درب داخلی در بابل | فروش در داخلی در بابل | نصب درب داخلی در بابل | خرید در داخلی ساختمان

درب داخلی در بابل | فروش در داخلی در بابل | نصب درب داخلی در بابل | خرید در داخلی ساختمان


درب‌های ساختمان یکی از اجزای اصلی در هر ساختمانی هستند که نقش زیادی نیز در جلوه و زیبایی آن ساختمان دارند. در حیطه ساختمان سازی درب‌ها را می توان از لحاظ کارکرد آن ها به دو دسته درب خارجی ساختمان و درب داخلی ساختمان تقسیم کرد. درب داخلی ساختمان از انواعی از مدل درب است که در فضای داخلی آپارتمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در انواع چوبی، شیشه‌ای و غیره موجود هستند که بر اساس محلی که نصب می‌شوند دارای تنوع جنس متنوعی هستند. امروزه با پیشرفت هر روزه تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان سازی درب‌ها نیز تحولات و تغییرات زیادی پیدا کرده اند. کلینیک ساختمانی آریابان پیشرو در فروش و نصب درب داخلی در بابل آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز می باشد .

خدمات و فعالیت مجموعه ی آریابان شامل مشاوره در مورد خرید و نصب بسیاری از تجهیزات ساختمانی و امنیتی ، عملیات ساخت و ساز از جمله: بازسازی ساختمان در بابل ، درب داخلی ساختمان در بابل ، جک درب پارکینگ در بابل و… در سایر شهر های استان مازندران نیز می‌شود.

شما قبل از نصب و اجرای درب داخلی می توانید با دفتر این کلینیک که شماره آن در ادامه قید شده تماس بگیرید. از هزینه دقیق،آن و… مطلع شوید.

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲
۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

برای درک بیشتر و به دست آوردن اطلاعات کاربردی در مورد درب داخلی و همچنین برای آشنایی بیشتر با کلینیک ساختانی آریابان و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

انواع درب داخلی

1- درب چوبی از مدل درب داخلی ساختمان

این نوع از درب صاف بوده و با هسته‌های تو پر یا تو خالی تولید می‌شود. سطح روی آن یا با استفاده از یک روکش چوبی یا با استفاده از رنگ کار می‌شود. به لحاظ هزینه‌ای قیمت درب‌های تو خالی ارزان‌تر از انواع تو پر آن است. علاوه بر هزینه خود درب چوبی هزینه‌ای نیز بابت نصب روکش از شما گرفته می‌شود.

2- درب شیشه‌ای از مدل درب داخلی ساختمان

در های شیشه‌ای عموما به منظور زیبا سازی دکوراسیون داخلی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع طرح و رنگ و مدل در آنها بسیار زیاد است. این درب ها بر خلاف همه انواع مدل درب عمدتا در نقاط کانونی خانه و مکان‌های خاصی استفاده می‌شود. برای مثال استفاده از درب شیشه‌ای در جاهایی از خانه که به نور بیشتری نیاز است انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.

درب داخلی در بابل | فروش در داخلی در بابل | نصب درب داخلی در بابل | خرید در داخلی ساختمان
درب داخلی در بابل | فروش در داخلی در بابل | نصب درب داخلی در بابل | خرید در داخلی ساختمان

درب ضد سرقت از مدل درب داخلی ساختمان

در ضد سرقت نیز یکی دیگر از مدل درب داخلی ساختمان است. همانطور که از نام آن پیدا است به دربی اطلاق می‌شود که از ورود سارقین به داخل خانه جلوگیری کرده و در برابر دستکاری و خرابکاری و تخریب بسیار ایمن عمل می‌کند. البته این ایمنی هیچ گاه صد در صد نیست اما در مقابل انواع دیگر مدل درب داخلی ساختمان استحکام بیشتری داشته و نقش بازدارنده را ایفا می‌کند

انواع روکش درب

روکش های درب چوبی به دو گروه عمده زیر تقسیم می شوند:

الف: روکش چوب طبیعی

به منظور صرفه جویی در مصرف چوب و کاهش هزینه، ورق های نازک از چوب طبیعی به عنوان روکش تهیه و بر روی فرآورده های چوبی نظیر MDF، HDF، نئوپان و … چسبانده می شود.

بدین ترتیب انواع درب چوبی با طرح های زیبا از چوب اما به هزینه کمتر تولید می شود.

ب: روکش مصنوعی

روکش های مصنوعی ورق های متشکل از کاغذهای تزئینی یا غیرتزئینی بوده که با رزین های مختلف مانند ملامین فرمالدئید، فنیل فرمالدئید و … آغشته شده و بر روی ورق های فشرده چوبی نظیر MDF، HDF، نئوپان و چسبانده می شود.

انواع مختلف این نوع درب بر اساس نوع روکش در ادامه مطلب معرفی شده است.

درب داخلی در بابل | فروش درب داخلی در بابل | نصب درب داخلی در بابل
درب داخلی در بابل | فروش درب داخلی در بابل | نصب درب داخلی در بابل

انواع درب داخلی

1- درب داخلی  MDF

ساختار داخلی درب MDF چوب روسی می باشد. در داخل درب های MDF نیز می توان از هانی کام و لایه ۳ میلی ضربدری استفاده کرد که به دلیل کاهش وزن درب های داخلی معمولا از هانی کام استفاده می شود. استاندارد عرض درب های داخلی کمتر از ۱۰۰ سانتی متر می باشد و برای عرض های بزرگتر نیز می توان ابعاد سفارشی تولید کرد.

2- درب داخلی ABS

درب ABS از درب های داخلی از بدنه MDF یا نئوپان است که با رویه ABS پوشانده می شود. بررسی ها نشان می دهند ترکیب پلیمر ABS با نئوپان کاملا جدایی ناپذیر است و طول عمر درب ABS را افزایش می دهد.

  • این نوع درب به علت ضد آب بودن معمولا برای درب سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد.

3- درب داخلی  HDF

این درب ها از نوعی تخته فیبر درست می شوند و مناسب برای استفاده در فضای داخلی می باشند. برای ساخت این نوع از درب ها یک کلاف چوبی مستطیل شکل به ابعاد درب ساخته می شود و بعد ورق های HDF بر روی کلاف پرس می شوند.

  • در این نوع درب به دلیل فشرده بودن بافت چوب رنگ پذیری کم تر است.

4- درب داخلی  HPL

درب HPL ملامینه از جمله درب‌های روکشی می‌باشد. ورق رویه آن HDF است که بر روی آن یک ورق نازک از کاغذ کرافت پرس شده است.

  • پس نام بهتر برای این نوع درب های روکشی،HDF ملامینه یا به اختصار درب ملامینه است.

درب داخلی  PVC

در کارخانه های تولیدکننده درب، ورق های HDF و یا MDF به وسیله دستگاه ممبران با PVC روکش می شوند. این نوع درب ها در بازار با نام درب PVC  و یا درب HDF و یا MDF با روکش PVC شناخته می شوند.

مزایای انواع درب های داخلی

  • درب های ساختمانی HDF عایق صوتی و حرارتی هستند.
  • درب HPL به دلیل داشتن روکش ملامینه نیازی به رنگ شدن ندارد.
  • درب های PVC نصب آسان و سریعی دارند و می توانید از ابزار آلات لوکس برای آن ها استفاده کنید.
  • درب ABS علاوه بر ضد آب بودن ضد خش نیز هست.
  • استفاده از درب تمام چوب که قبل از ساخت خشک شده باشد دارای مزایایی مانند کاهش احتمال پوسیدگی، مقاومت در برابر حشرات و افزایش کیفیت و رنگ پذیری و قابلیت ابزار خوری است.

معایب انواع درب های داخلی

  • درب تمام چوب به نسبت دیگر درب ها گران تر است.
  • درب هایی که روکش ABS ندارند، دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت نمی باشند.
  • درب HPL به علت براق بودن روکش امکان خراشیدگی و خش بر روی آن بیشتر است.

شما عزیزان در صورتی که نیاز به دریافت خدمات مشاوره برای استعلام و محاسبه ی دقیق قیمت درب داخلی در بابل ، می توانید با دفتر فروش کلینیک آریابان که شماره آن ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳ و ۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲ می باشد تماس بگیرید. بدین ترتیب شما می توانید از هزینه دقیق آن و… مطلع شوید.

چرا کلینیک آریابان؟

روابط عمومی بالا و حسن خلق پرسنل کلینیک

منصف بودن از نظر قیمت

فروش محصولات با کیفیت

خدمات پس از فروش و نصب محصولات

تنوع محصولات

ارائه مشاوره های کاربردی

خدمات کلینیک ساختمانی آریابان

اکثر صاحب خانه ها با این چالش که کدام متریال را برای درب یا پنجره خانه خود انتخاب کنند مواجهه می شوند. اینکه کدام متریال عمر طولانی تری داشته و سال ها بدون ایراد باقی می ماند و… همواره بزرگ ترین دغدغه در ساخت خانه جدید و یا بازسازی خانه های قدیمی است. کلینیک ساختمانی  آریابان با ارائه خدمات در زمینه فروش و نصب درب داخلی در بابل در تلاش است تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آورد.

درب های داخلی قسمتی از خانه هستند که کاملا در معرض دید قرار دارند. دائما مورد استفاده  قرار می گیرند. بنابراین برای خرید آنها باید دقت لازم را داشته باشید. یک درب مناسب، مقاومت لازم برای استفاده مکرر را دارد، انتقال صدا بین دو محیط داخل و خارج را به حداقل می رساند. به طراحی داخلی خانه یا محل کار شما، استایل زیبایی می دهد. 

برای آشنایی بیشتر با محصولات این کلینیک و افرادش ، خدماتش و … با لمس روی 👈👈کلینیک ساختمانی آریابان وارد پیج اینستاگرامی کلینیک شوید.

تماس با ما

برای مشاوره گرفتن قبل از خرید درب داخلی در بابل ، می توانید از مشاوره رایگان متخصصان کلینیک ساختمانی آریابان استفاده کنید. بدین منظور می توانید با شماره های زیر در تماس باشید:

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۲

۰۹۱۱۸۰۰۸۹۰۳

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *