درب ضد سرقت ارزان | خرید درب ضد سرقت ارزان | درب ضد سرقت ارزان در بابل

درب ضد سرقت ارزان | خرید درب ضد سرقت ارزان | درب ضد سرقت ارزان در بابل


امروزه درب ضد سرقت یا درب امنیتی به ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای فضای مسکونی و اماکن اداری و تجاری تبدیل شده است. این نوع درب‌ها فضای داخلی را ایمن نگه می‌دارند و از سرقت جلوگیری می‌کنند؛کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات فروش، نصب و راه اندازی درب ضد سرقت ارزان قیمت در بابل بصورت تخصصی، امنیت در صنعت ساختمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

درب ضد سرقت به دلیل ساختمانی که دارد، نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و ایمن تر است. در این نوع درب قفل ها بسیار تقویت شده اند و در صورت قفل شدن تقریبا غیر قابل باز کردن هستند. این دربها علاوه بر این که امنیت خانه را تامین می کنند، ویژگی های دیگری از قبیل ضدحریق بودن، عایق در برابر گرما و سرما، رطوبت و صدا را نیز دارند.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی ، عملیات ساخت و ساز از جمله: بازسازی ساختمان در بابل ، درب داخلی ساختمان در بابل | خرید درب داخلی ساختمان ، درب ضدسرقت سفید در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از نصب و اجرای درب ضدسرقت می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد درب ضدسرقت و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

درب ضد سرقت و اهمیت آن

درب ضد سرقت در واقع از موادی ساخته می‌شود که از فضای داخل در برابر سرقت جلوگیری می‌کنند. به عبارتی، درب ضدسرقت امنیت فضای داخلی را افزایش می‌دهد و نوعی اطمینان خاطر ایجاد می‌کند؛ می‌توان گفت این محصول بیشتر به عنوان عاملی بازدارنده محسوب می‌شود. نصب درب ضد سرقت راهی عالی برای افزودن عنصر محافظتی اضافی برای فضای داخل است. بیشتر سارقین در هنگام برنامه ریزی برای ورود به سیستم، معمولاً از درب ورودی استفاده می‌کنند. امروزه درب‌های ضد سرقت در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند که زیبایی را ارائه می‌دهند و همچنین با طراحی ظاهری ملک مطابقت دارند.

کیفیت درب های ضدسرقت ارزان چگونه است؟

در نگاه اول شاید این گونه بنظر برسد که با کاهش قیمت درب ، کیفیت آن کاهش خواهد یافت که سخنی دور از ذهن نیست، اما نه درباره همه ی انواع درب های ضد سرقت!

کیفیت انواع درب های ضد سرقت ارزان

این دربها به دو گروه ایرانی و چینی تقسیم بندی می شوند.

  • درب های ضد سرقت چینی ساختار و استحکام داخلی خوبی ندارند و از فلزات با ضخامت بسیار کم در آن ها استفاده شده است.
  • درب هاي ضد سرقت ارزان ايرانی به مراتب بهتر از دربهاي چينی مي باشد .
  • به دليل استفاده از فولاد به جاي آهن و استفاده از يك سازه ی فولادی در داخل درب است .
  • به دليل چينش فولادی داخلی آن ميتواند ديلم را خنثي كند و استقامت بالاتري نسبت به ديگر دربهای ضد سرقت ارزان دارد.

مزایای درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت فواید بسیاری دارند اما مهم‌ترین آن ها عبارتند از:

امنیت خانه ی شما را چندین برابر می کند.

از خانه در برابر مزاحمان محافظت می‌کند.

از دیگر مزایای داشتن درب ضد سرقت این است که به خانه شما ارزش افزوده‌ای می‌بخشد.

انواع درب ورودی ضد سرقت

انواع درب ضدسرقت به نوع موادی که در آن به‌کار رفته است بستگی دارد. مواد زیر اصولا در ساخت این درب‌ها به‌کار می‌روند:

  • درب‌های چوبی
  • درب‌های UPVC
  • درب‌های کامپوزیتی
  • درب‌های فلزی

هر نوع درب ضد سرقتی زیبایی خاصی را ارائه می‌دهد اما از نظر استانداردهای امنیتی هم عملکرد متفاوتی دارند. درب‌های چوبی به اندازه سایر مواد مقاوم نیستند اما حداکثر زیبایی را فراهم می‌کنند. بنابراین در مقایسه باUPVC ، فلزی یا کامپوزیت، درب چوبی زیباتر است.

خرید درب ضد سرقت در مازندران

قیمت درب ضد سرقت در مازندران به شرایط اقلیمی منطقه بستگی زیادی دارد زیرا این عوامل نیاز شما را به خرید درب های با کیفیت بیشتر خواهد کرد.

نکاتی پیرامون خرید درب ضد سرقت

  • جنس چهارچوب که باید فلز به کار رفته در آن از الیاژ خوب و با کیفیت باشد.
  • ضخامت چارچوب باید 1.5 میلی متر و یا بالاتر از آن باشد.
  • جنس لایه باید متناسب با نوع ساختمان و محل قرارگیری آن انتخاب شود.
درب ضد سرقت ارزان | خرید درب ضد سرقت ارزان | درب ضد سرقت ارزان در بابل
درب ضد سرقت ارزان | خرید درب ضد سرقت ارزان | درب ضد سرقت ارزان در بابل

قیمت انواع درب های ضد سرقت ارزان

درساخت درب های ضد سرقت ایرانی تولیدکنندگان توانسته اند با کاهش برخی اکسسوری ها و یراق آلات گران قیمت، درب های ضد سرقت با کیفیت را روانه بازار کنند.

بعلاوه هر چه میزان برجستگی رویه ی درب کمتر باشد ، قیمت درب ها نیز کاهش پیدا می کند.

دربهای چینی ارزان ترین درب های ضد سرقت در بازار هستند. این دربها معمولا استحکام داخلی خوبی ندارند.

فلزات با ضخامت بسیار کم به عنوان ورقه سرتاسری در آن ها استفاده شده و به راحتی قابل دیلم شدن است.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق تر قیمت درب ضد سرقت در بابل، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک

منصف بودن از نظر قیمت

فروش محصولات با کیفیت

خدمات پس از فروش و نصب محصولات

تنوع محصولات

ارائه مشاوره های کاربردی

کلینیک ساختمانی آریابان

کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی درب ضد سرقت ارزان در بابل بصورت تخصصی، امنیت در صنعت ساختمان فعالیت خود را آغاز کرده است. مشاوران کلینیک ساختمانی آریابان شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین درب های ضد سرقت یاری خواهند کرد.

کلینیک ساختمانی آریابان باکیفیت ترین و مستحکم ترین درب های ضد سرقت را برای شما ارائه می دهد. متخصصان کلینیک آریابان برای نصب محصولات با بهترین عملکرد آموزش دیده اند.

کلینیک آریابان حتی پس از فروش محصولات نیز همراه شما خواهد بود. این که فروشندگان درب ضد سرقت در بابل چه نوع دربی و با چه مشخصاتی را موجود داشته باشند، عاملی تاثیر گذار در خرید این مدل درب خواهد بود. همواره می توانید با کلینیک ساختمانی آریابان به روزترین و بهترین درب های ضد سرقت را دردسترس داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خریددرب ضدسرقت ارزان در بابل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *