قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری | راهبند اتوماتیک ارزان در ساری | کلینیک آریابان

قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری | راهبند اتوماتیک ارزان در ساری | کلینیک آریابان


شاهد هستیم که این روزها ساختمان ها و پارکینگ های شیک و به روز سعی می کنند تا تمام بخش های خود را با تکنولوژی های روز طراحی کنند. از این رو تا می توانند از کارهای دستی و نیازمند به حضور انسان جلوگیری می کنند. راهبند اتوماتیک پارکینگ امروزه جای انواع دستی آن را گرفته است. این تجهیز نیز خود را با تکنولوژی های جدید وفق داده است. ما نیز در این جا به منظور معرفی بهترین تیم و کلینیک ساختمانی می خواهیم شما را با کلینیک ساختمانی آریابان آشنا می کنیم. این کلینیک با کم ترین قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری را به مشتریان و متقاضیان عرضه می کند.

خدمات و فعالیت این تیم شامل مشاوره قبل از خرید راهبند اتوماتیک نیز می‌شود. به عنوان مثال شما قبل از خرید راهبند اتوماتیک می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای مطلع شدن در مورد چیستی راهبند اتوماتیک، مزیت استفاده از آن ها، همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

راهبند اتوماتیک چیست؟

در واقع راهبند وسیله ای می باشد که راه را می بندد و مسدود می کند. در صورت نیاز از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز می گردد. از راهبند معمولا جلوی درب ورودی اماکن تجاری و مسکونی از راهبندهای اتوماتیک استفاده می کنند. راهبندهای اتوماتیک خود دارای مدل های مختلفی هستند که با توجه درجه اهمیت حفاظت محیط انتخاب می شوند.

برخی از این راهبندها بسیار ساده هستند و برخی دیگر نیز مدل های حرفه ای تری هستند. از جمله راهبندهای اتوماتیک می توان به راهبند زنجیری، میله دار یا بوم دار، ستونی یا بولارد اشاره نمود.

راهبند اتوماتیک پارکینگ

راهبند اتوماتیک پارکینگ به 3 بخش تقسیم می شوند:

  • راهبند بازویی پارکینگ
  • راه بند زرهی اتوماتیک پارکینگ
  • راه بند پارکینگ ستونی
قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری | راهبند اتوماتیک ارزان در ساری | کلینیک آریابان
قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری | راهبند اتوماتیک ارزان در ساری | کلینیک آریابان

کاربرد راهبند :

معمولا از راهبندها در درب ورودی ارگان های دولتی، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مجتمع های مسکونی و .. استفاده می کنند و شخصی با استفاده از یک ریموت بالا و پایین رفتن آن را کنترل می کند.

انواع راهبند

راه‌بندها را می‌توان عموماً به سه دسته تقسیم‌بندی کرد که عبارت است از:

  1. راه‌بندهای بوم دار : از پر مصرفترین راه‌بندی که می‌توان از آن نام برد، راه‌بند بوم دار یا تیرک دار است که در اکثر ورودی‌های پرتردد استفاده می‌گردد. استفاده از این نوع راهبند برای جلوگیری از ورود و خروج وسایل نقلیه غیرمجاز از معبر است و امنیت مکان در اولویتهای بعدی قرار می‌گیرد.
  2. راه‌بند ستونی : به گونه‌ای است که دستگاه راه‌بند زیر زمین کار شده و با فعال کردن و بستن مسیر شفتی با قطر ۳۰ سانتیمتر به بالا مسیر عبور و مرور را بسته و خودرو قادر نیست از آنجا گذر کند. راهبند ستونی برای مراکز نظامی و امنیتی کاربرد بالایی دارد.
  3. راه‌بند زنجیری: کارایی و استفاده از این راهبند هم امنیت را نسبت به راه‌بند دارای بوم بیشتر می‌نماید و یک زنجیر به طول تا ۶ متر از سمت راست و چپ کشیده شده و تا ارتفاع ۶۰ سانتی‌متر محکم، مانع از عبور می‌شود.

نکته: راه بند‌ها از نظر نوع سیستم محرکه به دو نوع راه بند الکترومکانیک و راه بند الکتروهیدرولیک تقسیم می‌شوند. الکترومکانیک میزان تردد در ساعت کمتری نسبت به نوع الکتروهیدرولیک دارد.

مزایای راهبند اتوماتیک

راهبند اتوماتیک بسیار قابل اطمینان تر می باشند. سرعت عمل آن نیز به مراتب بیشتر از مدل دستی است. به علاوه راهبند اهرمی ( معمول ترین، رایج ترین و ارزان ترین نوع راه بند است) اتوماتیک مزیت دیگری هم دارند. این است که باعث تولید گرمای اضافی نمی گردد. به همین علت در ورودی انبارها در بخش تجارت و صنعت نیز از آن بهره می گیرند.

مانی از راهبند پارکینگی صحبت به میان می آید یعنی پارکینگ شخصی، پارکینگ اداری، ورودی پارکینگ سازمان ها و… که همگی یا به صورت اتوماتیک متصل به پلاک خوان و یا تحت کنترل واحد نگهبانی پارکینگ، تمامی تردد ها را کنترل می نمایند.

قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری | راهبند اتوماتیک ارزان در ساری | کلینیک آریابان
قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری | راهبند اتوماتیک ارزان در ساری | کلینیک آریابان

قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری

زمانی در مورد راهبند اتوماتیک پارکینگ بحث می شود عملا داریم درباره مهمترین دغدغه یعنی امنیت و آرامش صحبت می کنیم. زیرا راهبند اتوماتیک پارکینگ با جلوگیری از هرج و مرج و تردد های مشکوک آسایش را به ما در محل کار یا زندگی هدیه می دهد. این واقعا یک شعار نبوده و بارها و بارها در موارد بسیار زیاد و قابل مثالی اتفاق افتاده و ثابت شده است.

اما در رابطه با قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ باید بگوییم که به علت نوسانات عجیب و غریب بازار این محصول و محصولات دیگر شما می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان با شماره ی۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ در تماس باشید. این کلینیک خود با کم ترین قیمت دستگیره هوشمند در ساری را به مشتریان و متقاضیان عرضه می کند.

چرا کلینیک آریابان؟

  • روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک
  • منصف بودن از نظر قیمت
  • فروش محصولات با کیفیت
  • خدمات پس از فروش و نصب محصولات
  • تنوع محصولات
  • ارائه مشاوره های کاربردی

همه این ها تنها بخشی از حسن کلینیک آریابان می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید تا برتری کلینیک آریابان به شما ثابت گردد.

کلینیک ساختمانی آریابان

کلینیک ساختمانی آریابان یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز فروش و نصب راهبند اتوماتیک پارکینگ می باشد. این کلینیک راهبند اتوماتیک پارکینگ را با ابعاد و مشخصات مورد نظر شما عرضه می کند. یعنی طول، عرض و همچنین ضخامت ورق برخورد راهبند برای شما قابل انتخاب است.

این کلینیک با کم ترین قیمت قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ در ساری را به مشتریان و متقاضیان عرضه می کند و تلاش دارد تا بتواند امکان خرید قیمت راهبند اتوماتیک پارکینگ ارزان را برای همه اقشار جامعه فراهم کند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افراد و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خرید راهبند اتوماتیک ارزان قیمت، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *