خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری | پنجره دوجداره ارزان در ساری | کلینیک ساختمانی آریابان

خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری | پنجره دوجداره ارزان در ساری | کلینیک ساختمانی آریابان


پنجره به عنوان بخشی از نمای ساختمان که در هر دو نمای داخلی و خارجی حضور دارد. در نتیجه بر زیبایی ساختمان، چه در فضای داخلی ساختمان و چه بر نمای ساختمانی بیرونی بسیار موثر است. پنجره‌ها منبع نور در هر خانه‌ای نیز به حساب می‌آیند. این امر موجب دوچندان شدن اهمیت آن‌ها در طراحی ساختمان می‌شود. پنجره‌ها در انواع و جنس‌های گوناگون تولید می‌شوند. هر صاحب خانه‌ای می‌تواند پنجره ساختمان خود را متناسب با معماری و دکوراسیون داخلی خانه خود سفارش دهد. ما نیز به منظور معرفی بهترین فروشگاه و کلینیک ساختمانی می خواهیم شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا کنیم. شما کاربران عزیز مازندرانی می توانید برای خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری این کلینیک را انتخاب کنید.

خدمات و فعالیت این تیم شامل مشاوره قبل از خرید محصول نیز می‌شود. به عنوان مثال شما قبل از خرید پنجره های دوجداره می توانید با دفتر فروش این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از قیمت دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای مطلع شدن در مورد چیستی پنجره های دوجداره، ویژگی و مزایای آن ها و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان با ما تا انتهای این مقاله همرا باشید:

پنجره های دوجداره

امروزه نمونه جدیدی از پنجره ها موسوم به پنجره دوجداره به بازار عرضه شده که آسایش و آرامش را برای ساکنین به ارمغان آورده است. این پنجره ها در حقیقت نوعی عایق صوتی و حرارتی بوده و به میزان قابل توجه از انتقال صدا و هدر رفت انرژی در ساختمان جلوگیری می کنند. در مقایسه با درب و پنجره های قدیمی که از پروفیل آهن ساخته شده اند.علاوه بر افزودن بار اضافی بر ساختمان، به مرور زمان در اثر شرایط جوی دچار زنگ زدگی می شوند. پروفیل های یو پی وی سی که اخیراً وارد بازار شده اند بسیار باکیفیت بوده و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی برخوردار هستند.

خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری | پنجره دوجداره ارزان در ساری | کلینیک ساختمانی آریابان
خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری | پنجره دوجداره ارزان در ساری | کلینیک ساختمانی آریابان

ویژگی پنجره های دو جداره

پنجره دوجداره از شیشه های دو جداره با فریم UPVC ساخته می شود. یو پی وی سی نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره می باشد.

از ویژگی های بارز آن می توان به وزن سبک، مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات جوی و عدم اشتعال پذیری اشاره نمود.

اساس پنجره دو جداره بر پایه شیشه دو جداره است. در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آن ها قرار گرفته از همدیگر جدا می شوند. فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون و یا SF6 پر می شود. اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند.درون آن ها با ماده سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پر شده است.

انواع پنجره دو جداره

پنجره های دو جداره از لحاظ باز و بسته شدن انواع مختلفی دارند. ما در ادامه به پرکاربردترین نوع آن اشاره می کنیم:

  • پنجره دوجداره کشویی : در این حالت، پنجره به صورت ریلی باز و بست می شود و می تواند چپ بازشو یا راست بازشو باشد. این مدل به دو نوع تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.
  • پنجره دوجداره دو طرف بازشو: در این حالت، پنجره هم از یک جهت به صورت لولایی و هم با دادن دستگیره به سمت بالا، از عرض بالا باز می شود. این مدل از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.چرا که در ساخت آن از یراق آلات بسیار مقاوم استفاده می شود.
  • پنجره دوجداره یک طرف بازشو: در این حالت، پنجره فقط از یک جهت و به صورت لولایی باز و بسته می شود. این مدل از جمله پراستفاده ترین انواع درب و پنجره دوجداره محسوب می شود و اکثر مردم از این نوع پنجره استفاده می کنند.
  • و…

مزایای پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند دارای برتری و یک سری مزایایی هستند که ما در ادامه به تشریح آن ها می پردازیم:

  1. امنیت پنجره های دوجداره بسیار بالاست.
  2. این محصول در زمستان از خروج گرما و در تابستان از ورود آن به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.
  3. هزینه های مربوط به انرژی را کاهش می دهد.
  4. از آلودگی صوتی جلوگیری می کند.
  5. پنجره های دو جداره نیازی به رنگ آمیزی ندارند و تمیز کردن آن ها راحت می باشد.
  6. گرد و غبار به راحتی در آن ها نفوذ نمی کند
  7. در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند.
  8. پنجره های دو جداره یو پی وی سی در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و تغییر شکل نمی دهند.
  9. آب بندی کامل آن باعث عدم نفوذ آب به داخل در هنگام بارندگی های شدید می شود.
  10. در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و مانع از انتقال آن به فضای داخل ساختمان می شود و همچنین اثرات مخرب این اشعه را حذف می کند.
  11. پایداری و عمر بالای این محصول و حتی قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و نوسازی، این محصول را منحصربفرد کرده است.
  12. از دیگر قابلیت های این نوع پنجره، غیرقابل اشتعال بودن، مقاوم در برابر پوسیدگی و خورندگی مانند اسیدها و بازها و مواد شیمیایی می باشد.
  13. از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.
خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری | پنجره دوجداره ارزان در ساری | کلینیک ساختمانی آریابان
خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری | پنجره دوجداره ارزان در ساری | کلینیک ساختمانی آریابان

خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری

انتخاب بهترین پنجره با ویژگی عالی همواره در زیبایی و امنیت ساختمان نقش اساسی دارد. ما پنجره دوجداره کشویی را به شما پیشنهاد می کنیم. این نوع برتر از گونه های درب و پنجره را می توانید از کلینیک آریابان تهیه کنید.

چنانچه تصمیم به خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری دارید. می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و از قیمت دقیق محصول مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

شما کاربران عزیز مازندرانی می توانید برای خرید پنجره دوجداره کشویی در ساری، کلینیک ساختمانی آریابان را انتخاب کنید که با حداقل قیمت انواع پنجره را به شما ارائه می دهند.

تماس با ما

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *