درب ضد سرقت در بابل | فروش درب ضد سرقت در بابل | نصب درب ضد سرقت در بابل

درب ضد سرقت در بابل | فروش درب ضد سرقت در بابل | نصب درب ضد سرقت در بابل


 شاید فکر می کنید که در های ضدسرقت تنها شما را در برابر سرقت محافظت می‌کند.این نفکر کاملا اشتباهاست. زیرا عایق سرما، گرما، صدا، گردوغبار و… نیز هستند. کارشناسان این حوزه درب ضدسرقت فولادی را به عنوان بهترین نوع درب ایمنی معرفی کرده‌اند. این درب‌ها می‌توانند با یک پوشش فیبر پوشیده شوند و از انواع قفل‌های بادوام برای آن‌ها استفاده کرد. کلینیک ساختمانی آریابان با ارائه خدمات فروش ، نصب و راه اندازی درب ضد سرقت در بابل بصورت تخصصی، امنیت در صنعت ساختمان فعالیت خود را آغاز کرده است.

درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی مقاوم تر است. این درب ها باعث ایجاد امنیت بیشتر در آن فضا می شود. از دیگر ویژگی های درب ضد سرقت می توان به ضد حریق بودن، عایق بودن در برابر گرما و سرما و ضد رطوبت بودن و عایق در مقابل صدا اشاره کرد.

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی ، عملیات ساخت و ساز از جمله: بازسازی ساختمان در بابل ، خانه هوشمند در بابل ، کرکره اتوماتیک در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از خرید و استفاده از درب ضد سرقت می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد درب ضد سرقت و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

درب ضد سرقت

این درب ها باید در برابر تخریب، ضربه، دستکاری و ایمن باشد. اما این ایمن بودن به این معنا نیست که هیچ گونه خطری فضای پشت درب ضد سرقت را نمی تواند تهدید کند. درب ضد سرقت در مکان هایی استفاده می شود که نیاز به حفاظت بیشتری دارد. گاهی اوقات برای امنیت بیشتر می توان از نرده های حفاظتی هم استفاده کرد. در‌ هنگام خرید درب های ضد سرقت باید دقت نمود، زیرا بسیاری از فروشندگان درب های معمولی را به عنوان درب های ضد سرقت می فروشند.

انواع درب ضد سرقت از نظر جنس‌ و متریال

درب ضد سرقت چوبی: این نوع درب ضد سرقت از چوب‌هایی مثل صنوبر، گیلاس و ورقه‌های فولاد ساخته می‌شود.

در ضد سرقت کامپوزیتی: این نوع درب‌های ضد سرقت ترکیب فولاد و کامپوزیت هستند که مقاومت کمی در برابر حرارت دارند و بیشتر برای درب ورودی آپارتمان، اتاق خواب و دفترها کاربرد دارد.

در ضد سرقت فلزی: از جنس استیل است و بیشتر برای اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام و برخی کارخانه‌ها به‌کار می‌رود.

درب ضد سرقت PVC: درب‌های ضد سرقت PVC از مقاومت بالایی برخوردارند اما نسبت به حرارت مقاوم نیستند. 

درب ضد سرقت HDF: شبیه درب‌های ضد سرقت چوبی که بیشتر برای مطب پزشکان، درب ورودی منازل، و درب دفترها به‌کار می‌روند.

بهترین جنس برای  درب ضد سرقت

اگر شما قصد خرید درب ضد سرقت را دارید، شاید این سوال را از خود کرده باشید که درب ضد سرقت چوبی بهتر است و یا درب ضد سرقت فلزی؟  ما در اینجا ویژگی  آن ها را شرح می دهیم تا در هنگام خرید با اطمینان بیشتری انرا انتخاب کنید.

درب ضد سرقت فلزی:

 همانطور که از نامش پیداست، درب های ضد سرقت فلزی از فلز ساخته شده اند بنابراین  استحکام، امنیت و مقاومت بیشتری نسبت به درب های چوبی دارد. رنگ هایی که برای این درب استفاده میشود باید علاوه بر زیبایی مانع از خوردگی فلز ویا هوازدگی شود. البته هر چقدر رنگ انتخاب شده به رنگ فلز شبیه تر باشد دارای هارمونی رنگی زیباتری است. اخیرا  برای رنگ کردن  این درب ها از  رنگ های پودری الکترواستاتیکی استفاده می شود.

درب ضد سرقت چوبی :

درب ضد سرقت چوبی نسبت به نوع فلزی آن مقاومت کمتری دارد اما از نظر ظاهری دارای شکل زیبا تری هستند. اگر شما هم جز کسانی باشید که شکل و شمایل درب برایتان اهمیت ویژه ای دارد، بنابراین بهتر است خرید درب های چوبی ضد سرقت را دراولویت قرار دهند.

به طور کلی درب های فلزی و چوبی ضد سرقت علاوه بر آنکه  ویژگی  عایق شدن در برابر صوت، حرارت و برودت‌ را دارنند، در برابر تغییرات گوناگون دما نیز مقاوم هستند و به راحتی در برابر آن ها تغییر شکل نمی دهند.  همانطور که مشاهده می کنید درب های فلزی ضد سرقت  به دلایل گوناگونی  نسبت به درب های چوبی برتری دارند. تنها موردی که باعث می شود نوع فلزی این درب ها خریداران کمتری داشته باشد، شکل ظاهری آن ها می باشد. اما خوشبختانه با استفاده از فرفوژه بر روی درب های فلزی ضد سرقت، می توان تا حد زیادی به زیبایی درب های فلزی افزود و مشکل ظاهر آن را هم برطرف کرد.

درب ضد سرقت در بابل | فروش درب ضد سرقت در بابل | نصب درب ضد سرقت در بابل
درب ضد سرقت در بابل | فروش درب ضد سرقت در بابل | نصب درب ضد سرقت در بابل

انواع درب های ضد سرقت

امروزه در بازار انواع درب های ضد سرقت را مشاهده می کنیم. این درب ها معمولا به سه دسته اصلی  تقسیم می شوند که شامل موارد زیر است:

  • درب ضد سرقت ترک
  • درب ضد سرقت چینی
  • درب ضد سرقت ایرانی

کیفیت درب های ضد سرقت

در این میان درب ضد سرقت ترک از لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به دیگر‌ انواع آن برتری دارد. هرچند درب ضد سرقت ایرانی هم از لحاظ کیفیت تا حد زیادی شبیه به درب های ضد سرقت ترک می باشند با این تفاوت که قیمت آن ارزان تر است. بنابراین افرادی که به دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند می توانند درب ضد سرقت ایرانی را در اولویت خرید قرار دهند. و دیگر ‌مزیت درب ضد سرقت ایرانی به نسبت ترک آن این است که شما می توانید آن را در ابعاد و اندازه دلخواه خود سفارش دهید.

محاسن استفاده از درب ضد سرقت نسب به درب چوبی

1- نصب بسیار آسان درب ضدسرقت
2- تنوع و زیبایی قابل توجه در محصول نهایی درب ضدسرقت
3- مقاومت بالا و داری امنیت بالای درب ضد سرقت
4- تنوع قیمت با توجه به نوع برجستگی
5- روکش های طبیعی چوب راش و طرح راش
6- عایق صدا، کاهش حریق
7- قابلیت نصب دوربین هوشمند در ضد سرقت
8- امکان نصب قفل های دیجیتالی  بر روی درب ضدسرقت
9- قابلیت نصب دزدگیر را دارند
10- ابعاد استاندارد درب ضدسرقت
11- ضخامت های استاندارد درب ضد سرقت
12- درب های ضد سرقت ضد زنگ هستند
13- دسترسی بسیار سریع و آسان به انواع درب ها با توجه به موجودی بالا در انبار
14- ضد آب و سرما، قفل های ایمنی متنوع
15- قیمت  بسیار مناسب با هرنوع شرایط خرید مشتری

درب ضد سرقت در بابل | فروش درب ضد سرقت در بابل | نصب درب ضد سرقت در بابل
درب ضد سرقت در بابل | فروش درب ضد سرقت در بابل | نصب درب ضد سرقت در بابل

نکات مهم حین خرید درب ضد سرقت

حین خرید درب ضد سرقت باید به موارد زیر توجه کنید: 

  • ضخامت ورق چهارچوب درب ضد سرقت باید 25 میلی‌متر و ضخامت ورق لنگه درب هم 0/7 میلیمتر باشد. اگر مطمئن نیستید که فروشنده درب ضد سرقت معتبر هست یا خیر، بهتر است برای اندازه‌گیری خودتان دست به‌کار شوید و از کولیس استفاده کنید.
  • مسئله بعدی که در خرید درب ضد سرق اهمیت دارد توجه به وجود ورق توپی یا سیلندر در سیستم قفل درب‌ ضد سرقت است. اگر سیستم قفل از نوع سیلندر باشد، سبک و بی‌کیفیت است.
  • رنگ درب ضد سرقت هم ویژگی است که در خرید نوع درب ضد سرقت باید درنظر بگیرید. درب‌های ضد سرقت در دو رنگ چرمی و دکورال تولید می‌شوند. درب ضد سرقت رنگ چرمی از قیمت پایین‌ری برخوردار است و مقاومت بالاتری نسبت به نور آفتاب و خط و خش دارد، اما رنگ دکورال درب ضد سرقت از نظر زیبایی جذابیت بیشتری دارد.
  • توجه داشته باشید که نوع رویه درب ضد سرقت روی قیمت درب ضد سرقت تاثیر می‌گذارد. رویه‌های درب ضد سرقت در دو نوع PVC و CNC هستند که نوع PVC درب‌های ضد سرقت ارزان‌تری هستند. گران‌ترین نوع درب ضد سرقت، درب ضد سرقت دور آلومینیوم است که در صدر لیست زیباترین نوع درب ضد سرقت هم قرار می‌گیرد.

قیمت درب ضد سرقت

توجه داشته باشید که بسته به اینکه چه نوع درب ضد سرقت، چه جنس و چه اجزای درب ضد سرقت انتخاب می‌کنید، بازه قیمت متغیر خواهد بود.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق قیمت درب ضد سرقت در بابل، می توانید با دفتر کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک

منصف بودن از نظر قیمت

فروش محصولات با کیفیت

خدمات پس از فروش و نصب محصولات

تنوع محصولات

ارائه مشاوره های کاربردی

کلینیک امنیتی و حفاظتی آریابان

درب ‌های معمولی هیچ گونه استحکام و مقاومتی ندارند ولی در درب های ضد سرقت لایه ای فلزی درون آن ها استفاده می شود که قابل دیدن و تشخیص نیست. یکی‌ از اجزای مهم درب ضد سرقت، قفل های ضد سرقت آن است که بر روی آن نصب می شود. هر یک از این قفل ها دارای امنیت متفاوتی هستند. بنابراین در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. در درب های ضد سرقت معمولا لولا استفاده نمی شود. و یا اگر‌هم‌ استفاده شود از دو طرف پنهان می شود. دلیل این امر‌ جلوگیری از باز شدن درب توسط اهرم کردن لولا است.

کلینیک امنیتی و حفاظتی آریابان با هدف حفاظت از محل سکونت و کسب و کار شما آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم در بابل می باشد. با کمک شرکت حفاظتی آریابان شما می توانید در کل ساعات شبانه روز با یک سیستم ایمنی و حفاظتی مطمئن از جمله فروش ، نصب و راه اندازی درب ضد سرقت در بابل امنیت کافی را برای محل کار و زندگی خود به وجود آورید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خرید درب ضد سرقت در بابل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *