طراحی استخر ترجیح می دهند روی پشت بام استخر بسازند. این مسئله که یک شخص می تواند در ارتفاعات بالا و همچنین زیر سقف آسمان شنا کند بدون شک لذت زیادی دارد. همین موضوع نیز افراد را برای طراحی استخر روی پشت بام ترغیب می نماید.

شاهد هستید که بسیاری از افراد امروزه در خانه خود حیاط ندارند و نمی توانند استخر را در حیاط طراحی کنند. بهترین پیشنهاد برای آن ها طراحی استخر روی پشت بام می باشد.

نکات مهم در ساخت استخر پشت بام

طبیعی است که شما برای طراحی و ساخت استخر روی پشت بام برخی از نکات مهم را در باید در نظر داشته باشید که این موارد عبارت هستند از :

  • طراحی مدل استخر روی پشت بام به برنامه ریزی دقیق و اصولی نیاز دارد. این مسئله که شما مطمئن شوید استخر قادر است وزن آب را منتقل کند اهمیت بسیار زیادی دارد. در این نمونه از استخرها ستون ها و دیوارهای که زیر بار هستند باید بار وارد شده به خود را به ساختمان انتقال دهند.
  • برای جلوگیری کردن از نشت آب به درون ساختمان باید از موادی استفاده شود که از نشتی آب جلوگیری کند. یکی از بهترین موادی موادی که برای جلوگیری از نشتی آب مورد استفاده قرار می گیرد مخلوط بتن مسلح می باشد که آن را به صورت تقویت شده روی استخر اجرا می کنند.
  • سقف پشت بامی که شما می خواهید استخر را روی آن بسازید باید به بهترین شکل ممکن عایق بندی شود. شما باید اطمینان حاصل کنید در آن منطقه ای که هستید و می خواهید استخر در آن منطقه بسازید نشتی آب رخ نمی دهد.
پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری | ساخت استخر باغ و پشت بام | کلینیک  آریابان
پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری | ساخت استخر باغ و پشت بام | کلینیک آریابان

هزینه ساخت استخر در باغ و پشت بام

هزینه ای که شما نیاز است برای ساخت استخر در باغ و پشت بام پرداخت کنید به عوامل متنوعی بستگی دارد. برخی از این عوامل که اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت است از :

  1. ابعاد استخر که یکی از مهمترین این عوامل می باشد.
  2. جنس استخر از دیگر عوامل مهم و تاثیرگذار روی هزینه ساخت استخر در باغ و پشت بام می باشد.
  3. هزینه های جانبی برای ساخت استخر در باغ و پشت بام وجود دارد که کاربران بر اساس سلیقه خود این هزینه ها را برای اجرا پرداخت می کنند.
  4. هزینه های مربوط به حمل مواد ساخت و طراحی استخر با جرثقیل به روی پشت بام و در باغ است.
  5. هر یک از شرکت ها و موسسه هایی که ساخت استخر در باغ و پشت بام را انجام می دهند هزینه ای از شما به عنوان دستمزد دریافت می کنند.

پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری

کلینیک ساختمانی آریابان در زمینه پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام تجربه و تخصص فراوانی دارد و پروژه های بسیاری در این زمینه را به بهره برداری رسانده اند. این کلینیک با هزینه ای کاملا معقولانه صفر تا صد پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری و شهرستان های اطراف را بر عهده می گیرد.

شما قبل از شروع پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام، می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

شما کاربران عزیز مازندرانی می توانید برای پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام در ساری، کلینیک ساختمانی آریابان را انتخاب کنید که با حداقل هزینه پیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام را بر عهده می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل ازپیمانکاری ساخت استخر در باغ و پشت بام، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *