فروش تامین کالا

کلینیک ساختمانی آریابان از پی تا سقف ساختمان شما را تامین می کند . تمامی ابزار آلات مورد نیاز ساختمان و خدماتی که برای طراحی منزل ، امنیت و دکوراسیون آن نیاز دارید ، همه و همه در کلینیک ساختمانی آریابان یافت می شوند . گاهی شما برای شرکت و محل کار خود نیاز به خرید عمده ی محصولاتی به شکل یک دست و هماهنگ دارید اما آن را در هیچ فروشگاهی پیدا نمی کنید . ما می توانیم محصولات خود را به صورت جزئی و عمده با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم .

طراحی و اجرا

برای نصب و اجرای محصولاتی که خریداری می کنید ، نیاز نیست نگران چیزی باشید . ما قدم به قدم در تمامی مراحل در کنار شما هستیم . اگر محصولاتی که از ما خریداری می کنید نیاز به نصب و راه اندازی داشته باشند ، نصابان و کارشناسان ما در محل حاضر می شوند و این کار را با قدرت فراوان و به صورت حرفه ای برای شما انجام می دهند .

مشاوره و عقد قرارداد

کلینیک ساختمانی آریابان برای پیش گیری از سردرگمی شما عزیزان یک راه حل مفید پیشنهاد می دهد . قبل از اقدام به خرید هرگونه محصولی ، می توانید با تماس با مشاوران ما از مشاوره رایگان خرید کالا بهره مند شوید . با این کار می توانید با خیال راحت اقدام به خرید کنید . به علاوه در کارهای ساختمانی مث اجرای پروژه های ساختمانی ، کلینیک ساختمانی آریابان با عقد قرارداد ، از صفر تا صد کار را بر عهده می گیرد و در نهایت به شما پروژه ای تمام شده تحویل می دهد .

خدمات پس از فروش

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده است که کالایی را خریداری کنید و بعد از مدتی استفاده نیاز به تعمیر داشته باشد اما شرکت فروشنده پشتیبانی آن را قبول نکند . در این حال شما مجبورید تا با صرف هزینه ی قابل توجهی ، اقدام به تعمیر و سرویس آن نمایید . حتی گاهی ساختمانی ساخته می شود که ممکن است بعدا دچار مشکل شود ، در نتیجه نیاز دارید تا سازنده ی آن پاسخگوی شما باشند . کلینیک ساختمانی آریابان تمامی خدمات خود را با ضمانت پس از فروش برای شما عرضه می دارد، و تمامی محصولات دارای 2سال ضمانت کیفیت کلینیک ساختمانی آریابان می باشد.

اجرای پروژه

پروژه های ساختمانی نیاز به دسترسی های مهندسی، به تمامی امور، جهت اداره بهتر فرایند دارند . کلینیک ساختمانی آریابان برای پروژه های ساخت و ساز خود با دستور کارفرما ، تمامی مراحل ساخت و ساز را از اول تا به آخر بر عهده می گیرد و مهندسی بنا ، طراحی نقشه و اجرای آن ، به طور کامل تحت نظر تیم کارشناسان مهندسی آریابان صورت می پذیرد . بنابراین می توانید از این بابت با خیال آسوده پروژه های خود را به ما بسپارید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *