دزدگیر اماکن در بابل | نصب دزدگیر اماکن در بابل | فروش دزدگیر اماکن در بابل | دزدگیر در بابل

دزدگیر اماکن در بابل | نصب دزدگیر اماکن در بابل | فروش دزدگیر اماکن در بابل | دزدگیر در بابل


درست است که وظیفه تامین امنیت بر عهده افرادی مانند پلیس می باشد. اما این موضوع سبب نمی شود تا افراد از هیچ گونه تجهیزات و امکاناتی برای محافظت از محل زندگی یا محل کار استفاده نکنند. متاسفانه در سالیان اخیر گزارش‌هایی که از سرقت از اماکن مسکونی و تجاری حکایت دارند، با افزایش چشمگیری مواجه شده است. همین اتفاق، اهمیت یک سیستم امنیتی را برای منازل و مغازه‌ها، بیش از پیش آشکار کرده است. از سویی دیگر، تنوع سیتم‌های دزگیر در بازار زیاد شده است و انتخاب یک گزینه مناسب، برای بسیاری از افراد، دشوار شده است. کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی سیستم دزدگیر اماکن در بابل بصورت تخصصی، امنیت در صنعت ساختمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

اصلا تاکنون فکر کرده اید که اکر دزدگیر اماکن وجود نداشت چه فاجعه ای رخ می داد؟ و دیگر حتی نمیتوانستیم برای لحظه ای خانه، مغازه و …. را ترک کنیم. دزدگیر یا همان سیستم اعلام سرقت می‌تواند از ورود و خروج افراد به صورت غیر قانونی به حریم خصوصی دیگر افراد را اعلان کند. همچنین دزدگیرها دارای کلید کنترل از راه دور برای روشن و خاموش کردن دستگاه دزدگیر می‌باشند.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی ، عملیات ساخت و ساز از جمله: بازسازی ساختمان در بابل ، خانه هوشمند در بابل ، درب ضد سرقت در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و نصب دزدگیر اماکن می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد دزدگیر اماکن و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

دزدگیر ساختمان چیست و چگونه کار می کند ؟

دزدگیر اماکن یا سیستم هشدار گروهی از دستگاهای الکترونیکی بصری که برای محافظت از خانه یا محل کار با هم کار می کنند. در این تجهیز مجموعه ای از سنسور ها و آژیر ها که به دستگاه پنل مرکزی متصل شده اند. زمانیکه هر یک از سنسور ها نفوذ و سرقت را تشخیص بدهد آژیر ها به صدا در می آیند و فورا با همسایه شما یا نگهبان ساختمان یا گروه امنیتی تماس خواهد گرفت و همه را در جریان سرقت خواهد گذاشت.

این سیستم امنیتی می بایست به باتری پشتیبان مجهز باشد تا در زمان قطع برق به کار خود ادامه دهد. کنترل این سیستم از همه جا امکان پذیر است و زمانیکه حتی در مسافرت به سر میبرید می توانید سیستم امنیتی خود را کنترل نمایید. یک دزدگیر اماکن می تواند بر اساس نیاز شما مجهز به سنسور های تشخیص مختلف با کاربرد متفاوت شود.

انواع دزدگیر ها

  • دزدگیر های با سیم : در این دزدگیر ها ارتباط بین سنسور ها و آژير ها و پنل مرکزی با سیم کشی انجام میپذیرد . خانه هایی قبل از ساخت محلی برای سیم کشی تو کار دارند بهتر است از این سیستم ها استفاده کنند. این دزدگیر ها نیز وظیفه تشخیص نفوذ و هشدار را به عهده دارند.
  • دزدگیر های بیسیم : دزدگیر اماکن بیسیم به هیچ سیم کشی احتیاج ندارد و سنسورها دارای باتری می باشند .ارتباط سنسورها کاملاً بیسیم می باشد. نصب دزدگیر اماکن بیسیم به مراتب آسان تر است . امروزه با توجه به اینکه خیلی از اماکن محلی برای سیم کشی تو کار دزدگیر در نظر نگرفته اند و اینکه سیم کشی رو کار زیاد امن نیست و ظاهر منزل برایشان اهمیت دارد می بایست از دزدگیر منزل بیسیم استفاده کرد.

هر دوی این دو نوع دزدگیر مدل های خوب و قابل اطمینیان دارند. هر کدام از این دو مدل تخصص مورد نیاز خود را دارد.

تجهیزات دزدگیر اماکن

 معمولا دزدگیر اماکن به نحوی طراحی می شود که تجهیزات اصلی آن شامل موارد زیر است:

واحد کنترل ساختمان (PCU)، پنل کنترل زنگ هشدار (ACP): این بخش توانایی خواندن وضعیت روشن/خاموش و سیگنال های ورودی را دارد.

حسگر یا سنسور: این بخش ها باید داخل ساختمان یا اطراف منطقه مورد نظر ساختمان  نصب شوند. حسگر قادر به شناسایی  اقدامات غیر مجاز در اماکن می باشند. از جمله موارد عملکرد سنسورها میتوان به نظارت بر درب های ورود و خروج و پنجره ها، مانیتورینگ حرکت، صدا، ارتعاش و … اشاره کرد.

تجهیزات هشدار دهنده: وظیفه سیستم هشدار دهنده این است که وضعیت خطر را  به کاربر یا نیروهای امنیتی و ویژه اعلام کند. معمولا این هشدارها به شکل زنگ، آژیر و چراغ های چشمک زن هستند و در بعضی مواقع می تواند ترکیبی از آن ها باشد. همچنین این تجهیزات هشدار دهنده برای اطلاع یافتن از وضعیت آتش و دود نیز کاربرد دارد.

دزدگیر اماکن در بابل | نصب دزدگیر اماکن در بابل | فروش دزدگیر اماکن در بابل | دزدگیر در بابل
دزدگیر اماکن در بابل | نصب دزدگیر اماکن در بابل | فروش دزدگیر اماکن در بابل | دزدگیر در بابل

مزایای استفاده از دزدگیر اماکن

1- قرار دادن تابلوی هشدار:

پس از نصب دزدگیر یا همان سیستم امنیت در فضای مورد نظر، می‌توانید با قرار دادن یک  تابلو، دیگران را از مجهز بودن ساختمان مورد نظر خود آگاه سازید. در این صورت احتمال ورود سارقان به ساختمان شما بسیار کمتر می شود چرا که در صورت ورود به ساختمان چهره آن ها شناسایی می شود.  

2- مدیریت ساختمان از راه دور:

با این ویژگی کاربر می تواند ساختمان خود را از دورترین فاصله و یا به عبارتی در هر نقطه ای از جهان مدیریت کند و دستگاه را از راه دور روشن و یا خاموش کند. و در همان لحظه از طریق اینترنت فیلم ها و تصاویر ظبط شده توسط  دوربین های  مدار بسته را ببینند و حتی رفت و آمد ها در اطراف ملک مورد نظر را تحت نظر بگیرند.

3- تخفیف گرفتن از شرکت های بیمه:

شرکت های بیمه برای ساختمان هایی که مجهز به سیستم سیستم امنیتی است تخفیف قائل می شوند.

مشکلات شایع در دزدگیر اماکن

بعضی مواقع در ساعات معینی از روز آژیر دزدگیر به اشتباه به صدا در می آید. علت این مشکل احتمالا تابش نور خورشید به یک جسم منعکس کننده بوده است که باعث شده نور وارد چشمی دزدگیر شود و باعث تحریک آن شود و در نهایت به صدا در اید. اگر بعد از گذشت زمانی نسبتا ثابت، آژیر خطا به صدا در اید. علت این مشکل می تواند از باطری دستگاه باشد. برای تست کردن  باطری  باید برق را قطع کنید و پس از گذشت چند دقیقه ولتاژ را تست کنید.

البته  می توان این مشکلات را با راهکارهایی مناسب به حد قابل توجه ای کاهش داد مانند:

  • خرید یک سیستم دزدگیر اماکن با کیفیت
  • نصب سیستم ‌دزدگیر اماکن توسط یک متخصص حرفه‌ای و با تجربه
  • تعویض کردن  به موقع تجهیزات سیستم، زیرا هر یک از تجهیزات به کار رفته در این دارای عمر مفید مشخصی هستند و پس از آن نیاز به تعویض دارند. بنابراین می ‌توان با تعویض به موقع آنها بدون ایجاد  مشکلی، در کمال ارامش و اطمینان از مزایای سیستم دزدگیر اماکن خود بهره‌ گیرید.
دزدگیر اماکن در بابل | نصب دزدگیر اماکن در بابل | فروش دزدگیر اماکن در بابل | دزدگیر در بابل
دزدگیر اماکن در بابل | نصب دزدگیر اماکن در بابل | فروش دزدگیر اماکن در بابل | دزدگیر در بابل

قیمت دزدگیر اماکن

به دلیل این که دزدگیر های اماکن دارای انواع مختلف با کارکرد ها و قابلیت های متفاوت است قیمت های متفاوتی نیز با یکدیگر دارند. برخی از مواردی که بر روی قیمت تمام شده دزدگیر اماکن تاثیر گذار هستند را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

  • مارک و برند دزدگیر
  • مدل دزدگیر
  • میزان قابلیت‌های دزدگیر
  • نوع لوازم جانبی دزدگیر
  • میزان گارانتی دزدگیر و…

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق قیمت دزدگیر اماکن در بابل، می توانید با دفتر کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک

منصف بودن از نظر قیمت

فروش محصولات با کیفیت

خدمات پس از فروش و نصب محصولات

تنوع محصولات

ارائه مشاوره های کاربردی

کلینیک امنیتی و حفاظتی آریابان

سیستم هشدار دزدگیر دارای محلی برای ذخیره شماره تماس در حافظه است. در این سیستم معمولا ۲ تا ۲۰ شماره می تواند ذخیره شود. همچنین کاربر می تواند، یکی از شماره های دستگاه را به نیروی انتظامی و یا گشت نگهبانی محله اختصاص دهد. در هنگام خطر سیستم دزدگیر به نوبت شروع به شماره گیری می‌کند. بنابراین سعی کنید شماره های خود را با توجه اولویت مورد نظرتان ثبت کنید.

با کمک شرکت حفاظتی آریابان شما می توانید در کل ساعات شبانه روز با یک سیستم ایمنی و حفاظتی مطمئن از جمله فروش ، نصب و راه اندازی سیستم دزدگیر اماکن در بابل امنیت کافی را برای محل کار و زندگی خود به وجود آورید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خرید دزدگیر اماکن در بابل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *